Pitääkö mieheni minua kauniina? Miehellä tunteita toista naista kohtaan?
ennustajat/näkijät
up
2
57
Vastaukset
miehesi on kahden tulen välissä. olet tuttu ja turvalinen toki kauniina pitää mut onko se sisäinen vai ulkoinen on hänen suurin kysymys.
toinen nainen on hakuammunta jotta voisi olla varma valinastaan . pieni elämän seikkailu . missä hän on tosissaan ei tiedä mies itsekään . mies on peloisaan .
elä ole raivossa vaan koita ymmärtää ja puhua NÄTISTI niin solmu aukee. pahalla saa pahaa aikaa.- up
kiitti.Kukas tämä toinen on? siis mies ei tiedä onko ulkoinen vai sisäinen kauneus. Näetkö mitään muuta tulevaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154