Olen 18v mies ja päätin vähänaikaa sitten katsoa James Cameronin elokuvan Titanicin, jota en ollut katsonut pitkään aikaan. Olin hieman hämilläni, koska elokuva sai minut paikoitellen kyynelehtimään. Elokuvan katsomisesta on nyt 5 päivää ja vieläkin kelaan elokuvan tapahtumia mielessäni ja välillä päästän jopa muutaman kyyneleen. En ole ikinä ennen liikuttunut elokuvasta tai saati muutenkaan itkenyt ja näyttänyt tunteitani helposti. En tunne itseäni epänormaaliksi, mutta en oikein tiedä onko tämä jotenkin noloa ja hölmöä?
18v nuori mies itkee katsoessaan Titanicia.
4
259
Vastaukset
- dad im homosex
Luulen että olet homo.
- Nuori mies
Olen ihan hetero tiedokseksi vain...
- Normaalia se on!
Ehkä elokuva vain sai erityisen herkkyyden sinussa liikkeelle.Onko jotakin muuta,mikä saattaa sinua itkettääja tulee nyt samalla ulos, kun tuo elokuva sinua liikutti? Itselläni ainakin usein kun olen itkenyt,niin tuntuu, että itken monia asioita samalla kertaa. Titanicissa on monia elämän perusteemoja: rakastuminen, uhrautuminen, kuolema, oikeudenmukaisuus, ihmisen ylimielisyys luonnon edessä jne. Kyllä niiden käsittely elokuvassa saakin koskettaa.
Muutoin haluaisin vain sanoa sinulle:onneksi olkoon! Nuori mies, joka osaa itkeä ja tuntea on kullan arvoinen. Tyhmää, että jotkut näkevät itkemisen epämiehekkäänä (enkä tässä viittaa siihen, että yllä oleva kommentti homoudesta liittyisi tähän. )
Itselläni on hieman sinua nuorempi poika ja olen iloinen siitä, että hänkin liikuttuu joitakin elokuvia/dokumentteja katsoessaan. - Nuori mies
Minulla on juuri sama juttu, että itken monia asioita samalla kertaa. Saatan jopa itkeä asioita, jotka eivät edes liity koko elokuvaan. Tulee vain sellainen herkkä olo ja ajatukset hyppivät asiasta toiseen. Tämä on vain hiukan hämmentävää, koska minulle ei ole ikinä ennen tapahtunut tällaista.
Ja kiitos vastauksestasi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871294
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85832
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50701Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t249604Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 52552
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550