Kannattaako liittyä? Mitä maksaa kk maksut, kun elixian sivuilla ei ole hintoja flamingon eikä tiksin elixian saleille?
Tikkurilan elixia?
20
5002
Vastaukset
- entinenelixia
Itse sain tuon kk-maksukierteen katkaistua juuri ja käyn nyt vain paikoissa missä voi maksaa kertamaksulla. Aluksi kävin Elixiassakin tiuhaa, mutta tuli kaikenmaailman lomakuukaudet ja muutenkin pieni laiskuus niin ärsytti maksaa noita pakollisia kk-maksuja. Tällä hetkellä käyn Zumbaamassa ja Piloxing tunneilla yksityillä Helsingissä ja maksan tasan siitä kerrasta millä käyn.
- elixiisiskimo
Elixia ei olekaan mikään laiskojen perunaperseiden sali. Siellä käyvät paljon treenaavat timakat pimut!!!!!
- Sport Physique
Oikeat fitnesskissat eivät yleensä käy missään elixioissa vaan ihan oikeilla kuntosaleilla. Ketjusalit ovat lähinnä mummojumppaa varten - erityisesti Tikkurilan ja Flamingon Elixiat.
- tiksissä
hinta määräytyy sen mukaan millaisen sopimuksen otat, kuitenkin väliltä 70-90e/kk. sisältäen sekä kuntosalin että ohjatut. tietenkin jäsenyys vaatii myös käymistä. vaihdoin itse vanhalta saliltani, kun kävi tylsäksi,.ohjelmat eivät muuttuneet ja kalusteet alkoivat käydä vanhoiksi. olen viihtynyt oikein hyvin. tiksin elixia on vielä remppauksessa vuoden loppuun (ei kuitenkaan häiritse käyntejä) ja innolla odotan mitä tulemaan pitää! elixiassa on myös mahdollista siirtää / myydä jäsenyys jollekin toiselle, mikäli ei enää halua käydä. tämä oli itselle iso plussa uuden salin valinnassa. esim. kesäloma-ajalla ei välttämättä tule niin paljoa käytyä niin ei maksa turhasta.
- terhinihailija
Onko se Terhi pitämässä jumppia siellä?
- twinlab
terhi pitää siellä jumppia! itse tein liityin jäsenneuvoja jan oreniuksen kautta elixiaan ja olen ollut erittäin tyytyväinen!
- mäkans
En tiedä millä sopimuksella te ihmiset käytte elixialla, mulla on vapaa liikkuvuus ja maksu 65 egee kuussa....
- tuore tiksiläinen
itselleni tehtiin sopimus juuri, vuosi vapaa liikkkuvuus, hinta 78e/kk (lopuvuosi ilmainen) ja jäsenyys sali tikkurilassa...
Ootko itse tehnyt sopimuksen kauan sitten? Ja hinta varmaa riippuu voimassa olevan tarjouksen mukaan?? - hörkki
Tikkurilan Elixiassa on niukasti eri tyyppisiä kuntosalilaitteita. Muutenkin laitteita löytyy niukasti, lukuunottamatta steppereitä ja juoksumattoja. Määrävänä piirteenä kuntosalilla on tyhjä tila, toisinaan taasen kuntosalilaiteet ovat todella tiheästi sijoitettu. Ryhmäliikuntatilat ovat hyvät, mutta tunteja on vähän. Pukeutumistilat ovat ahtaat. Plussana infrapunasauna. Kannatta käydä tutustumassa.
- mama23
Laitteet on jokseenkin liian moderniset, itse kaipaisin perinteisiä jalkaprässejä ja vapaa painoja enemmän.. ryhmäliikuntasalit tosiaan ovat hyvät mutta tunti valikoima kovin niukka. Miten tuolla noi pt palvelut pelaa? Eli onko jollain kokemusta? Itsellä on ollut itäkeskuksessa paketti mutta miettinyt tikkurilaa kun lähempänä sitä asun..niin onko aikaansaavia treinereitä?
- Sport Physique
mama23 kirjoitti:
Laitteet on jokseenkin liian moderniset, itse kaipaisin perinteisiä jalkaprässejä ja vapaa painoja enemmän.. ryhmäliikuntasalit tosiaan ovat hyvät mutta tunti valikoima kovin niukka. Miten tuolla noi pt palvelut pelaa? Eli onko jollain kokemusta? Itsellä on ollut itäkeskuksessa paketti mutta miettinyt tikkurilaa kun lähempänä sitä asun..niin onko aikaansaavia treinereitä?
Älkää herrantähden käyttäkö näitä ketjusalien personal trainer -palveluita. Nämä läskipersenais- ja siimakäsirimaramimies-personal trainerit eivät tajua mistään mitään. Ne on käyneet noin kahden päivän pt-kurssin ja ovat täysin pihalla tavoitteellisesta treenistä ja ihmisen anatomiasta.
Näiden sankarien takia koko titteli, personal trainer, on kokenut täydellisen inflaation.
- treenaja
Joo, personal trainereitä Tixis on todellakin monta yhtä aikaa. Olisi hienoa jos heille järjestettäisi jotakin tekemistä esim. ryhmäliikuntatuntien ohjaamista. Tuntuvat olevan aika lailla tyhjän panttina siellä salilla. Toki toisinaan heillä joku asiakas.
- Teemu.,
Elixia personal trainerit ovat treenaaneen näköisiä :) Sain kaksi ilmaista personalt tuntia kun liityin elixiaan, Eipä tullut käytettyä kun pelkäsin ettei moiset siimakädet pysty edes varmistajan hommaan isommissa painoissa.
Välillä pistää hymyilyttämään kun nämä personal trainerit erottuvat selkeästi joukosta miehet 50 kiloisia kuikeloita ja naiset ylipainoisia.
- Zumpaaja
Varmaan personal Trainerit ihan asiallisia. Itse en toistaiseksi ole käyttänyt heidän palvelujaan. - Ainahan kyllä asiantuntevaa opastusta kannatta hyödyntää. Kokonaisuutena olisi hienoa jos Tikkurilan piste saatais toimivaksi, koska tilat hyvät.
- rautakukko3
Onhan se aika koomista,jos salille ensimmäistä kertaa eksyvä treenaaja on lihaksikkaampi kuin PT....Kävin tiksin elixiassa tutustumassa,löysissä vaatteissa ja nämä kysymään,oletko aiemmin treenannut...:)
- 060606
Nyt on kaikenlaisia kampanjoita menossa, ja halvimmillaan näyttävät myyvän 59 eur/kk. Liittyisin, ja kävisin ennemmin Flamingossa, kuin Tikkurilassa. Tikkurilassa on parkkialue usein täynnä, ja lisäksi siinä pyörii nonstop Uudenmaan pysäköinninvalvonta Oy. Joo, tiedetään, parkkialueella pitää käyttää kiekkoa ja Elixian pysäköintilupaa. Itsellä, kuten aikas monella muullakin, kuitenkin jollakin kohtalokkaalla käyntikerralla, (vaikkapa kiireessä, kun vasta juuri ennen jumpan alkua saa pysäköintipaikan), voi unohtua laittaa tunnus. Ja siitähän tämä yksityinen pysäköinninvalvonta Oy sitten veloittaa rapsakat 60 eur. Vaikka ovat siis selkeästi Elixian parkkipaikkoja, ja sinänsä on ollut oikeutettu käyttämään pysäköintipaikkaa, kun on kerran Elixian jäsen, omistaa parkkikortin ja vain unohtaa. Eli käyn mieluummin paikassa, jossa on a) paremmin vapaita parkkipaikkoja b) ei sakotusta, kuten vaikkapa Flamingo. Vaikka Flamingossa jumpat ovat helpommin täynnä. Mutta jos kerran Elixia Tikkurila antaa parkkipaikkansa valvottavaksi tuollaiselle ryöstöfirmalle, niin sitten menen mieluummin muualle.
- masdu
Elixian hinnasto löytyy kun laitat aloitussivulla hakusanaksi: jäsenyys.
Tarjouksia kannattaa katsella/hyödyntää. Jäsenyydellä saa käydä Suomen kaikissa 14 Elixia -saleilla/ jumpissa. Homma toimii, on tullut kokeiltua.
Vanhassa salissani kyllästyin vanhoihin laitteisiin ja epäsiisteyteen. - wwdfee
Elixia ei ole tosi treenaajien paikka. Sopii ihmisille, jotka haluavat näkyä. Jos haluaa tuloksia niin kannattaa käydä salilla, jossa on kunnon laitteet. Kävin Elixialla monta vuotta laihoin tuloksin. Vaihdoin vähän "äijempään" saliin, jossa on hiukka raskaammat laitteet ja tuloksia on alkanut syntyä:).
- pallo4
Onko Tikkurilan tai jonkun muu lähi Elixian tarjonnassa sulkapalloa?
- juupsq
Mistä lähien tuloksien saaminen on salista kiinni? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082225En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
- 46763
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753