Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Elixiasta irti

Elixia, ei kiitos

Tampereen Elixian asiakaspalvelu on erittäin ammattitaidotonta. Olen ollut v.2009- 2011 asiakkaana. En Enää. Harvassa on tapaukset, joissa olen yhtä paljon saanut kokea niin huonoa asiakaspalvelua kuin Elixia Kaleva -ja Onkiniemen naispuolisilta työntekijöiltä respassa. Niskojen nakkelua, epäasiallisia vastauksia asiallisiin ja ystävällisiin kysymyksiin. Kauheaa on ollut myös seurata VAMMAISIIN kohdistuvaa toimintaa. Naureskelua selän takana, ivallisia katseita, ja ilkeilevää keskustelua toisen henkilökuntaan kuuluvan kanssa. Maksavia asiakkaita kohtaan!! Ilmeisesti ko.kuntosalilla on tähän varaa. Muutama ystävä kanssani päätti luopua kyseisen kuntosalin asiakkuudesta ed.mainittujen seikkojen vuoksi. Lisäpontta antoi myös erittäin likaiset sosiaalitilat. Limaiset saunanlauteet ja suihkuhuoneet, puhumattakaan huonosti siivotuista wc- tiloista ei enää jaksanut innostaa.

29

3941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikoissa eroja

      Outoa. Elixia länsikeskus turussa on aina tosi siisti (puhdasta) ja henkilökunnalla hyvä meininki tai ainakin itse olen saanut hyvää palvelua, voin siis paikkaa suositella. Ainoa miinus elixiassa tulee pakkojäsenyydestä mutta se kuuluu ketjun tapaan toimia.

    • Tosi pettynyt

      Bye bye Elixia! Ei enää pätkääkään. Asiakaspalvelu sucks - siellä on muka-palaute-laatikot ilmeisesti siksi, ettei kukaan tulisi tiskille rähjäämään. Ei siksi, että haluaisivat kehittää toimintaansa tai puuttua epäkohtiin.

      Ja joo - pitkään olen ihmetellyt Kalevan Elixian suihkutilojen mitä-lie-mustia-pilkkuja (hometta?) lattianrajassa. Aika ällöö.

      Onneksi Tampereella on monta muutakin kuntosalia. Never ever back to Elixia. Kiusallanikin myyn jäsenyyden edelleen, niin säästyy joku uusi raukka 12/24 kuukauden pakkomaksuilta.

    • sofia

      Ei pidä ollenkaan paikkaansa, ihmettelen suuresti koekmustasi, sillä minusta elixialla on AINA TÄYSIN PUHDASTA! Erittäin hyvää asiakaspalvelua ja kaikinpuolin olen ollut tyytyväinen elixia jäsenyyteeni. :)

    • pomosi

      Sofia! Pois sieltä netistä ja takaisin tiskille myymään jäsenyyksiä!

      • naurattaaniin

        Onhan se hyvä, että edes yksi työntekijä uskalsi puolustaa....


    • Jesssss

      Samaa mieltä. Lopetin kanssa Tampereen Elixassa syksyllä. Ja olen erittäin tyytyväinen nykyiseen saliini, siellä palvelu pelaa.

    • Ei enempää

      Elixia ei todellakaan ole enään minunkaan kuntokeskukseni.
      Joillekin minulle sopiville suosituille tunneille ei mahtunut läheskään aina. Siisteyttä ei ole aina tarjolla esim saunat usein kyseenalaisen hajuisia.
      Tiskin takana ei ehkä paras, mutta yleensä kuitenkin hymyilevä asiakaspalvelija. Hymy ei riitä jos asiakasta ei kuitenkaan kuunnella. Palautelaatikot ihan turhia. Asiakkaan mielipiteitä/palautetta ei kuunnella sen jälkeen kun on saatu 12/24kkden sopimukseen nimi alle. Uusia houkutellaan maalailemalla kiiltokuvia ja tarjoamalla ilmaisia kuukauksia. Mutta kun saat pallon jalkaasi olet halpa nakki, jolla ei ole mitään merkitystä.

    • niillitys pois

      so?

    • fdsfsdfssdfsdfd

      Itse käyn Kalevan Elixiassa ja en kyllä täysin ymmärrä kommenttejasi. Mielestäni Elixiassa on aika puhdasta. Ainoa toisinaan hieman likainen paikka on juurikin suihku (ei sekään joka kerta), saunassa en ole käynyt.

      Asiakaspalvelusta en tiedä kun ei ole tarvinnut mitään kysellä. Personal trainerit vaikuttavat asiallisilta mitä olen heidän touhujaan sivusta katsellut. Mitä olet tiskin takaa kysellyt kun olet saanut tylyä kohtelua? Itse en ollenkaan usko, että ei saisi asiallista vastausta kysymykseensä jos tiskin takana oleva osaa siihen vastata.

      Itse olen ollut reilun vuoden jäsenenä ja tyytyväinen olen kaikkeen muuhun paitsi hintaan, joka on kallis. Harvalla salilla saa niin rauhassa treenata ja hyvässä hengessä.

    • 27

      Kalevan suihkut kyllä välillä inhottaa. Hirveesti irto nöyhtää lattioilla ja lattiakaivon kannet vinksin vonkin. Sauna on suht'koht puhdas, mutta useimmin aika viileä. Vessat on kans hiukan likaisia, mutta johtuu varmaan runsaasta kävijämäärästä?

      • vcxvcxvcxvcx

        Mielestäni on myös jokseenkin outoa, että miesten pukuhuoneissa käy toisinaan naistyöntekijöitä. Enkä ymmärrä miksi salia pitää siivota silloin kun siellä on asiakkaita.


      • Jumpalla

        Kieltämättä siivouksen taso on Kalevan Elixiassa laskenut hurjasti. Naisten pukkarin alatason vessat on usein törkeän likaiset. Olen vuoden päivät katsellut seinissä olevia tahroja, jotka kokenut siivoojaa näkee ja osaa poistaa, mutta ei. Roskikset on luvattoman pienet siihen nähden kuinka paljon vessoja käytetään. Jo isommilla roskiksilla saisi siisteyden tasoa nostettua. Toinen käsienpesuallas oli pitkään poissa käytöstä. Kuinka vaikeaa on avata tukkeutunut hajulukko? Monta pientä asiaa kun on pielessä niin antaa epäsiistin vaikutelman ja lisäksi tulee olo, että eikö näitä vaan viitsitä hoitaa kuntoon.

        Kaikkein hassuinta on ehkä ne samat 5 romupyörää, jotka ovat olleet pyörätelineissä ainakin 4 vuotta! Eikö niitä nyt kukaan saa siitä mihinkään :) toisaalta pyörätelineet eivät ole yksin Elixian vaan koko kiinteistön.

        Asiakaspalvelu on ollut ihan ok, sen verran kuin sitä nyt tarvitsee. Moikat sanotaan mennessä ja tullessa ihan iloisesti mun mielestä.


    • Kalevassa käyn minäk

      Olen monesti miettinyt, että kuinka he putsaavat vai putsaavatko ollenkaan jumppamattoja? Ne haisee monesti aika inhottavan hikisille. Vaikka oma pyyhe siinä päällä oliskin niin kuiteskin.

    • 3+20

      Kesällä on aika huono ilmanvaihto. Tänäänkin haisi niin hirvee hiki edellisen ryhmän jäljiltä. Ahneuttaan ilmeisesti laittavat jumpat niin peräkkäin, ettei tuuletus pelaa?
      On inhottava jumpata salissa jossa on happi jo loppu ennestäänkin ja hiki haisee.
      Tänään oli aika tyly tyttö muutenkin vastaanotossa. :( olen harkinnut tosissani siellä lopettamista.

      • rtryrretertetrt

        Liian kuuma tuntuu olevan niinkuin melkein kaikilla muillakin saleilla. Ilmanlaatu ei mielestäni ole mitenkään huono, mutta noita ryhmäliikuntatunteja en kyllä käytä, joten siitä tilasta on vaikea sanoa mitään. Minusta ei kuitenkaan ole mitenkään ihmeellistä, että kuntosalilla haisee hiki.

        Kyllähän Tampereella saleja riittää, mutta Kalevan Elixia on ainoa Tampereen itäpuolella, joten minulle se on ainoa järkevä vaihtoehto kun keskustaan kulkiessa menisi bussimaksuihin saman verran mitä säästäisi kuukausimaksussa. Talvella kun ei viitsi kävellä pitkiä matkoja salin jälkeen enkä mieluusti pyöräile talvella.

        Mitä tuo ahneus vaikuttaa jumppien määrään? Eikö kaikki jumpat ole jäsenille joka tapauksessa ilmaisia?


    • 3+13

      Tarkoitin sitä, että kun yksi jumppa loppuu vaikka klo 15.00 niin uusi jumppa alkaa samassa salissa klo 15.00. Elikkä ilma ei kerkiä yhtään vaihtuun. Jos siinä olisi välissä vaikka 10 minuuttia, että edelliset ehtis kunnolla lähteä ja ilmastoinnin vois vetää hetkeksi täysille, niin hienhaju kerkeis haihtuun?
      Toinen mikä monesti ärsyttää on, että päästetään saliin enemmän porukkaa kuin on näitä vihreitä nappulapaikkoja lattiassa. Elikkä siellä on merkitty lattiaan vihreällä merkillä paikat missä pitäisi seisoa tai jumpata.mutta yleensä porukkaa on enemmän kuin paikkamerkkejä ja se tuo oman inhottavuuden. Saa varoa kokoajan, ettei potkase vieruskaveria tms.

