Skeittaaja tyttö!!

Oon 12 vuotias tyttö ja oon alottanu skeittaamisen pari kuukautta sitte mut en millää uskallla mennä parkille ku pelkään et kaikki pojat alkais haukkuu mua huonoks ja muuta sellast, meiän luokan pojist kyl jotku skeittaa mut ne on ihan perseest kaikki. Ja en oo kauhee hyvä skeittaa: ) Auttakaa!!

13

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.K.A.T.E.

Missä asut?
      Meiläpäin kaikki isot kehuu jos saat jonku trikin esim:kickflip.
      kantsii opetella popparit ja olliet nii sitte hallile ei kukkaan ylleensä sano toisii huonoks :

• Asun lohjal, vedän noin 15 cm ollien ja melkein popparin

• frontsideollie
        skeittaaja19 kirjoitti:

Asun lohjal, vedän noin 15 cm ollien ja melkein popparin

En oo kuullu et tääl lohjal kauheesti haukuttais skeittareit. Mist päi lohjaa muute oot? Oon kans 12v. Tyttö.

• S.K.E.D.E.E

mitä järkee on haukku toista se on kyl ihan tyhmää !! ei kukaa hauku skeittaamaa vaa parkille :)

• Skate4ever

skeittaaja19 ite kans 12-v (poika) lähtee 30 cm ollie poppari ja melkein kickflippi, ei ole itteä ainakaan kukaan haukkunu mutta en ole paljoa skeittiparkeilla ollutkaan. ja tuskin sua kukaan haukkuu mee vaan sinne.

• 12v skeittari

Miks kukaa haukkuis sua ne on ite ollu yhtä huonoi sillon ku alotti. Itekki skeitannu about vuoden ja oon 12 vuotias poika. Ollie menee kahden tai kolmen dekin yli ja kickflip ja poppari ja muut helpot temput menee eikä kyl oo parkeil haukuttu koskaa ei edes silloin, kun alotin skeittauksen ja en osannu ku kämäsen ollien. :)

• Sk8girli metäst

Jos siäl misä asut on lähellä sisäghallei, kato niitten aukioloajoista, jos siellä ois tyttöjen vuaroi.

• 12v. poika

Ite oon skeitannu about puol vuot oon 12v poika ja osan ollien kahen dekin yli ja kickflip ja pop-shove-it ja varial kick flip yms. temput kyllä menee eikä kukaan ole koskaan haukkunut mua edes ihan alottelijana enkä oo koskaan kuullu et ketää haukuttais et oon sitä mieltä, että mene vaan parkeille ei kukaan naura. edit. en koskaan opi kirjottaa oikein

• SKEITTARI

oon 11v poika ja oon skeitannu kohta vuoden osaan kickflipin,ollien,heelflipin,popparin,fs popparin,varial kickflipin,fakie flipin,fakie bs flipin fakie varial flipin ja muuta.MEE VAAN ROHKEESTI PARKILLE EI SIÄ KUKAAN HAUKA VAAN KAIKKI JUST KEHUU TYTTÖJÄ. :D

• Tyttö98

Täytän 14 ja oon tyttö. Ite aattelin alottaa skeittauksen, oon kokeillu skeittaust veljen ja kavereitten laudal. Haluisin oppii kunnol skeittaa. Löytyy kavereita jotka on poikii ja skeittaa. Vois pyytää niitä opetta , mutta mikä ois hyvä lauta?? :)

• Skeittarityttö99

Suosittelen ekaksi laudaksi jotain completea, jossa kaikki osat jo valmiina kiinnitettynä lautaan. Hyvä complete maksaa noin100e. Suosittelen ostamaan asteen tai enjoin completen, ne on hyviä aloittelijoille. Ja kannattaa ostaa lamina.fi tai oman paikkakunnan skeittikaupoista. Ei marketeista eikä urheilukaupoista!

• dgfgdgfgddgfgddgdf

no tuut vaa sinne lohjan betoni parkille skeittaa nii saat kavereita ja muitakin! ei kukaa ala kiusaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      140
      1745
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1658
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1154
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1107
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe