En nyt tiedä saisko täällä kysellä tämmösiä, mutta otan sen riskin.
Muistaako kukaan painonvartijoiden pointseja?
Ruokailun yhteydessä (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala) sai muistaakseni syödä ruisleipää tai perunaa 2 pisteen edestä niin paljon kuin halusi. Sitten oli se pasta; oliko se että 4 pisteen edestä niin paljon kuin halusi, ja 3 pisteen edestä täysjyväpastaa? Entä oliko riisille jotain tällaista sääntöä? Ja eikös nuo paljon puhutut nuudelit menis tohon 4 pisteeseen kans?
Huomasin silloin aikoinani, et aika hyvin päti se sääntö, et 60kcal=1piste noin suurinpiirtein. Sillä oon laskenut muita ruoka-aineita kun tahdon tehdä vähäkalorisia ruokia, tai seurata tota 18-25pointsin viikkorytmiä.
Olin myös tosi (liian) hoikassa kunnossa aikoinani, ja sain hyvin painon nouseen tuolla 30pistettä/pv ohjelmalla, joka siis ois n. 1800kcal/pv :)
Pointseista
WW
0
119
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971223Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3071148Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87914
- 106899
- 101869
- 110733
- 64588
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13584Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577