FitnessFirst nettikauppa

kuis on

Onko kokemuksia? kaverilta kuulin,että asiakaspalvelu on surkeaa eikä sieltä saa tavaroitaan vaikka niistä maksaisikin eli myyvät eioota ja ottavat rahat ja sen jälkeen itse maksaja saa odotella tuotteitaan viikkotolkulla...

20

8512

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa tilata

      Hyvä kauppa. Nopea palvelu ja halvat hinnat laadukkaista tuotteista. Mulle kävi kanssa niin että jäi Reishi-uutepullo tulematta, mutta lähettivät viikon päästä perästä ja sain -20% alennuskoodin korvaukseksi.

    • en suosittele

      Homma toimii hyvin niin kauan kuin heillä on tavaraa varastossa. Mutta kun tulee tilanne että tavaraa ei ole, niin myös kommunikointi loppuu. Viesteihin ei enää vastata ja tavaraa luvataan toimittaa vaikka sitä ei sitten tule. Surkeata toimintaa..

    • Epämääräistä...

      Ei nyt oikein voi kehuakaan... Tavarat kyllä tuli suht nopeesti, mutta laatu ei ollut ihan parasta kaikkien kohdalla. Oli mielenkiintoista huomata, että kun laitoin yhdestä tuotteesta lievästi negatiivisen arvostelun (se tähtisysteemi) niin eipä mennyt läpi muille asiakkaille tiedoksi. Ja huviksenne voitte kelailla siellä tuotearvosteluita, niin negatiivisia arvioita ei kyllä löydä. Kun ne eivät mene seulasta läpi... Ei oikein luottamusta herätä tuo pulju. Luulis noin isoa firmaa kiinnostavan tuotteitten laatu, mutta ei... Onneksi on muitakin toimijoita, joilla on ehkä kiinnostusta oikeasti myydä laadukasta tavaraa.

    • Hyvaolitilaanjatkossakin

      Minä sain tavarat tosi nopeaan, ja palvelu oli loistavaa :)! Mukavaa kun paketin avasain niin sisällä odotti ihana viesti ja yllätys lahja!
      Varmaan jokapaikassa vähän toimitus vaihtelee, mutta omalla kohdalla kävi näin.

    • Ostelija

      Kun tarkkaan katsoo mitä tilaa saa hyvinkin edullisesti täältä. Ja nopeasti. Ja minäkin pidän niistä mukavista lapuista ja pienistä lahjoista, hauskaa asiakaspalvelua josta tulee hyvä mieli.

    • Stavo

      Nettitilaus ei ole selkeä. Esim. Kaneli mauton. Laskutus meni väärin. Yritetään liikaa periä. Ei herätä luottamusta. Taidetaan taas tarvita kuluttaja-asiamiestä.

    • nettitilaaja

      Todella surkea asiakaspalvelu, eivät vastanneet edes muutamaan tuotekysymykseen ja kun kysy uudelleen vastaus tuli vain yhteen. Nettitilaaminen ei onnistunut mitenkään. Tähän vastasivat vain, että nyt nettisivujen pitäisi toimia (vikaa siis oli), ei toiminut edelleenkään, eivät enää vaivautuneet vastaamaan kun tästä kysytty vielä ja annettu palautetta. Turhaa kuluu aikaa odottelessa vastauksia ja nettikaupan toimivuutta. Heti löytyi myös täysin samat tuotteet edullisemmin. Hintatakuu näyttäisi olevat, vaan ei varmasti toimi tämäkään. Ei todellakaan kannata tilata täältä yhtään mitään! En ole vielä ikinä törmännyt nettikauppaan, joka ei vastaa asiakkaiden kysymyksiin eikä vaivaudu selvittämään miksi tilaaminen ei onnistu. Todennäköisesti pelkkä huijarifirma!

    • nettitilaaja

      Ytj:n mukaan yhtiön toiminimi on Rawmance Oy. FitnessFirst sivusto näyttää toimivan aputoiminimellä FF Online. Esim. myös Foodin kauppa kuuluu tälle yhtiölle. Tässä kaikki ko. yhtiön aputoiminimet:

      FF Online
      Plant Earth
      FitFirst
      Foodin
      Eco Buddies

      FF Online ja Foodin aputoiminimillä siis toimintaa, muista ei löydy netistä mitään tietoa. Toki näitä aputoiminimiä voi rekisteröidä vastaisuuden varalle, mutta outoa näin monen nimen rekisteröiminen.

    • ffffffffffff

      Joo, tilaus tehty ja maksettu reilu viikko sitten. Eipä näy tuotteita ja nettisivuilla lukee että tilausta "prosessoidaan"... Viesteihin ei vastata jne.

      Vuosia sitten tilasin viimeksi, silloin kaikki meni ok ja siksi uskalsin nyt koittaakin. Taisi kyllä tämän kokemuksen perusteella olla viimeinen tilaus...

