Te miehet pelkäätte itsenäisiä naisia!?

(n)

Pelkääkö siis miehet todellakin naista joka on omillaan toimeentuleva?! Pitäisikö tässä vallan heittäytyä itsesäälissä pyöriväksi ruikuttajaksi joka takertuu mieheen??vai onko tämä vain huonoa onnea että kohdalleni osuu ne ~heikot~ miehet, jotka ei kestä sitä että nainen on luonteeltaan vahva ja elämässään hyvin pärjännyt? Niiiiiiin?!

12

265

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "vai onko tämä vain huonoa onnea "

Ittehän sä ne valitset.

Nainen, joka sanoo olevansa luonteeltaan vahva....ensimmäisenä tulee mieleen Justiina, Pekasta ja Pätkästä.

• FEMARI

Tamara Press oli ainoa vahva nainen

• Jos sä oot omillaan toimeentuleva itsenäinen vahva nainen niin ominaisuutesi menee täysin hukkaan jollet joudu pärjäämään omillasi.

Mutta koska mitä ilmeisimmin neidillä on jonkinlainen hyper-kiima koska pitää testata kahta miestä kolmesta vaikka tarjolla on mitä ilmeisimmin pettymyksiä ja sitten vielä tulla miesten logiikkaan ruikuttamaan asiasta niin ...

... Jaa. Et taida olla oikein perillä itsestäsi, tarpeistasi ja siten pystyä tarjomaan potentiaaliselle kumppanille sitä mikä tekee kumppanista oikeasti tärkeän ja toivotun.

Sun pitää kuule kasvaa ihmisenä vielä. Jos et pysty myöntään tai hahmottamaan tarpeitasi ja heikkouksiasi et sä oo muuta kuin teennäinen tyhjä astia. Tähänastisissa epäonnistuneissa ihmissuhteissasi pienin yhteinen nimittäjä on sinä itse.

• Höpö höpö.

Tervettä miestä kiihottaa ajatus vahvasta naisesta.

(piipittävää naurua)

• En voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa, joka ei olisi omillaan toimeen tuleva, enkä varsinkaan itsesäälissä pyörivän ruikuttajan ja takertujan kanssa.

Naisen on ehdottomasti oltava itsenäinen, itsevarma ja vomakastahtoinen, mutta ei missään nimessä päsmäröivä tai tinttura. Jotkut naiset vain tuntuvat sekoittavan luonteen lujuuden ja itsenäisyyden riidanhaluisuuteen ja ylimielisyyteen. Mokoma käytös luultavasti kumpuaa heikosta itsetunnosta.

Oikeasti vahvan naisen kanssa elämä on mahtavaa ja molemmat voivat olla omia itsejään, kun kummankaan ei tarvitse esittää mitään!

• "omillaan toimeen tuleva"?

• kundi.kundine

siis duunissa jolleki eli palkolline tai yksityisyrittäjä.

• kundi.kundine

parempi tossun alla ku taivasalla. mut ei saa tampata liia lujaa..

• Älä heittäydy, saat samanlaisen miehen ristiksesi ja lopulta olet äiti ilman yhtäkään synnytystä.

• Se on vähä sellaanen juttu, että ne vahvat naiset ottaa tällääsiä rassukoota.

• Hmmm, minkä kukakin vahvuudeksi ja itsenäisyydeksi määrittää. Minusta kun vahvuutta on myös kyetä myöntämään, että tarvitsee toisia ihmisiä. Rakkautta ja huomiota. Tietysti, jos et sä niitä tarvi. Et sä silloin mitään ukkoakaan itselles halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1912
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      139
      991
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      738
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      676
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe