Jyppyrä pimeenä

poikki

joko sieltä on sähköt katkaitu ?

18

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunput

      mitteepä ne sähköllä tekkee .ei tartte kätösiä ottaa pois taskuusta.

    • Kyllä se siitä

      Miksi te soivaatta Hiihtomaa hanketta? Ok, nimi on typerä (hiihtomaa, kuka lähtee nykyään laskettelemaan hiihtomaahan? kuulostaa vähä mummojen/lasten paikalta muumimaa ym...Iskevämpi nimi olisi paikallaan esim JYPI...) ja paikka järven väärällä puolella, mutta toimiessaan toisi rahaa kuntaan ja olisi kaikkien etu... Eikö kannattaisi tukea hanketta tai vaikka kerätä talkooporukka tms. että saisi homman alkuun pöyrimään...

    • kysyshä

      Muumi Mammaa avuksi talkoilemaa , ei siitä tänä vuonnakaan tule muuta. kuin lisää velkaa kunnan veronmaksajille.

    • päällikkökehitys

      hankitaan kehityspäällikkö niin alkaa kunnan talous pysyyn kurissa.

      • ei pysykurissa

        lapio kouraan kehityspäälikölle ja lumenluontiin.


      • huikaritaikuri
        ei pysykurissa kirjoitti:

        lapio kouraan kehityspäälikölle ja lumenluontiin.

        Alkakaa tet päälliköiksi niin alkais hommat hoitumaan , menkää sinne jyppyrälle ja näyttäkää taitonne . Vellihousut samaa paskaa jauhatta täällä vuojesta toiseen .


      • Hurmahurraata
        huikaritaikuri kirjoitti:

        Alkakaa tet päälliköiksi niin alkais hommat hoitumaan , menkää sinne jyppyrälle ja näyttäkää taitonne . Vellihousut samaa paskaa jauhatta täällä vuojesta toiseen .

        Hiihtomaa ei tarttis Johtajia jos sitä ei olis koskaan rakennettukaan. (Niinkuin jotkut "kunnan etun vastustajat" aikanaan voimakkaasti vaativat.)


    • Möhömaha

      Jyppyrään valuuko miljoonia, paljonko lie tappiota?

      • mahotonta touhuu

        paljo ,mikkään ei riitä ,sittä saamaan laskettelu kunttoon.
        eikä mittää tehä vaikka on nyt pakkasta
        jo ,20 astetta.


      • jyy jyy
        mahotonta touhuu kirjoitti:

        paljo ,mikkään ei riitä ,sittä saamaan laskettelu kunttoon.
        eikä mittää tehä vaikka on nyt pakkasta
        jo ,20 astetta.

        ainaki hiihtoreitit oli hiekotettu tampparin ja paikallisten lökäpöksy kelkkailijoiden toimesta ,,että kyllä siellä jotain on yritetty,,


    • miljoonia ?

      - välistä vetäjille , suunittelu konsulteille ,monta miljoonaa maksanut enontekiön kunta.
      aikaan saanokset.
      torikatos-
      souveniskyltti katolla.
      maailman suurimman hiekkalaatikon .uudenpiversio. hetan hiihtomaa.

      • mitensoli

        Eikö nittä torikatoksia pitänyt olla 2 kappaletta .se kunnanjohta ärvelö ,sekö sillon
        jätti sen toisen rakenuttamata ja jyppyrän portaat ?.


    • pakkasta on nyt

      pimmeenä vieläkin, näkyy olevan.

    • Skyfall88

      Ja toivottavasti pysyyki.

      • pyssyy

        rahat lopussa kokonaan


      • eipäjuupa
        pyssyy kirjoitti:

        rahat lopussa kokonaan

        Kohta tulee rahaa matkailuyrittäjältä , ko tarvitsee lunta lumilinnaan , pelastuu jyppyrä . Harmitus jos ei pelastu ko on niin hyvä rinnepäällikköki.


      • eikä tuloja kuntaan
        eipäjuupa kirjoitti:

        Kohta tulee rahaa matkailuyrittäjältä , ko tarvitsee lunta lumilinnaan , pelastuu jyppyrä . Harmitus jos ei pelastu ko on niin hyvä rinnepäällikköki.

        eipä näy rinteen lumetuksesta . tulevan mitään.


    • hetta on hetta

      Minkä rinteen? Kyllä sille on aivan osuva nimi. Jyppyrän hiihtomaa. Miettikää itekki? Kyllä se on sulaa hulluutta tuhlata viimeisiäki senttejä tuollaseen. Mutta kyllähän Enontekiön päättäjät ovat tottuneet tekemään vain ja ainoastaan todella tyhmiä päätöksiä. Uskaltaisiko uus kunnanjohtaja tehä asialle jottain vai pannaanko seki heti ruotuun tai lähtö tullee!!! Enontekiö ei muutu, on ja pysyy aina vaan yhtä pöljänä, sitä se sukurutsaus tekkee... Hulluja Hettalaisia.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe