Näin tänään niiin komeita poliiseja rautatieasemalla, kompassiaukiolla! Yks niistä varsinki oli aivan täydellinen, pitkä, tummatukkainen ja se poliisin univormu.. En kehdannut jäädä siihen kovin kauaksi tuijottelemaan, tyydyin vaan käveleen yhden ylimääräisen kerran ohi :D Toivittavasti törmään tähän tyyppiin vielä, ainakin toivo elää!
Poliiseja, ah!
11
205
Vastaukset
- työkaveri:)
Mistä näitä sikiää...idioottimammoja jotka oils valmiita sänkyyn joka ikisen poliisin ja palomiehen kanssa joka tulee vastaan...uskomatonta touhua...voi ku ne univormut ja sillee::)))Teen töitä joka päivä heidän kanssaan ja kuule ylläri ylläri..ihan tavallisia ihmisiä ne vain ovat::))
- lmm,m
joo, mutta poliisin sininen haalari on aika hot silloin kun sitä kantaa hyvävartaloinen mies. se varmaan on aloittajankin pointti..
- aasdfg
Totta Immm, ja sanoinko sun "työkaveri" mielestä jotain sänkyyn menemisestä? Omasta mielestäni en. Jos pidän miestä komeana, ei se tarkoita että oisin valmis ''sänkyyn joka ikisen poliisin tai palomiehen kanssa joka tulee vastaan'' huoh..... mistä näitä idioottimammoja sikiää jotka heittää tämmöisiä ennakkoluuloja..!
- blup
Onhan duunareillaki yleensä siniset haalarit. Kelpaako nekin?
- vcxvcxvxcvcxvx
Ei tietenkään kelpaa. Naisten silmissä on helppo nostaa omaa ulkonäköään ammatilla. Poliisiin liittyy tiettyjä stereotypioita, jotka ovat naisten mielestä kiinnostavia ominaisuuksia miehissä.
- naurattaa
Luultavasti tolle kelpaa::)))
Ymmärrän kyllä uniformun viehätyksen, mutta en suomalaisen poliisi-uniformun.
Sehän näyttää ihan joltain raksahaalarilta, jonka kruunaa se aina niin tyylikäs lippis. XD- hoekoo
No tota, kyllä ne raksahaalaritkin viehättää, melkeinpä mikä tahansa "virkapuku". ;) Mutta poliisin, palomiehen ja sotilaan puvut on kyllä hierarkiassa korkeimmalla. Sehän on ihan yleistä naisilla, että univormuista tykätään. Nainen arvostaa ja pitää seksikkäänä valtaa, ja univormu on vallan merkki. Ihan niin kuin perinteisesti miehet arvostavat hoivaavaa naista, ja ylläripylläri - pitävät hoitsun asua seksikkäänä.
Ei sille kyllä oikein voi mitään että polvet löystyy, jos komea mies vielä kannattelee sitä pukua. Kaljamahainen löysänaamainen kalju ei taas vetovoimaa kovin paljon univormusta saa. Joten kyllä se sisältökin merkkaa. ;)- hoekoo
Ja niihin raksahaalareihinhan taas liittyy ammattitaito, taitavaa miestä pidetään seksikkäänä, varsinkin fyysistä työtä tekevää.
Kyllähän miehetkin meistä hoitsuista tykkäävät, niin eikös meillä naisillakin saa olla stereotypisiä miesihanteita? ;)
Mä nimitän sitä poliisin haalaria peuhupuvuks. :D ja ei, en lämpene poliiseista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005