jos mies antaa puh.numeron koska te miehet odotatte,että nainen ottaa yhteyttä?
pieni kysyymys!
16
129
Vastaukset
Mjaa. Sitten, kun on jotain asiaa. Turhaan ei kande soitella. Mua ei ainakaan kiinnostais haaskata aikaa turhiin tapauksiin.
- neitonen123
tämä tapaus vaikutti tosi kiinnostavalta. =)
neitonen123 kirjoitti:
tämä tapaus vaikutti tosi kiinnostavalta. =)
Ehkä sun kannattaa soittaa ja kertoa se sille tyypille?
Mitä pikemmin, sen parempi. Sen jälkeen kuitenkin vastavuoroisuus muistaen.
ton numeron lisäksi vaikuttavia tekijöitä ovat:
Milloin ja millä keinoin sen olet saanut.- neitonen123
en oikein ymmärrä.ei harrastettu seksiä,jos sitä tarkoitit. =)
ja aiemmalle nimimerkki ol_iolle vielä että kerroin sen hänelle itselleenki.
en ehkåä samoin sanoin,mutta eikai mies numeroa olisi muuten antanut.
toivoin asiallisia vastauksia. neitonen123 kirjoitti:
toivoin asiallisia vastauksia.asiallinen miehinen vastaus:
- paperikäyntikorttien vaihto - odottaa soittoasi 100% varmuudella heti maanantaina
- digitaalisten käyntikorttien vaihto bt:lla - odottaa soittoasi 100% varmuudella viikonloppuna
- suullinen numeroiden näpyttely kännissä baarissa ennen puoltayötä tyyliin 'tos on mun numero' - "nähdään taas ens perjantaina, sama paikka, sama aika - a w e s o m e f u n"
- suullinen numeroiden näpyttely puolen yön jälkeen kaatokännissä baarissa "tuossa on mun numero, oli kiva öristä, toivottavasti en ikinä enää näe sinua"- neitonen123
temppuilija kirjoitti:
asiallinen miehinen vastaus:
- paperikäyntikorttien vaihto - odottaa soittoasi 100% varmuudella heti maanantaina
- digitaalisten käyntikorttien vaihto bt:lla - odottaa soittoasi 100% varmuudella viikonloppuna
- suullinen numeroiden näpyttely kännissä baarissa ennen puoltayötä tyyliin 'tos on mun numero' - "nähdään taas ens perjantaina, sama paikka, sama aika - a w e s o m e f u n"
- suullinen numeroiden näpyttely puolen yön jälkeen kaatokännissä baarissa "tuossa on mun numero, oli kiva öristä, toivottavasti en ikinä enää näe sinua"mies anto numeronsa seuraavana päivänä selvinpäin.en nyt mene tämän tarkemmin yksityiskohtiin,kysymys on jo tuossa aloituksessa.
neitonen123 kirjoitti:
mies anto numeronsa seuraavana päivänä selvinpäin.en nyt mene tämän tarkemmin yksityiskohtiin,kysymys on jo tuossa aloituksessa.
Olisiko sinun syytä ottaa siitä selvää ihan itse - soittamalla sille miehelle?
- neitonen123
temppuilija kirjoitti:
Olisiko sinun syytä ottaa siitä selvää ihan itse - soittamalla sille miehelle?
en vain halua antaa epätoivosta kuvaa soittamalla heti.
oletin että tämä palsta on sitä varten,että voi kysyä mitä mieltä miehet on asiasta.miten ois paras menetellä. =) neitonen123 kirjoitti:
en vain halua antaa epätoivosta kuvaa soittamalla heti.
oletin että tämä palsta on sitä varten,että voi kysyä mitä mieltä miehet on asiasta.miten ois paras menetellä. =)Odota 3 päivää.. se vielä ajattelee sua, mutta neljäntenä päivänä saattaa jo olla muita suunnitelmia.
neitonen123 kirjoitti:
toivoin asiallisia vastauksia.Mjuu okka. Mä tarkoitin ylempänä, että jos se tyyppi ei sua kiinnosta, sun on silloin turhaa soitella sille. Ihan vaan siks et on saanut jonkun numeron, en ite lähtis soittelemaan mistään velvollisuudentunnosta. Mutta tää selvis tässä matkalla, että kiinnostunut olet.
Niinno numeroaan voi jaella kaikille potentiaalisille kohteille ja ehdokkaille. Ilman sen suurempaa kiinnostustakin. Periaatteella, jos joku nappais. Riippuu tyypistä tietysti. :-)
Mitä pikemmin sen parempi. Unohtumattomin vaikutus on puhelulla alle 40 sekunnin päästä sen numeron saamisesta
- ~cissi~
Älä koskaan soita miehille.
- ~cassit täynnä~
Catkera cissikin taas palstalla :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631247- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75848
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109712- 58691
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103672- 43606
- 78601