Vastaukset 8
- 20v +
ovat jo aikuisia, eli kurppia.
- .............
Iänkö puolesta aikuisia? Et ole tainnut tavata montaakaan tuon ikäistä sillä moni on henkiseltä ajatusmalliltaan aika lapsellista sorttia.
30 vuotiasta naista voi kutsua jo aikuiseksi naiseksi.
mulle liian paljon ois yli 35v...
- Älyn haamu
25-vee on siinä ylärajoilla. Sitä vanhemmat harvemmin ovat kovin kauniita.
- -C1rca-
Yli kymmenen vuotta vanhemmat sekä kaksi vuotta nuoremmat minun iästäni katsottuna.
Iällä ei oikeastaan ole merkitystä mulle kunhan vaan on 18 eli täysi-ikäinen, mutta samankaltainen elämäntilanne on kyllä suotavaa. Muuten en rajaa mitenkään tuota, mutta kyllä yli 10:nen vuotta vanhemman kohdalla täytyy kyllä miettiä kaksi kertaa asiaa ja olla varma asiasta muutoin.
- Varokaa kurppaa
Naisen parasta ennen päivämäärä on 25-vuotispäivä. Siitä eteenpäin alkaa jo kurppaantua.
- Vai onko näin?
Hmmmmmmmmmmmmmm, mietimmekö todellisuudessa iässä sitä mitä me haluamme, vai onko se kuin meikki kasvoilla eli todellisuus pidetään piilossa? Joten ikä merkitsee ihmisille joilla on tältä osin heikko itsetunto, on elettävä trendin mukaan vaikka todellisuudessa iäkkäämmällä ihmisellä on usein kaikkea enemmän kuin nuoremmalla aikuisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554