    • Tyytyväinenasiakas

      Hyvä kokemus! Tilasin alkuviikosta ja tavarat ehtivät perille muutamassa päivässä, kaikki oli niinkuin piti ja enemmän. Paketissa oli ylimääräisen näytteen lisäksi myös viesti, jossa toivotettiin ihanaa päivää. :)
      Suosittelen!

    • Pisepa

      Minulla on useamman vuoden kokemus tästä nettikaupasta. Olen ollut erittäin tyytyväinen, paitsi joulukuusta 2017 alkaen. Heille oli tullut valtava määrä tilauksia, joista eivät enää selvinneet muutamassa päivässä ja jouduin odottelemaan niin. 3 viikkoa. Siitä odottelusta sain 30% alennuksen seuraavaan tilaukseen, joka mielestäni on ihan hyvä alennus. Jälleen olen odotellut pakettia 3 viikkoa. Paketti oli eilen lähtenyt varastosta. Sitä ihmettelen, miksi he eivät hanki lisää henkilökuntaa, jos viivästyminen johtuu henkilökunnan vähyydestä. Voisiko Fitnessfirstin johtaja kommentoida kysymykseeni? Muutoin jatkossa pitänee harkita firman vaihtoa.

      • gdr

        Eipä tule toista kertaa kyseistä puljua käytettyä... asiakaspalvelu tökkii tosi pahasti ja lupauksia ei pidetä.


    • fitnessvoittaja

      On kokemusta, tuotteet tulevat viikolla ainakin nopeasti, ja tilasinpa vielä useamman tuotteen, tulivat kaikki yhtäaikaa! Suosittelen kaikille, samalla sain tilaisuuden saada, Vuoden kuntosali jäsenyyden, fittness ohjaajalla tai ilman (3kk), ja koko vuodeksi kuntosali käyttöön, käykää katsomassa

      http://lnkclik.com/6E3c

      Lähin kuntosali jäsenyys, irtosi, hyviä kampanjoita tulee lisäksi, suosittelen!

    • Anonyymi

      Kokemukseni mukaan toimii kuitenkin hyvin. Vaikka toimitusaikataulu petti pahoin (varastojärjestelmään liittyen) ja yksi tuote jäi tällöinkin matkasta, oli asiakaspalvelu kuitenkin hyvää. Sähköposteihin vastattiin, ja lopulta tuotteiden - kahdessa erässä - saavuttua, olivat saamani hyvitykset reiluja.

    • Anonyymi

      Ei ole minun koskaan tarvinnut aiemmin negatiivista arvostelua yhdestäkään firmasta kirjoittaa, mutta nyt on pakko. Tilasin Fitnessfirstistä tuotteita, ja kun ei pariin viikkoon kuulunut mitään, laitoin viestiä ja lopulta sanoivat että yhtä tuotteistani ei ollutkaan ja sivut olivat näyttäneet väärää saldoa. Eivät olleet vaivautuneet näköjään ilmoittamaan siitä minulle heti, vaan vasta kun perään kyselin.

      Rahojen palautusta piti odottaa taas pari viikkoa ja ne tulivat tilille vasta, kun uudestaan kyselin niiden perään.

      No laittoivat korvaukseksi 15% alennuksen seuraavasta ostosta.

      Halusin vielä antaa mahdollisuuden ja tein nyt uuden tilauksen, johon käytin tuota alennusta (joka ei ollut paljon, koska muutkin saivat kaikesta 10%). No odottelin, miksei tilausta kuulu, ja nyt sieltä tuli vastaus, että saldo näytti väärin ikä tuotteitani heillä ole, ja laittavat liikkeelle rahojen palautusta. Pyysivät varautumaan jopa 2 viikon odotteluun ennen kuin rahat ovat tilillä.

      Alkaa rehellisesti sanottuna tuntua siltä, että tekevätkö tätä tahallaan. Siis ottavatko asiakkaiden rahoja sijoittaakseen niitä ja palauttavat siksi niin suurella viiveellä vai mistä johtuu.

      Itse asiassa tämä oli jo kolmas ongelma saman puljun kanssa, joten tyhmyydestä saan syyttää itseäni. Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. En kajoa tähän firmaan enää koskaan. Onneksi laadukkaita pähkinöitä ja superfoodia vielä edullisempaan hintaan saa nykyisin muistakin firmoista, jotka oikeasti toimittavatkin tuotteet.

    • Anonyymi

      Jos joku vielä lukee näitä tänäkin päivänä niin halusin vain sanoa, että erittäin hyvä! Sain tilauksen nopeasti ja säästin varmaan puolet kun tilasin täältä🙏🏼😁 erittäin jees!

      • Anonyymi

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      Ei vastata soittoihin,viestiin,sähköpostiin. .......eivät välitä asiakkaistaan. Siksi vaihdan seuraavaan puljuun .

    • Anonyymi

      Tilasin eilen, paketti saapui jo tänään pienen lahjan kera. Voin todella lämpimästi suositella!

    • Anonyymi

      Pari aikaisempaa kertaa paketti tullut 1-2 päivässä, nyt tilaus tehty 5 päivää sitten ja ei ole vielä edes lähetetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe