Ostin S-marketista pari purkkia, toinen oli jossain ihmeen ppo-kastikkeessa ja toinen taas maistui aivan oksennukselta sisältäen jotain ciliä ja glutamaattia. Miksei kunnon tomaattikastikkeessa olevaa tavaraa enää myydä?
Nyt on siis sardiinipurkkienkin sisältö menty pilaamaan.
6
2288
Vastaukset
- se pelastaa
Sitä olen itsekin ihmetellyt. Sardiinit olisivat niin hyviä säilymään mökilläkin jopa ilman jääkaappia. Ne ovat olleet maukkaita ja haittaavia lisäaineitakaan ei niissä ole juuri esiintynyt. Nyt on kuitenkin turvautuminen makrillisäilykkeisiin, joita onneksi vielä saa tomaattiliemessäkin ja maku on aika lähellä sitä oikeaa.
- bbQ.
No kuule- basilaarimigreenistä kärsivänä tiedän todellakin miltä oksennus maistuu.
Ja elimistö on herkkä kaikille ylimääräisille lisäaineille, mitä löytyy pitkälle jalostetuista tuotteista.
Tämä sun provo oli aika heikko, ei aiheuta jatkotoimenpiteitä.- sillä elää
Provoilusta en tiedä, mutta paras ja terveellisin vaihtoehto on oliiviöljyssä.
John West -Sardiini oliiviöljyssä - Paras DNA:n rakennusaine, mitä kaupan hyllyltä löytyy – todellinen nuoruuden lähde! - bbQ.
sillä elää kirjoitti:
Provoilusta en tiedä, mutta paras ja terveellisin vaihtoehto on oliiviöljyssä.
John West -Sardiini oliiviöljyssä - Paras DNA:n rakennusaine, mitä kaupan hyllyltä löytyy – todellinen nuoruuden lähde!Yhdyn edelliseen puhujaan ;O)
John Westin sardiinit ja tonnikala on kyllä ihan parhautta !
- voi voi sentään
Ilmeisestikin on niin, että sardiinien kulutus tomaattikastikkeessa on niin paljon lisääntynyt, ettei tavaraa enää saada riittävästi hyllyyn. Someron K-kaupassakin oli laitettu lappu hyllyn reunaan, että tuote on tilapäisesti loppu.
- jsdhhfljabgs
Soita ihmeessä.. saat hyvällä tuurilla sossut oman perheesi perään, jossa puuttumiselle olisi varmaan enemmän tarvetta!!!!
Jos on noin häiriintynyt, että vahtii toisten syömisiä, niin todennäköisesti silloin ei ole itsellä perusasiat kunnossa. Eikö tärkeintä kuitenkin ole, että lapset saavat ruokaa. Toisaalta siinä tapauksessa jos lapsiperheen äiti on yksinkertaisesti niin uupunut (tai vaikka uusavuton) niin normaali ihminen tarjoaa ensin itse apuaan.. Ainakin, jos on kyse tutusta henkilöstä.
Joten mene hoitoon ja jätä toisten ruokapolitiikko rauhaan!!!
Joo ja antakaa tulla vaan paskaa niskaan... En käy tätä kyseistä keskustelua enää katsomassa ikinä... sattumalta eksyin tänne ja alkoi vaan aloitus ärsyttään. Voi olla, että ymmärsin hänen tarkoitusperänsä väärin, joten jos näin, niin pyydän anteeksi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984