    • oojjkl

      elixsia kaleva on aika ylpeätä ja itsekeskestä henkilökuntaa raukat luulee että elämä pyörii heidän ympärillää ylpeetä purukkaa raukat

    • oojjkl

      ylpeätä ja ylimielistä

    • Näinnenorjalaiset

      Nyt Elixia tarjoaa niille jotka sitoutuvat maksamaan kahden vuoden ajan 79 e/kk, ilmaisen huulirasvan!

    • yäk

      Olin kalevan elixian jäsen lähes 10 v. Kun se avattiin, oli mielestäni erittäin hyvä sali. Erinomaisen pätevät ohjaajat, ex urheilijoita ja ystävällinen henk.kunta. Oli lumenen sh ja hoitoaineet, suihkugeelit. KAIKKI hyvät,koulutetut ohjaajat lähtivät pois ja tilalle otettiin imelästi hymyileviä pikkupimuja. Kunhan on vaaleat pitkät hiukset, niin jo kelpaa jumppaopeksi, ei minkäänlaista ammattitaitoa. Ohjelmat tulevat valmiina Norjasta? ja hymy naamalla samaa ohjekmaa vedetään puolikin vuotta. Sama venyttelyohjelma oli 2 vuotta!
      Vapaahetket kytätään asiakkaiden käyntimääriä, ettei vaan käy liikaa. Juorutaan asiakkaista muiden pimujen kanssa ja kikatetaan.
      Naureskellaan selän takana muun henk.kunnan kanssa. Tunnit vähenevät koko ajan ja hinnat nousevat.

      Respan henkilökunta ei tiedä mistään mitään. Tekohymy naamalla sanotaan moi. En ikinä, ikinä enää liity elixiaan,enkä suosittele sitä kenellekään.

    • löpinääriittää

      Palautelaatikko on aivan TURHA elixia kalevassa. Laitoin kymmeniä palautteita, mm miksei ohjelmat vaihdu tunneilla nopeammin ja miksi hyvä tunnit alkavat todella myöhään. Ei mitään vaikutusta. Lähdin pois! Ainoa mitä asiakas voi tehdä. Vastatkaa elixian vastaavat tuöntekijät, jos uskallatte????????

    • eipullukka

      Elixian Kalevan työntekijät sanoivat minulle, jotta käyn liikaa. Treenasin silloin maratoneille. Siellä kytätään käyntimääriä ja puututaan täysin henkilökohtaisiin asioihin, pulleiden respan tyttöjen toimesta. Lisäksi moni asia neuvottiin minulle väärin, koska nuorilla tytöillä ei ole kokemusta, eikä mitään intoa itsekään treenata ja sen näkee.

    • tositympääntynyt

      Elixua Kalevassa laitettiin kovemmat tunnit alkamaan esim. 19.30, joka on tosi myöhään monille. Zumbat alkoivat esim klo 17.00.
      Kun kovilla tunneilla ei käynyt tarpeeksi porukkaa, ne lakkautettiin kokonaan. Syy: ei käy tarpeeksi sakkia eli jäsenten syy. Ei koskaan elixian henk kunnan, joka aikataulut laati. Erosin ja ikinä en mene takaisin. Treella saleja piisaa... en suosittele.

    • tympiitympii

      Elixiassa kiellettin spurtit spinningissä kokonaan. Mutta kas kummaa, kun les mills :lle tuli rpm tunti, taisi elixiallekin palata jonkinnäköinen kopio tästä? Kuten aina. Intervallitunti?
      Matkivat täysin les mill:ä. Keksikää omat tuntinne, jos osaatte.

    • st-personaltraining.webnode.fi/

      • Juuuuuuuuuudas

        Mikäs on tilanne nyt Kalevassa? Tilat? Henkilökunta?


    • Minnamuu

      Tampereen molemmat elixiat ovat huonoja!!
      Henkilökunta puuhailee omia , kikattaa,aikataulut ei valikoimaa ja pahin on yksi vanhempi ohjaaja mies joka on melkein Jumalasta seuraava-kerran tunnilla meinasi pissat tulla housuun kun
      mies raivosi että tämä spinning tunti ei ole mikään harrastus kerho vaan täällä ajetaan kuin ranskan ympäriajossa ja kertoili kuinka hän on siellä ajanut useasti!
      Ikinä en missään mene kyseisen miehen tunnille ja onneksi en edes asu Tampereella!

    • Anonyymi

      Turun elixiaskanssi on huono asiakaspalvelu varsinkin nuori tyttö nimi(Oona) toivottavasti poistaa häntä työssä!!! Hän on todella epäystävällinen. Hän ei edes Moikka.

    • Anonyymi

      Minkälaisia kokemuksia kanssa treenajilta löytyy tällä hetkellä? Olen harkinnut liittymistä Lielahden Elixialle kun sijainniltaan itselle paras.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe