Hei!
Onko knenelläkään kokemusta sipoon seudun ratsastuskouluista?
Asun lähistöllä ja ajattelein mennä kokeilemaan.
sipoon ratsastuskoulut
7
299
Vastaukset
- tallitypsy
Östersundomin ponikoulu on kiva paikka. Ponit ja hevoset tosi kilttejä, opetus mahtavaa, hyvä tallihenki, ei kiusaamista tms. Kannattaaa käydä kurkkaamassa uudistuneita sivuja: http://www.ponikoulu.net/
JA tallilla on myös hevostunteja, ja hepat siis tosi kivoja ja osaavia. - elviira 050
Hei!
käytkö itse sillä tallilla?Näyttää olevan aika vähän hevosvalikoimaa,sairaslomalla yms.
Ovatko ponit samaan aikaan maneesissa,eli onko se puolitettu? - tallitypsy
en itse käy, mutta tosi monet kaverit käy. Siellä on koko maneesi käytössä, eli ei puoliteta. Talli on pieni, joten heppoja ei tarvita niiin paljon (:
- elviira 050
ja mul on se sama kysymys aina,et onko penkkejä kentän laidalla ja maneesissa,jossa voi katsella tunteja,kun aina on kaveri mukana.
- tallitypsy
Onnn maneesissa ns. "kaks katsomoo" oven molemmin puolin. ja kentän vieressä on myös penkkejä .
- Pollee
Itse kyllä tykkään knaperbackan tallista vaikken käykkään siellä. Mutta kaverini käy ja olen käynyt katsomassa monta kertaa hänen ratsastusta. Pidän tästä tallista. Maneesi, tosi kivat hepat, joista varmasti löytäis itselleen sopivan. Kannattaa käydä tsekkaa😉
- knapperilainen
Mä käyn Knaperbackassa ja suosittelen tosiaankin!
Hevoset ovat todella erilaisia persoonia jokainen, löytyy niin helpompia kuin vaikeampiakin. Talli on pienimuotoinen ja porukkaan pääsee todella helposti mukaan, olit sitten junnu- tai sennuikäinen. Mahdollisuus myös pienryhmätunteihin, jos isokokoiset ryhmät pelottavat! Facebookista saattaa löytyä vielä keväänkin aikana huippuedullisia äkkilähtöjä tunneille hintaan 25-35€, joten kannattaa ihmeessä tulla kokeilemaan jos talli sijaitsee yhtään oikealla suunnalla!
Julkisilla siis pääsee ihan 400m päähän ja meillä mennään niin koulua, esteitä, kuin loppukäynteinä käyntimaastojakin kallioilla. Pellollekin pääsee kyllä, kunhan on sen tasoinen että heppa pysyy hallinnassa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900