sipoon ratsastuskoulut

elviira050

Hei!

Onko knenelläkään kokemusta sipoon seudun ratsastuskouluista?

Asun lähistöllä ja ajattelein mennä kokeilemaan.

7

368

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallitypsy

Östersundomin ponikoulu on kiva paikka. Ponit ja hevoset tosi kilttejä, opetus mahtavaa, hyvä tallihenki, ei kiusaamista tms. Kannattaaa käydä kurkkaamassa uudistuneita sivuja: http://www.ponikoulu.net/
      JA tallilla on myös hevostunteja, ja hepat siis tosi kivoja ja osaavia.

• elviira 050

Hei!

käytkö itse sillä tallilla?Näyttää olevan aika vähän hevosvalikoimaa,sairaslomalla yms.

Ovatko ponit samaan aikaan maneesissa,eli onko se puolitettu?

• tallitypsy

en itse käy, mutta tosi monet kaverit käy. Siellä on koko maneesi käytössä, eli ei puoliteta. Talli on pieni, joten heppoja ei tarvita niiin paljon (:

• elviira 050

ja mul on se sama kysymys aina,et onko penkkejä kentän laidalla ja maneesissa,jossa voi katsella tunteja,kun aina on kaveri mukana.

• tallitypsy

Onnn maneesissa ns. "kaks katsomoo" oven molemmin puolin. ja kentän vieressä on myös penkkejä .

• Pollee

Itse kyllä tykkään knaperbackan tallista vaikken käykkään siellä. Mutta kaverini käy ja olen käynyt katsomassa monta kertaa hänen ratsastusta. Pidän tästä tallista. Maneesi, tosi kivat hepat, joista varmasti löytäis itselleen sopivan. Kannattaa käydä tsekkaa😉

• knapperilainen

Mä käyn Knaperbackassa ja suosittelen tosiaankin!
      Hevoset ovat todella erilaisia persoonia jokainen, löytyy niin helpompia kuin vaikeampiakin. Talli on pienimuotoinen ja porukkaan pääsee todella helposti mukaan, olit sitten junnu- tai sennuikäinen. Mahdollisuus myös pienryhmätunteihin, jos isokokoiset ryhmät pelottavat! Facebookista saattaa löytyä vielä keväänkin aikana huippuedullisia äkkilähtöjä tunneille hintaan 25-35€, joten kannattaa ihmeessä tulla kokeilemaan jos talli sijaitsee yhtään oikealla suunnalla!
      Julkisilla siis pääsee ihan 400m päähän ja meillä mennään niin koulua, esteitä, kuin loppukäynteinä käyntimaastojakin kallioilla. Pellollekin pääsee kyllä, kunhan on sen tasoinen että heppa pysyy hallinnassa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1782
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1189
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      973
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      859
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      81
      636
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      92
      595
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      528
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      505
    Aihe