Suhde ilman vilkuilua?

onko olemassa!

oletko koskaan ollut sellaisessa suhteessa ettet olisi enää haaveillut tai edes vilkuillut muita...

33

375

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1_n

      Olen.

    • niin..

      Olen määkin

    • Kyllä.
      Useimmiten.

      • jooooooooooooooooooo

        valehtelevia naisia liikkeellä tänä iltana


      • Blaablaablaaaaah
        jooooooooooooooooooo kirjoitti:

        valehtelevia naisia liikkeellä tänä iltana

        Miksi edes kysyt kun et totuutta kuitenkaan usko? Mene muualle hautomaan noita katkeria ennakkoluulojasi ja vie tuo naisvihamielisyys mukanasi.


      • ap
        Blaablaablaaaaah kirjoitti:

        Miksi edes kysyt kun et totuutta kuitenkaan usko? Mene muualle hautomaan noita katkeria ennakkoluulojasi ja vie tuo naisvihamielisyys mukanasi.

        en minä tuota kirjottanu.


    • olishan tää

      pitäny arvata. naiset sanoo noin, ehkä tottakin. miesten mielipiteet kiinnostaa nyt enempi sillä en usko että sellasta suhdetta on.

      • näin se menee

        Kyllä mieskin voi olla haaveilematta muista. Jonkin aikaa.


      • ap
        näin se menee kirjoitti:

        Kyllä mieskin voi olla haaveilematta muista. Jonkin aikaa.

        ihanko oikeasti? senkin jälkeen kun on oltu silleen?


      • sillitrooli

        Ihanaa kulta kun sä muistat mua :)
        Vaikka nyt osuit tällä kertaa vähän väärään, ei nimittäin ole minun aloittamani ketju. Sinänsä kysymys on mielenkiintoinen, epäilen itsekin, että sellaista naista ei ole, joka ei oikeasti salaa haluaisi jonkun YT-sian pantavaksi.


      • näin se menee
        ap kirjoitti:

        ihanko oikeasti? senkin jälkeen kun on oltu silleen?

        Olen nainen enkä näe kaikkien tai edes yhden miehen pään sisään. Mutta näin uskoisin.

        Toiseksi mitä haittaa vilkuilusta tai fantasioista on, kunhan ei tee sitä mun läsnä ollessani tai yritä aktiivisesti toteuttaa haaveitaan.


      • hähää

        Ap:han on nainen, ihan selvästi. Sillitroolille hyvä pari.


      • totuuden pasuuna
        sillitrooli kirjoitti:

        Ihanaa kulta kun sä muistat mua :)
        Vaikka nyt osuit tällä kertaa vähän väärään, ei nimittäin ole minun aloittamani ketju. Sinänsä kysymys on mielenkiintoinen, epäilen itsekin, että sellaista naista ei ole, joka ei oikeasti salaa haluaisi jonkun YT-sian pantavaksi.

        Epäilet väärin. Mutta surullista kyllä, tämä ei taida koskaan selvitä sinulle.


      • sillitrooli
        totuuden pasuuna kirjoitti:

        Epäilet väärin. Mutta surullista kyllä, tämä ei taida koskaan selvitä sinulle.

        Voi se selvitäkin, jos tapaisin sellaisen naisen, joka ei aloittajan sanoin "vilkuilisi", ja jos sitten tulisi vielä happy ending.


      • näin se on
        sillitrooli kirjoitti:

        Voi se selvitäkin, jos tapaisin sellaisen naisen, joka ei aloittajan sanoin "vilkuilisi", ja jos sitten tulisi vielä happy ending.

        Kaikki naiset ovat petollisia kusipäitä jotka vilkuilevat jaktuvasti uusia miehiä.


    • Olen. Siis siinä mielessä, että vilkuilulla tarkoitetaan jotenkin uusien mahdollisuuksien hakemista tai jtn.

      Vilkuiltuahan sitä tietenkin tulee, onhan mulla silmät ja pulssi.

    • Gryyyyy

      Hyvä kysymys, tarvitseekin alkaa kysymään tämä heti tutustumisvaiheessa miehiltä. Vastaus kertoo onko miehestä parisuhteeseen ja kykeneekö hän ikinä olemaan tyytyväinen siihen mitä on vai haikaileeko lopun ikänsä aina jotain muka parempaa. Ihmiset jotka eivät usko että kukaan voivi olla tyytyväinen kumppaniinsa ja olla vilkuilematta muita sillä silmällä tai jotka eivät usko että joku olisi ollut ikänsä uskollinen, eivät kykene sellaiseen itse ja eivät siksi usko muienkaan erilaisia voivan olla. Hyvä tapa tunnistaa kumppaneiski epäkelpoja.

    • N37v

      On

    • ....................

      Jos kysymyksellä tarkoitetaan, voiko olla ihastumatta ulkopuoliseen parisuhteen aikana, niin voi. Tosin hieman eri asia, puhutaanko vuosia vai vuosikymmeniä kestäneestä suhteesta. Mutta ei sitä kukaan voi taata, jos elämä vain heittää sellaisen ihmisen eteen, johon ei voi olla ihastumatta. Tällöin ei kuitenkaan puhuta mistään ulkonäöstä ja omakohtaisia kokemuksia ei ole, nähnyt vain vierestä niin käyvän, vaikka avioliittokin oli tavallisilla mittapuilla varmasti keskivertoa onnellisempi.

    • Olen.

    • hbjhgj

      En ole koskaan ollut virallisesti suhteessa. Kerran kylläkin kun olin iskemässä yhtä naista, oli sellainen rakkautta ensi silmäyksellä olo. Tuntui ettei kukaan toinen nainen tulisi koskaan enää kiinnostamaan minua.
      Hän pyysi sähköposti osoitettani ja tyhmyyksissäni en tajunnut pyytää hänen omaa. Luulin että hän ottaisi yhteyttä kun kaikki tuntui täydelliseltä ja luulin että tunne olisi ollut molemminpuolinen.
      Ei ottanut yhteyttä. :P

    • oijnsdasjvas

      Jos vilkuilulla tarkoitetaan sitä ettei etsi uusia naisia kun on suhteessa, niin sitten minä olen aina ollut sellaisessa suhteessa.

      Jos taas vilkuilulla tarkoitetaan sitä että katsoo vastaan tulevaa kaunista naista, niin en ole koskaan voinut lakata katsomasta tuntemattomia naisia kun ole ollut suhteessa.

      Mutta ei kai ne naisetkaan nyt niin sokeita ole etteivätkö katsoisi vastaantulevia miehiä ja ajattele että siinäpä vasta seksikäs/haluttava mies?

      Eihän se katsominen vielä mitään pahaa ole, mutta sitten jos sitä alkaa ihan tarkoituksella katsella ja ajatella muita, niin varmaan kannattaa silloin alkaa myös ajattelemaan sen kyseisen suhteen päättämistäkin.

      • ///////////////

        Valehtelija.


    • pelurimiesss

      Olisi kyllä kiva löytää sellainen nainen ettei tarvitse muita naisia vilkuilla.

    • Noor mees

      Tässä taitaa olla sukupuolten välillä eroa.

      Naisille ilmeisesti on usein niin, että kun rakastumisen tunne johonkin mieheen on tarpeeksi vahva, niin silloin muut miehet eivät kiinnosta seksuaalisessa mielessä enää yhtään. "Kun minä rakastuin sinuun, niin muut miehet lakkasivat näyttämästä hyvältä", sanoi ex-tyttöystäväni minulle suhteemme alkuaikoina. Pidin tätä omituisena ja epäuskottavana. Ei kai se muiden miesten komeus voi vaihdella sen mukaan, millaisia tunteita naisella on - miehen hyvännäköisyyshän on objektiivinen määre? Mutta tämä oli sitä insinöörimäistä miehen ajattelua, ja myöhemmin vakuutuin, että eksäni aivan oikeasti oli tuota mieltä, niin kummalliselta kuin se tuntuikin.

