sipoon ratsastuskoulut

elviira050

Hei!

Onko knenelläkään kokemusta sipoon seudun ratsastuskouluista?

Asun lähistöllä ja ajattelein mennä kokeilemaan.

7

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallitypsy

Östersundomin ponikoulu on kiva paikka. Ponit ja hevoset tosi kilttejä, opetus mahtavaa, hyvä tallihenki, ei kiusaamista tms. Kannattaaa käydä kurkkaamassa uudistuneita sivuja: http://www.ponikoulu.net/
      JA tallilla on myös hevostunteja, ja hepat siis tosi kivoja ja osaavia.

• elviira 050

Hei!

käytkö itse sillä tallilla?Näyttää olevan aika vähän hevosvalikoimaa,sairaslomalla yms.

Ovatko ponit samaan aikaan maneesissa,eli onko se puolitettu?

• tallitypsy

en itse käy, mutta tosi monet kaverit käy. Siellä on koko maneesi käytössä, eli ei puoliteta. Talli on pieni, joten heppoja ei tarvita niiin paljon (:

• elviira 050

ja mul on se sama kysymys aina,et onko penkkejä kentän laidalla ja maneesissa,jossa voi katsella tunteja,kun aina on kaveri mukana.

• tallitypsy

Onnn maneesissa ns. "kaks katsomoo" oven molemmin puolin. ja kentän vieressä on myös penkkejä .

• Pollee

Itse kyllä tykkään knaperbackan tallista vaikken käykkään siellä. Mutta kaverini käy ja olen käynyt katsomassa monta kertaa hänen ratsastusta. Pidän tästä tallista. Maneesi, tosi kivat hepat, joista varmasti löytäis itselleen sopivan. Kannattaa käydä tsekkaa😉

• knapperilainen

Mä käyn Knaperbackassa ja suosittelen tosiaankin!
      Hevoset ovat todella erilaisia persoonia jokainen, löytyy niin helpompia kuin vaikeampiakin. Talli on pienimuotoinen ja porukkaan pääsee todella helposti mukaan, olit sitten junnu- tai sennuikäinen. Mahdollisuus myös pienryhmätunteihin, jos isokokoiset ryhmät pelottavat! Facebookista saattaa löytyä vielä keväänkin aikana huippuedullisia äkkilähtöjä tunneille hintaan 25-35€, joten kannattaa ihmeessä tulla kokeilemaan jos talli sijaitsee yhtään oikealla suunnalla!
      Julkisilla siis pääsee ihan 400m päähän ja meillä mennään niin koulua, esteitä, kuin loppukäynteinä käyntimaastojakin kallioilla. Pellollekin pääsee kyllä, kunhan on sen tasoinen että heppa pysyy hallinnassa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3184
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1589
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      991
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      979
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      943
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      938
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      850
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      813
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      803
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      719
    Aihe