Muutama mielenkiintoinen keskustelu käytiin, mutta Varkauden tapahtumien valossa tulee miettineeksi, millä tavoilla osaatte ilmaista vihaa ja negatiivisia tunteita, ja purkaa niitä muualle?
ps. Kukkiksen ei tarvitse vastata. Näin eilen, kun Kukkis puraisi liskoa jalkaan. Ja kahteenkin otteeseen!!
Kerran linkkasin seuraavan musalinkin ja kaduin rankasti sitä siihen asti, kunnes näin että toinen on elossa. Linkkausta edelsi episodi, jossa minut räjäytettiin ruudulta ja kartalta.
http://www.youtube.com/watch?v=O0aggOjHyX8
Psyykke ja viha
15
173
Vastaukset
Korjaus. Tämä on se oikea raivon punainen, jonka linkkasin.
http://www.youtube.com/watch?v=Fk2YYoWIgQMAloitus on aika harhaanjohtava, sillä aika epätodennäköistä, että joku vetää herneet niin kovaa, että puukottaa vaimonsa ja lapsensa, joskin keväällä oli tapaus, missä poika oli hirttänyt tyttöystävänsä, kun meni herne nekkuun.
Mulla on aika korkea kynnys suuttua, mut kun se tapahtuu, niin sanon asiat aika suoraan siinä vaiheessa, kun kiukkuni puran. Jos ei ole mahdollista sanoa, sitä voi tulla vaikka häiriköimään kiukun kohdetta palstalle.
Ja nyt tarkkana! Tää on miinuspeukun paikka, ehkä jopa kuudentoista.En mä uskonut, että vastaanottaja siitä muille pahaa teksisi. Siitä vaan olin säikähtänyt, et linkkasin itse tosi kamalia, ja että olin ottanut asian niin primitiivisti. Pelkäsin oikeasti, et menin liian pitkälle.
Suoraan puhuminen ja asiallisuuden säilyttäminen on parhaita keskutelutaitoja.- Et mene koskaan
Sxthsense kirjoitti:
En mä uskonut, että vastaanottaja siitä muille pahaa teksisi. Siitä vaan olin säikähtänyt, et linkkasin itse tosi kamalia, ja että olin ottanut asian niin primitiivisti. Pelkäsin oikeasti, et menin liian pitkälle.
Suoraan puhuminen ja asiallisuuden säilyttäminen on parhaita keskutelutaitoja.liian pitkälle, koska kukaan ei ymmärrä jutuistasi yhtään mitään. Pitäisi löytää Rosetten kivi, jonka avulla joku älypää voisi tulkita viestisi.
Et mene koskaan kirjoitti:
liian pitkälle, koska kukaan ei ymmärrä jutuistasi yhtään mitään. Pitäisi löytää Rosetten kivi, jonka avulla joku älypää voisi tulkita viestisi.
Nääh. Aihealue ei ole vaan tuttu sulle :) Peli on itsessään kuin Rosettan Kivi.
No mä sanon ajatukseni julki jo ennen varsinaista vihaa. Pääsee helpommalla, kun että patoisi sitä sisälleen. Sitten räjähtäisi yhtenä päivänä ihan ympäri seiniä. Suu auki, kun joku hiertää ja ahdistaa. Itkukin tekee hyvää välistä. Ja mulle musiikki on myös yksi laastari ja tapa purkaa sisäisiä ahdinkojani. Se menee korvasta sisään ja puhdistaa sisintä kivasti. :-)
Mä oon ollut silleen onnekas, että oon saanut aina puhua perheessäni avoimesti asioistani. Iloita, itkeä, nauraa ja rähjätä. Ei ole tarttenu vetää rooleja. Eikä padota pahaa oloa. En mä näe mitään muuta ratkaisua kun avoimuus.- :)
:)
- rose18 ei kirj
oot syntyny hienoon mannesukuun 8D
rose18 ei kirj kirjoitti:
Heh, haista nyt jo kissulin vittu juttuines. :-D
- 1+2+3+4
ol_io kirjoitti:
Heh, haista nyt jo kissulin vittu juttuines. :-D
Oi kun se on söpö kun puhuu rumia
rose18 ei kirj kirjoitti:
Siksees, mikäs vika manneissa on? Nehän osaa olla mukaviakin. :-)
Siis,
kyllähän se juttu on niin, että etenkin negatiiviset tunteet kuuluu vaan niellä ja tukehduttaa. Näin on äitee jo pikkupoikana opettanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631197- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146876Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto100653- 56646
- 78581
- 41564