Pitääkö teistä väite paikkansa?

happy with icecream

Itsetunnolla naiset oikeasti isketään, ei ulkonäöllä. Jos nainen aistii miehessä epävarmuutta on mies heti turn off!

...?

10

103

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai, mitä sä teitkään työkses?
      ahaa... ooks siis ammattiurheilija?
      AHAAA.... millä sä ajat?

      > match made in heaven

    • Pitää ja ei pidä . siis ei pelkällä itsetunnolla eikä edes ulkonäöllä vaan kokonaisuudella, johon sopii myös jonkin verran (enemmän tai vähemmän) epävarmuutta. - Yksi pitää yhdestä tyylistä ja toiselle se voi olla kauhistus. - Mutta eikös se ole vaan hyvä ;)

    • Joo... Itsetunnolla, mutta ei itseluottamuksella saati ylimielisyydellä. Eli, jos tuntee ittensä edes jotenkin(miehethän ei tunne ja siksi naiset iskee nykyisin), niin kyllä se huokuu siitä ulkoisesta olemuksestakin.

    • frost-free

      Epävarmuus? sekö joka ilmenee naisten pallotteluna. Se on vain heikkous miehen korvien välissä? joo ei se iske se etäännyttää ja kiinnittää huomion kaikkiin muihin lähipiirissä oleviin kaksilahkeisiin ja miehelle jää mahdollinen optio satunnaisiin panoihin joiden todennäköisyyttä hän saa itse ylläpitää ja kovasti. Itsepä ruokkii itsesään näitä ongelmia, minä kerään mielelläni herkut. :))

    • Voihan epävarman ottaa projektimieheksi ja kasvattaa kuin palkintopegoniaa, rakkaudella mieleisekseen. Lopputulos on kyllä epävarma.

    • 28

      Ei itsetunto yksin riitä, mutta ilman sitä on vaikea menestyä naisten kanssa. Pätee se toisinkinpäin. Arka vikisijänainen jää helposti yksin.

    • .. ..

      Ajatusmaailma on kaikki kaikessa. Typerät ajatukset voi pilata ihan kaiken.

    • Mä ainakin rakastun aina epävarmoihin miehiin :)

      Mies ei saa olla ainakaan naisten suhteen itsevarma ja luulla jotenkin tietävänsä, miten naiset aina toimii ja miten ne saa iskettyä. Se saa piikit heti pystyyn.

      Mutta itsevarmuus sellaisissa asioissa, mitkä mies hallitsee ja osaa, se on ihan puoleensavetävää :)

      Nyt menoks..

    • rose18

      epävarmuus tuo myös muutakin, kiukuttelua, syyttelyitä..(tressaavaa)
      itsevarma antaa mennä omalla painolla ilman epäilyjä..

      eli itsevarma sa halpommin naisen kuin miehen haaviinsaa..

      mutta itsevarma ja itsekäs menettää yhtälailla.

    • Ei pidä.

      Teennäisellä näytelmällä naiset isketään. Iskeminen on huono tapa muodostaa mitään muuta kuin väliaikaisia ei-henkilökohtaisia sukupuoliroolisten odotusten päällä keikkuvia suhteita jotka ei anna todellista tyydytystä.

      "Iskin viisisataa naista mutten koskaan kohdannut ketään"

      Se että missä kontekstissa nainen "aistii" miehestä erilaisia asioita määrää mikä se suhtautuminen on. Epävarmuus voi olla miehessä oikeassa kohtaa hyvinkin sytyttävä piirre, samalla kun sellainen "rajaton itsetunto" voi olla oikeasti poissulkeva.

      Enpäs tiiä montaako eri mallia Stepworth Wife Factory tuottaa kulloinkin, mutta mun oletukseni on että jokainen nainen on kuitenkin yksilö, eli erilainen - myös sen suhteen mitä tarvii, kaipaa, sietää ja haluaa miehestä.

      Ainakaan mulla ei kovin johdonmukaista hyvää itsetuntoa ole koskaan ollut, mutta silti tuntuu ettei ole kuitenkaan naisten suunnalta mitenkään erityisen dissattu. Enemmän ongelmia on selvästi aiheuttanut se etten jaksa aina olla pilkun päälle aktiivinen ja vakuuttelemassa että tässä on nyt jotain speciaalia ilmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe