Helsingissä treenaava seura Helsingin jyry tarvitsisi lisää voimistelijoita! Kilparyhmiä on 8-16v :
CIRRUS: 2001-2002 syntyneille eli 8-10v. kilpailee ekaa vuotta tällä kaudella, treenit 2 kertaa viikossa, joukkueessa on seitsemän tyttöä.
AVATAR: 1998- 2000 syntyneille eli 10-12v. siirtyy keväällä 12-14v. ei kilpaile tänä syksynä, mutta tytöt tekevät muuta kivaa tunneilla. Avatar kilpailee 2 kertaa viikossa baletti kerran viikossa, joukkueessa on neljä tyttöä.
ADEA: 1994- 1998 syntyneille eli 14-16v. kilpailee tänä syksynä vanneohjelmalla, Adea treenaa 3-4 kertaa viikossa, joukkueessa on 5 tyttöä.
Lisäksi on jumppakouluja ja naperojumppaa.
Lisää infoa Helsingin jyryn nettisivuilta: http://www.helsinginjyry.fi/ ( tiedot ovat vähän vanhentuneita, mutta sivuja pitäisi lähiaikoina päivittää)
Helsingin jyryn infohenkilö on Outi Havia, puh: 050-3415795
Helsingin jyryn sivuilla on jokaisella joukkueella omat sivut, joilla on valmentajien yhteystiedot.
PS: SEURASSA ON HALVAT HINNAT JA PÄÄSEMME ULKOMAILLEKKIN (esim. saarenmaalle) LEIREILLE!
Toivottavasti kiinnostutte
Voimistelijoita joukkuevoimisteluun?
Hejy
1
234
Vastaukset
- vanhentunut
Ihan kivalta kuulostaa mutta olen jo liian vanha :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586