      Minulla rakastuminen ei sen sijaan toimi mitenkään noin. Vaikka olin kyllä kovasti rakastunut eksääni ja pidin häntä todella haluttavana, myös muut kauniit naiset näyttivät aivan yhtä seksikkäiltä kuin ennenkin. En minä tyttöystävääni pettänyt olisi, mutta kadulla hänen seurassaan jouduin kyllä varomaan, etten kääntänyt päätäni (tai edes liikuttanut silmiäni!), jos vastaan tuli joku pitkäsäärinen ja hyväkroppainen kaunotar. Tyttöystävä oli tarkka huomaamaan nämä jutut ja aika mustasukkainenkin, eli ärsyyntyi aina, jos hänen läsnäollessaan vähänkin vilkaisin muita naisia. Opettelin sitten irti siitä tavasta - itselläni oli periaate, että katsoa saa muttei koskea, joten minua ei olisi haitannut, jos hän olisi joitain komeita miehiä vilkuillut "sillä silmällä". Mutta ei kuulemma kiinnostanut. Häntä edellinen tyttöystäväni oli samanlainen.

      Vaikuttaa siis siltä, että naisilla tuo rakastuminen oikeasti laittaa silmille jonkinlaiset ruusunpunaiset lasit, joiden läpi sitä omaa miestä tarkastellaan. Niin että itse kyllä uskon tähän ketjuun kirjoittaneita naisia.

    • "En minä tyttöystävääni pettänyt olisi, mutta kadulla hänen seurassaan jouduin kyllä varomaan, etten kääntänyt päätäni (tai edes liikuttanut silmiäni!), jos vastaan tuli joku pitkäsäärinen ja hyväkroppainen kaunotar. Tyttöystävä oli tarkka huomaamaan nämä jutut..."

      Kiitos rehdistä kommentista.

      Kaikki naiset huomaavat. Tietysti.

      Kainalossasi kulkeva tahtoo olla sinulle ykkönen samoin kuin sinä olet hänelle. Naisesi rekisteröi jokaisen katseen, ilmeen, eleen. Henkäyksen. Suhteenne loppua ennustaa, jos naisesi näkee sinun katselevan ohikulkevaa kaunotarta, kaunotar huomaa katseesi ja kenties vastaa siihen.
      Jos tuo vastaantulijatar päättää tarttua tilaisuuteen kylvää epäsopua teidän välillenne, hän hymyilee sinulle.

      Näin toinen nainen on muutamassa hetkessä osoittanut, ettei naisesi ole sinulle ykkönen - ja heittänyt tämän tosiasian naisesi kasvoille. Naisesi muistaa tämän myös illalla vuoteessa. Ohikulkijatar on kolmas pyörä, joka mitään sanomatta on julistanut teille sodan. Sinä annoit hänelle ne valtuudet. Naiseltasi on mennyt asema ("kasvot") suhteessa sinuun, ja sinä alat menettää asemaasi suhteessa häneen.

      Luotettavuutesi ("kunnon mies, ellei toisin todisteta") menee myös vastaantulijattaren silmissä saman tien, jos vilkuilet tätä naisesi vierellä kulkien. (Paitsi niiden hymyilemään ryhtyvien pelinaisten ja muiden eksyneiden, joille luotettavuudella ja kunnollisuudella ei ole merkitystä.)

      Katselkaa toki, mutta älkää naisenne kanssa liikkuessanne.

    • ENFP-nainen

      Olen ollut suhteessa, jossa enää haaveillut tai edes vilkuillut muita. Aika moni nainen alkaa kulkea "laput silmillä", kun rakastuu. Kuulun siihen joukkoon.

      Olen myös ollut hyvin pitkässä, loppuaan kohti tyhjässä suhteessa, jolloin olen ihastunut suhteen ulkopuolelle. Tilaisuutta ihastua en hakenut, vaan tunteet tuli itsellekin yllätyksenä. Kyseessä oli ihminen, jonka kanssa olin päivittäin tekemisissä. Kuitenkaan ihastus sinänsä ei ollut suhteelle uhkaksi, koska tein päätöksen etten hakeudu tilanteeseen, jossa edes altistaisin itseni lähelle pettämisen rajaa, en ruoki ihastusta ja pidin itseni tarkoituksella etäämpänä ihastuksesta. Tunteitansa ei voi valita, mutta käytöksensä ja moraalinsa voi.

      En usko, että olisin ihastunut, jos oma suhteeni ei olisi ollut niin huono. Kyse ei ollut mistään huonosta hetkestä, vaan paljon suuremmista asioista. Tavallaan, ehkä, se että on "vajaa" luo sopivan kolon mitä täyttää (ja puhun nyt henkisestä valmiudesta ihastua).

    • En ole, koska en ole sokea. Umpihullu kysymys. Muuta vastaavat ovat pateettisia valehtelijoita. Myös ne unelmahötössä elävät teinipimut.

    • mies +30v

      Jos mies saa kauniin teininaisen, ei ole syytä vilkuilla muita naisia.

    • Ravia hevosella

      En ole.

      Mutta otetaan nyt huomioon että ne ei ole mitään "tuota tekisi mieli kyllä käydä painamassa" tai "onpa tuolla terhakkaat" tyyppisiä vaan enemmänkin sitä että sitä voi kohdata erilaisia naisia kuin omansa (ei siis parempia missään nimessä) ja miettiä että miten sitä on päätynyt juuri hänen kanssa yhteen.

      Uskon että jo suhteen alkuvaiheessa ja JO ennen suhdetta (jo ennen kuin kohtaa edes tulevaa kumppania!) olisi tärkeää käydä läpi mielessään niitä vaihtoehtoja ja esimerkiksi miettiä että millainen kumppani jostakusta voisi tulla.

      Sinkkumiehenä näkee ja tapaa monia naisia jotka noin äkkiseltään voisivat kiinnostaa, mutta toisaalta kun pohtii asiaa niin huomaa eroja. Toisaalta sitä tajuaa paljonko kyse on sattumasta sekä myös niistä omista valinnoista sitten kun kohtaa jonkun noista naisista.

      Elämä voi lähteä hyvin yllättäviin suuntaan riippuen kenet valitsee kumppaniksi. Siinä mielessä tuo "toisten vilkuilu" voi olla sitä omaa elämää ja suhdettakin vahvistavaa.

      Tietysti jos kyseessä on vain toisten naisten tai miesten ihailu sekä kurkottelu aidan yli haistelaan vihreämpää ruohoa niin sitä en pidä mielekkäänä touhuna lainkaan.

      Lisäksi jos nainen joka on kanssani suhteessa on läsnä niin en todellakaan vilkuile toisia naisia sen enemmälti. Kysehän on kunnioituksesta sitä naista kohtaan.

    • 33N

      Kaikki suhteeni ovat olleet sellaisia.

    • 20 vuotta olin sellaisessa suhteessa. Siis kyllä silmäni rekisteröivät hyvän näköisen miehen, mutta se ei synnyttänyt mitään ajatuksia tai kiinnostuksia. Sillain oli laput silmillä, että baarissa oltaessa en edes tajunnut jonkun yrittävän iskeä minua. Duunikaverit siitä vitsailivat.

      Niin tynnyrissä kun vietin 20 vuotta, niin sinkkumarkkinat ja vieraissa juoksevat sarjasuhteilijat ovat olleet aika järkytys.

    • Olen kerran. Mutta jos pikkaisen laajennan sitä, että missä menee hyväksytyn ja "kielletyn" vilkuilun raja, niin mielestäni on ihan sairasta puuttua kumppanin fantasioihin ja normaaliin vilkuiluun silloin, kun taustalla ei todellakaan ole mitään epäilyttävää. Se luottamus...!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      148
      5226
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2252
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1574
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1561
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1561
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      23
      1535
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1319
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      47
      1187
    Aihe