Mul on tsekkiläistä Budejovicky-lageria. Piti ottaa samaisen valmistajan tummaa olutta, mutta mitä lie ajattelin siinä kaljahyllyllä kun lageria vahingos nappasin koriin.
Mitä kupissa?
31
150
Vastaukset
- //Mies//
Iänikuista keppanaa. Pääsenköhän tästä friikkien kuvagalleriaan, kun vuodesta toiseen kehuu sitä, mitä kaikki juovat (ja jota kaikki nokka pystyssä haukkuvat)?
Kokemuksen syvä rintaääni muistuttaa, että vittuilu on kahta kauheampaa, kun vetäisee pohjiksi lahja-shamppiksen...
Ps. (Raapaisin juuri angstini pois viestistä.)Keppanaa se tämäkin tavallaan on, vaikkakaan ei suomalaista. Mul on kolmas tai neljäs vuosi nyt menossa niin, että syksyllä samoihin aikoihin kun takkaan sytyttää ensimmäisen tulen niin legerit vaihtuu tummiin oluisiin. Ei kertakaikkiaan lageri maistu.
Tietty kesällä tulee juotua niin paljon keppanaa, että talvella kun juo muutenkin vähemmän, niin kyllä keppana siltikin on munkin ylivoimainen suosikkijuoma.
Mikä angsti?relaxed_eyes kirjoitti:
Keppanaa se tämäkin tavallaan on, vaikkakaan ei suomalaista. Mul on kolmas tai neljäs vuosi nyt menossa niin, että syksyllä samoihin aikoihin kun takkaan sytyttää ensimmäisen tulen niin legerit vaihtuu tummiin oluisiin. Ei kertakaikkiaan lageri maistu.
Tietty kesällä tulee juotua niin paljon keppanaa, että talvella kun juo muutenkin vähemmän, niin kyllä keppana siltikin on munkin ylivoimainen suosikkijuoma.
Mikä angsti?Joo, olen minä sitä 90-luvun lamassa vuoden työkseni myynyt. Tumma Velko on jäänyt suosikikseni, mutta ei sitä viitsi kännätäkseen juoda. Tosin vaihdan keppanan punkkuun, kun alkaa talvien vilunväristykset tulemaan.
Angsti? Pitäisi olla enemmän aikaa kylvää herranpelkoa ympäri kyliä eikä tehdä sihteerin hommia. Vaan itsehän paikkaa hain. Elämä on.
Hahaa!!
Mulla on kupissa tämän syksyn ehdoton ja eksklusiivinen hittituote, omatekemä puolukkamehu!!
Ja vaikka tämä onkinensimmäinen koskaan itse tekemäni mehu, niin pakko sanoa että se on myös paras koskaan maistamani puolukkamehu!
"polttavasti jäinen
temperoitu, täyteläinen
kevyt, mutta hedelmäinen
aromikas"Koffia tölkistä suoraan.
Lasissa poreilee, vai pitäisiko sanoa helmeilee pelkkää limua, eli Sprite Zeroa.
(kaloriton, kofeiiniton, sokeriton lime juoma)
kippis!- limua?
Kuulut seksuaalivähemmistöön siis?
limua? kirjoitti:
Kuulut seksuaalivähemmistöön siis?
Etkö jo väsy jauhamasta samaa, älytöntä sontaasi??!!
Olen ilmeisesti taas jättänyt sinut, onnettoman puskatrollin, ilman huomiota... nooh, ei kaikkea voi saada!!
möngi maan alle!- :)
tosi..typy kirjoitti:
Etkö jo väsy jauhamasta samaa, älytöntä sontaasi??!!
Olen ilmeisesti taas jättänyt sinut, onnettoman puskatrollin, ilman huomiota... nooh, ei kaikkea voi saada!!
möngi maan alle!Jos sinä olet nainen, minä olen muumipeikko.
- Tiuhti ja Viuhti
:) kirjoitti:
Jos sinä olet nainen, minä olen muumipeikko.
Sinä olet Haisuli :-)
- MMies
BALLANTINES!
NIIN!
HAHA! :D- MMies
relaxed_eyes kirjoitti:
Kuinka sitä pystyy juara? Korkiamman voimallako?
SITEN, ETTÄ TARTTUU LASIIN JA KUMOAA SISÄLLÖN SUUHUNSA!
NIIN!
HAHA! :D MMies kirjoitti:
SITEN, ETTÄ TARTTUU LASIIN JA KUMOAA SISÄLLÖN SUUHUNSA!
NIIN!
HAHA! :DMun käsi ei sitä kyllä kumoaisi suuhun. On se niin tosimiesten juomaa.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mun käsi ei sitä kyllä kumoaisi suuhun. On se niin tosimiesten juomaa.
Ei niitä ihmiskokeita vain "ihmisillä" tehdä...
90-luvun Laproaighia.
Nam!
Mul ei oo just nyt Laproaghia varastossa. Mut vois kyllä täs Taliskerista kupin teherä.relaxed_eyes kirjoitti:
Nam!
Mul ei oo just nyt Laproaghia varastossa. Mut vois kyllä täs Taliskerista kupin teherä.On hyväää. Sielulle ja ruumiille.
- zisel
Vettä.
- MMies
ÄLÄ JUOPPO VALEHTELE!
HAHA! :D MMies kirjoitti:
ÄLÄ JUOPPO VALEHTELE!
HAHA! :DKannattaako huutaa kun itse juot viskipulloon pakattua akkuvettä.
- MMies
bravo.bravi kirjoitti:
Kannattaako huutaa kun itse juot viskipulloon pakattua akkuvettä.
KYLLÄ BOURBONKIN PÄÄHÄN NOUSEE!
NIIN! MMies kirjoitti:
KYLLÄ BOURBONKIN PÄÄHÄN NOUSEE!
NIIN!Sano sinä, kun kerrn olet Mooses: Saat vielä lemput sieltä lahkostasi, kun tiedät jotain viinan juonnista...
Ps. Naurattaa valmiiksi. ;-)- MMies
Ratikkakuski kirjoitti:
Sano sinä, kun kerrn olet Mooses: Saat vielä lemput sieltä lahkostasi, kun tiedät jotain viinan juonnista...
Ps. Naurattaa valmiiksi. ;-)PAPPIMME ANTAA MINULLE SYNNINPÄÄSTÖN, SILLÄ ON ITSEKIN JUOPPO! MINUN SUHTEENI YLÄKERTAAN OVAT KUNNOSSA!
NIIN!
HAHA! :D
Punaista muumilimsaa.
- y.b..
Mitäs tääll?
Chileläistä valkkaria oli tänään lasissa, tän vuoden maaliskuulta, eli aikas "tuoretta"..
Ja ihan riittävästi.
Nyt aa-aa :)
Heippatihei kaikki ja öitä :) 90 % pontikka ja tuopissa. Landris limppari juotan huomenna naapurin tytöille kun ne tulee siivoamaan mun kämpän.
- vili.
Lämmintä maitoa! Äiti laittoi!
Hähä!! :D Kahvia.
- dazu kertoi
Juappo! Olet kehittämässä tästä maasta narkkarivaltiota. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
