Skeittaaja tyttö!!

Oon 12 vuotias tyttö ja oon alottanu skeittaamisen pari kuukautta sitte mut en millää uskallla mennä parkille ku pelkään et kaikki pojat alkais haukkuu mua huonoks ja muuta sellast, meiän luokan pojist kyl jotku skeittaa mut ne on ihan perseest kaikki. Ja en oo kauhee hyvä skeittaa: ) Auttakaa!!

13

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.K.A.T.E.

Missä asut?
      Meiläpäin kaikki isot kehuu jos saat jonku trikin esim:kickflip.
      kantsii opetella popparit ja olliet nii sitte hallile ei kukkaan ylleensä sano toisii huonoks :

• Asun lohjal, vedän noin 15 cm ollien ja melkein popparin

• frontsideollie
        skeittaaja19 kirjoitti:

Asun lohjal, vedän noin 15 cm ollien ja melkein popparin

En oo kuullu et tääl lohjal kauheesti haukuttais skeittareit. Mist päi lohjaa muute oot? Oon kans 12v. Tyttö.

• S.K.E.D.E.E

mitä järkee on haukku toista se on kyl ihan tyhmää !! ei kukaa hauku skeittaamaa vaa parkille :)

• Skate4ever

skeittaaja19 ite kans 12-v (poika) lähtee 30 cm ollie poppari ja melkein kickflippi, ei ole itteä ainakaan kukaan haukkunu mutta en ole paljoa skeittiparkeilla ollutkaan. ja tuskin sua kukaan haukkuu mee vaan sinne.

• 12v skeittari

Miks kukaa haukkuis sua ne on ite ollu yhtä huonoi sillon ku alotti. Itekki skeitannu about vuoden ja oon 12 vuotias poika. Ollie menee kahden tai kolmen dekin yli ja kickflip ja poppari ja muut helpot temput menee eikä kyl oo parkeil haukuttu koskaa ei edes silloin, kun alotin skeittauksen ja en osannu ku kämäsen ollien. :)

• Sk8girli metäst

Jos siäl misä asut on lähellä sisäghallei, kato niitten aukioloajoista, jos siellä ois tyttöjen vuaroi.

• 12v. poika

Ite oon skeitannu about puol vuot oon 12v poika ja osan ollien kahen dekin yli ja kickflip ja pop-shove-it ja varial kick flip yms. temput kyllä menee eikä kukaan ole koskaan haukkunut mua edes ihan alottelijana enkä oo koskaan kuullu et ketää haukuttais et oon sitä mieltä, että mene vaan parkeille ei kukaan naura. edit. en koskaan opi kirjottaa oikein

• SKEITTARI

oon 11v poika ja oon skeitannu kohta vuoden osaan kickflipin,ollien,heelflipin,popparin,fs popparin,varial kickflipin,fakie flipin,fakie bs flipin fakie varial flipin ja muuta.MEE VAAN ROHKEESTI PARKILLE EI SIÄ KUKAAN HAUKA VAAN KAIKKI JUST KEHUU TYTTÖJÄ. :D

• Tyttö98

Täytän 14 ja oon tyttö. Ite aattelin alottaa skeittauksen, oon kokeillu skeittaust veljen ja kavereitten laudal. Haluisin oppii kunnol skeittaa. Löytyy kavereita jotka on poikii ja skeittaa. Vois pyytää niitä opetta , mutta mikä ois hyvä lauta?? :)

• Skeittarityttö99

Suosittelen ekaksi laudaksi jotain completea, jossa kaikki osat jo valmiina kiinnitettynä lautaan. Hyvä complete maksaa noin100e. Suosittelen ostamaan asteen tai enjoin completen, ne on hyviä aloittelijoille. Ja kannattaa ostaa lamina.fi tai oman paikkakunnan skeittikaupoista. Ei marketeista eikä urheilukaupoista!

• dgfgdgfgddgfgddgdf

no tuut vaa sinne lohjan betoni parkille skeittaa nii saat kavereita ja muitakin! ei kukaa ala kiusaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe