joko sieltä on sähköt katkaitu ?
Jyppyrä pimeenä
18
335
Vastaukset
- tunput
mitteepä ne sähköllä tekkee .ei tartte kätösiä ottaa pois taskuusta.
- Kyllä se siitä
Miksi te soivaatta Hiihtomaa hanketta? Ok, nimi on typerä (hiihtomaa, kuka lähtee nykyään laskettelemaan hiihtomaahan? kuulostaa vähä mummojen/lasten paikalta muumimaa ym...Iskevämpi nimi olisi paikallaan esim JYPI...) ja paikka järven väärällä puolella, mutta toimiessaan toisi rahaa kuntaan ja olisi kaikkien etu... Eikö kannattaisi tukea hanketta tai vaikka kerätä talkooporukka tms. että saisi homman alkuun pöyrimään...
- kysyshä
Muumi Mammaa avuksi talkoilemaa , ei siitä tänä vuonnakaan tule muuta. kuin lisää velkaa kunnan veronmaksajille.
- päällikkökehitys
hankitaan kehityspäällikkö niin alkaa kunnan talous pysyyn kurissa.
- ei pysykurissa
lapio kouraan kehityspäälikölle ja lumenluontiin.
- huikaritaikuri
ei pysykurissa kirjoitti:
lapio kouraan kehityspäälikölle ja lumenluontiin.
Alkakaa tet päälliköiksi niin alkais hommat hoitumaan , menkää sinne jyppyrälle ja näyttäkää taitonne . Vellihousut samaa paskaa jauhatta täällä vuojesta toiseen .
- Hurmahurraata
huikaritaikuri kirjoitti:
Alkakaa tet päälliköiksi niin alkais hommat hoitumaan , menkää sinne jyppyrälle ja näyttäkää taitonne . Vellihousut samaa paskaa jauhatta täällä vuojesta toiseen .
Hiihtomaa ei tarttis Johtajia jos sitä ei olis koskaan rakennettukaan. (Niinkuin jotkut "kunnan etun vastustajat" aikanaan voimakkaasti vaativat.)
- Möhömaha
Jyppyrään valuuko miljoonia, paljonko lie tappiota?
- mahotonta touhuu
paljo ,mikkään ei riitä ,sittä saamaan laskettelu kunttoon.
eikä mittää tehä vaikka on nyt pakkasta
jo ,20 astetta. - jyy jyy
mahotonta touhuu kirjoitti:
paljo ,mikkään ei riitä ,sittä saamaan laskettelu kunttoon.
eikä mittää tehä vaikka on nyt pakkasta
jo ,20 astetta.ainaki hiihtoreitit oli hiekotettu tampparin ja paikallisten lökäpöksy kelkkailijoiden toimesta ,,että kyllä siellä jotain on yritetty,,
- miljoonia ?
- välistä vetäjille , suunittelu konsulteille ,monta miljoonaa maksanut enontekiön kunta.
aikaan saanokset.
torikatos-
souveniskyltti katolla.
maailman suurimman hiekkalaatikon .uudenpiversio. hetan hiihtomaa.- mitensoli
Eikö nittä torikatoksia pitänyt olla 2 kappaletta .se kunnanjohta ärvelö ,sekö sillon
jätti sen toisen rakenuttamata ja jyppyrän portaat ?.
- pakkasta on nyt
pimmeenä vieläkin, näkyy olevan.
- Skyfall88
Ja toivottavasti pysyyki.
- pyssyy
rahat lopussa kokonaan
- eipäjuupa
pyssyy kirjoitti:
rahat lopussa kokonaan
Kohta tulee rahaa matkailuyrittäjältä , ko tarvitsee lunta lumilinnaan , pelastuu jyppyrä . Harmitus jos ei pelastu ko on niin hyvä rinnepäällikköki.
- eikä tuloja kuntaan
eipäjuupa kirjoitti:
Kohta tulee rahaa matkailuyrittäjältä , ko tarvitsee lunta lumilinnaan , pelastuu jyppyrä . Harmitus jos ei pelastu ko on niin hyvä rinnepäällikköki.
eipä näy rinteen lumetuksesta . tulevan mitään.
- hetta on hetta
Minkä rinteen? Kyllä sille on aivan osuva nimi. Jyppyrän hiihtomaa. Miettikää itekki? Kyllä se on sulaa hulluutta tuhlata viimeisiäki senttejä tuollaseen. Mutta kyllähän Enontekiön päättäjät ovat tottuneet tekemään vain ja ainoastaan todella tyhmiä päätöksiä. Uskaltaisiko uus kunnanjohtaja tehä asialle jottain vai pannaanko seki heti ruotuun tai lähtö tullee!!! Enontekiö ei muutu, on ja pysyy aina vaan yhtä pöljänä, sitä se sukurutsaus tekkee... Hulluja Hettalaisia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437