Mikä "pyörittää" tätä uutta systeemiä ?

uudistusta KELAAN

13

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://bit.ly/tEoOQh

Ymmärsin toki että upuntu oli vain vitsinä tuossa kysymyksessäsi.

:DDDD

• >> Hiski <<

He he heeh .........
        Enhän minä tee huonoja aloituksia ! Vaan..................?

Niin, huumoria se oli, kuten sen totesit !

• >> Hiski <<
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Onnistuikin vielä hyvin: http://bit.ly/uOexGq

Muuten hyvää tietoa Suomen tapahtumista ja lakien muutoksista joka sunnuntai tulee E-maili Suomen valtiolta ja saa "ulkosuomalaisetkin" viimeiset uutiset tapahtumista, eikä ole tarvis käydä etsimässä infoa Iltasanomien nettisivuilta.
        Olen jo monta vuotta saanut viikottaiset uudistukset Suomen tapahtumista, joten......................?

• ex-windowsisti
        >> Hiski << kirjoitti:

He he heeh .........
        Enhän minä tee huonoja aloituksia ! Vaan..................?

Niin, huumoria se oli, kuten sen totesit !

Huumoria oli sekin viesti Windows 8-kurttauksesta jonka laitoit kunnon windows-kommarina sensuuriin.

• ygrexe x 2
        ex-windowsisti kirjoitti:

Huumoria oli sekin viesti Windows 8-kurttauksesta jonka laitoit kunnon windows-kommarina sensuuriin.

Ai kun olisi VOIMA ja KYKY siivoilla sivuston siistiksi linux-vaikertelijoista, vaan näin ei ole ja sivuston ylläpitäjät joutuvat putsaamaan sinun töppöilyjä ja vaikerteluja, joten...........................?

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Onnistuikin vielä hyvin: http://bit.ly/uOexGq

Siis siirtyminen Windowsista Windowsiin onnistui vielä hyvin? No se on valtavan hieno juttu.

Mitä ne käyttää servereinä?

• 100% huijari
        relaxed_eyes kirjoitti:

Siis siirtyminen Windowsista Windowsiin onnistui vielä hyvin? No se on valtavan hieno juttu.

Mitä ne käyttää servereinä?

))" Mitä ne käyttää servereinä? "((

Kotkan-poikanen väittää että 100% ubutubua ?

• KEL-littaa

Noissa Atean mainospuheissa puhutaan pelkästään työasemista, eli XP:t korvattiin Win7:llä.

Mutta eihän tuo ole mikään "uusi tietojärjestelmä" kai? Ei minulle ainakaan ole koskaan sanottu, etten saisi Kelan verkkosivuilla asioida erilaisilla Linux-distroilla.

"Onnistuikin vielä hyvin: http://bit.ly/uOexGq"
      Ja lainaus sieltä:
      "Kelan itse kehittämä tietojärjestelmä on ollut pilottikäytössä jo viime vuoden marraskuusta asti."

Jospa tuo onnistuikin siksi, ettei itse järjestelmää tilattu Microsoftilta (tai sertifioiduilta kumppaneilta), vaan tehtiin itse?

Tietysti kaikkien ATK-sikojen erikoistuntija f.e.dzerzhinsky selittää asiat oikeinpäin...

• M-Karvahattu

"Työasemien elinkaari Kelassa on 4–5 vuotta."

ELINKAARI WINTUBU KELA SINOLI

• Kelan tehtävähän on ”elättää” heitä jotka eivät syystä ”tai” toisesta kykene ”elättämään” itseään, että sikälihän tämä Microsoftin ”elättäminen” sopii ”linjaan”.

• Eipä ole kumpikaan, vaan pohjalla pyörii IBM:n Lotus Domino ja asiakkaalle räätälöidyt kilkkeet tämän päällä. Työasemat voivat olla (lähes) mitä tahansa arkkitehtuuria ja käyttöjärjestelmää, eivätkä ne "pyöritä" mitään.

• kelankääntäjäjoooooo

"Kelailijat" vauhdissa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe