Elämä, evoluutio ja luominen

Aukkojen Jumala

Evoluutio selittää elämän kehityksen, mutta ei elämän syntyä. Evoluutio koskee elämää, joka on jo valmiiksi olemassa, ei elotonta ainetta eikä sitä, miten se muuttuisi eläväksi. Epäorgaanisen ja orgaanisen välissä on aukko. Sen voi täyttää vain Jumala. Luoja loi ajan ja avaruuden ja täytti sen materialla. Luoja puhalsi aineeseen elämän, ja elämän kehityttyä tarpeeksi Luoja antoi sille sielun. Tutkikoot evolutionistit elämän historiaa ja kehitystä, niin kuin fyysikot tutkivat luonnonlakeja ja aineen rakennetta, mutta kunnioittakoot kummatkin niitä aukkoja, jotka sijaitsevat näiden eri tasojen välissä. Aukkojen Jumalaa on joka tapauksessa turha yrittää liikaa uhmata. Hän pysyy, koska aina jää aukkoja, joiden edessä tiede on voimaton.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahistuksen Jumala

Entäs kun aukot pienenee? Alkaako Jumalaa ahistaa?

• "Entäs kun aukot pienenee? Alkaako Jumalaa ahistaa?"

Minä en puhuisi aukkojen Jumalasta, vaan aukkojen ateismista.

Koska ateisti ei usko Jumalan olemassaoloon, hän ei voi uskoa, että Jumala on kaiken Luoja. Tästä seuraa, että hänellä on tässä kohden ammottava aukko sisimmässään. Tätä aukkoa hän yrittää epätoivoisesti täyttää erilaisilla tieteellisillä olettamuksilla ja hypoteeseilla sekä evoluutiolla.

Näillä menetelmillä hän ei kuitenkaan saa koskaan aukkoa täytetyksiä, koska nämä hypoteesit ja teoriat sisältävät itse lukemattomia aukkoja.
        Ainoa, joka voi täyttää tuon aukon, on usko Jumalaan ja, että Hän on kaiken Luoja.

• LaD
        Jaakob kirjoitti:

"Entäs kun aukot pienenee? Alkaako Jumalaa ahistaa?"

Minä en puhuisi aukkojen Jumalasta, vaan aukkojen ateismista.

Koska ateisti ei usko Jumalan olemassaoloon, hän ei voi uskoa, että Jumala on kaiken Luoja. Tästä seuraa, että hänellä on tässä kohden ammottava aukko sisimmässään. Tätä aukkoa hän yrittää epätoivoisesti täyttää erilaisilla tieteellisillä olettamuksilla ja hypoteeseilla sekä evoluutiolla.

Näillä menetelmillä hän ei kuitenkaan saa koskaan aukkoa täytetyksiä, koska nämä hypoteesit ja teoriat sisältävät itse lukemattomia aukkoja.
        Ainoa, joka voi täyttää tuon aukon, on usko Jumalaan ja, että Hän on kaiken Luoja.

Eli Jumala on laiskan aate. ei jaksa ottaa selvää, vaan selittäö kaiken ettö joku ilkeä jätkä loi kaiken joskus case closed....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57