Mikä kenkä?
(Vain yksi vastaus sallitaan -naurua)
Tehdäänpä makutesti
17
67
Vastaukset
(Töttöröö-fanfaari)
http://www.vagabond.com/vagabond_product_list.aspx?isoCode=FI1. kirjoitti:
http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=3339-040&color=3368&isoCode=FI
Cuul.
Arvaa mitä?- 1.
cillae kirjoitti:
Cuul.
Arvaa mitä?Noi mäkin ajattelin.
1. kirjoitti:
Noi mäkin ajattelin.
Saat jaetun ykkössijan mun kanssa.
(Tuulettavaa ja kansallismielistä naurua)- kyllä ei
Kyllä nuo kuvassa näyttävät hyvältä, mutta entä jalassa? Minulle on jäänyt huonoja muistoja Vagabondin kengistä; aina oli kantapäät rakkuloilla. En kyllä enää ostaisi ja vetoan huonoihin kokemuksiini.
kyllä ei kirjoitti:
Kyllä nuo kuvassa näyttävät hyvältä, mutta entä jalassa? Minulle on jäänyt huonoja muistoja Vagabondin kengistä; aina oli kantapäät rakkuloilla. En kyllä enää ostaisi ja vetoan huonoihin kokemuksiini.
Ei sillä ole mitään väliä. Kengät eivät hierrä minua. Mulla on muutenkin ton korpin tuunaus vielä vähän kesken. Ens ajattelin jotain kokomustaa, jossa ainoa väriläiskä olis noi kengät.
Mustahan on aika iisi pukea, ja eikä sillä ole oikein mitään väliä mikä kuosi siinä sitten roikkuu. kaikki näkevät vain mustaa.
(Mustaa huumorinaurua)cillae kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä. Kengät eivät hierrä minua. Mulla on muutenkin ton korpin tuunaus vielä vähän kesken. Ens ajattelin jotain kokomustaa, jossa ainoa väriläiskä olis noi kengät.
Mustahan on aika iisi pukea, ja eikä sillä ole oikein mitään väliä mikä kuosi siinä sitten roikkuu. kaikki näkevät vain mustaa.
(Mustaa huumorinaurua)Ehkä samanväriset kynnet!
(cuul)cillae kirjoitti:
Ehkä samanväriset kynnet!
(cuul)Koruja pyöreä nolla. Siitä pidetään kiinni.
(Kyllä tämä tästä vielä kehkeytyy. Pitää olla kärsivällinen -naurua)cillae kirjoitti:
Koruja pyöreä nolla. Siitä pidetään kiinni.
(Kyllä tämä tästä vielä kehkeytyy. Pitää olla kärsivällinen -naurua)Oranssit vai violetit kynnet?
Mä taipusin oranssiin. Oranki on hyvä ja vahva väri, energinen.cillae kirjoitti:
Oranssit vai violetit kynnet?
Mä taipusin oranssiin. Oranki on hyvä ja vahva väri, energinen.Hiukset kiinni vai auki?
Siinäpä kyssä.
njaa ehkä se menee tonne vapaa-ajan tarpeiden puolelle - pitäs meinaan uusia
http://store.nike.com/us/en_us/?l=shop,pwp,c-1 100701/hf-10002 12001 50158 4294967109/so-publishDate|descChaplinin lakukenkä on ainoa, joka tulee mieleen makutestimielessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1366703Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1585708Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka564458Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1123998Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153909Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle413731Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.683456Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja323136- 2322908
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12413