* Paavali kirjoittaa, " Mistä tiedät mies, voitko pelastaa vaimosi, ja mistä tiedät vaimo, voitko pelastaa miehesi."
* Me emme ole vastuussa niinkään läisen, kuin aviopuolison uskosta Jeesuskeen ja emme voi vaatia puolisoa tulemaan uskoon. Paavalikaan ei halunnut vallita kenenkään uskoa, päinvastoin, pyrki luomaan uskoa ja rakkautta avioliittoon ja seurakuntiin, ja painotti sitä, että ei herroina halliten, niitä, jotka ovat osaksemme tulleet, jos on ?
* Eikä myöskään voi kukaan tosien uskolla tulla autuaaksi, vaikka kirkko opettaakin, että kummit voi uskoa vauvan puolesta, se on täyttä puppua ja harhaa, ei perustu Jumalan sanaan.
* Usko on siis täysin minun ja Jumalan välinen asia, siihen ei voi vaikuttaa mikään eikä kukaan. Suhde on intiimi rakkaus suhde Jeesuksen ja minun välillä, samoin jokaisen uskovan ja Jeesuksen suhde.
Usko Jeesukseen on henkilökohtainen !
28
118
Vastaukset
- eenokki 12
Usko on siis täysin minun ja Jumalan välinen asia, siihen ei voi vaikuttaa mikään eikä kukaan. Suhde on intiimi rakkaus suhde Jeesuksen ja minun välillä, samoin jokaisen uskovan ja Jeesuksen suhde.
Näin kirjoittu Mohikaani eikä mies tai miehenpuolikas ymmärrä että tarvitaan saarnamies, kirkko ja seurakunta jossa on uskovia jotka kertovat kuinka päästään oikeaan suhteeseen Jumalan kanssa.
Kyllä uskoosi on vaikuttanut hyvin tunnettu persoona jota itse perkkeleeksi kutsutaan joka on sinun pääsi sekoittanut kääntänyt sen lahkosuuntaiseksi.Ehkä tarjoten sinulle houkutuslintua "uutta nuorempaa" tai jotain muuta parempaa jotta saisi elävöittää sinun luulosi ja kuvitelmasi uskosta jota sinulla Mohikaani ei valitettavasti ole.
Sinulla ei ole mitään millä todistaisit uskosi aitouden se todistus sinulta puuttuu ja jopa kirkon kummitkin ovat edellä sinua mitä uskomiseen tulee?
Kummit voivat kyllä uskoa vauvan puolesta siten että Herra antaisi heille uskon ja uudestisyntymisen armon jota Mohikaanilla ei ole.
Lahkon hakamies tai joku muu helluntailainen on saaatanan kätyri, väijy joka etsii uskoon tulleita luterilaisia.
Tällaisista minä varoitan toivoen ettei kukaan menisi siitä ovesta sisään jossa sisällä kuuluu itse perkkeleen ääni.- Sinäpä sen sanot
"perkkeleen ääni"
* "< Näin kirjoittu Mohikaani eikä mies tai miehenpuolikas ymmärrä että tarvitaan saarnamies, kirkko ja seurakunta jossa on uskovia jotka kertovat kuinka päästään oikeaan suhteeseen Jumalan kanssa. >" ?
* Tuostako sinä luulet, että uskovien yhteys koostuu? Nyt ymmärrän eekonokkia paljon paremmin, täysin ulkoisisa mitättömissä olemisissa ja tekemisissä kiinni.
* Uskovien yhteys on sisäistä iloa ja uskon varmuutta, ja siitä rakennutaan kun yhdessä ollaan, Sanan syvällinen tutkiminen ja siitä eläminen, Kristuksen sisäisen tentemisen kautta, Hengen yhteydessä ja Pyhän Hengen osallissudessa. Eikä suinkaan tuon alusitaatin mukaista hengetöntä ulkoaopittua joutavaa lörpettelyä!
* On eenokilla vielä pitkä matka sisäiseen uskon kokemukseen, eikä pelkän vauvakasteen, ulkoisen uskonnollisuuden vadassa yrittämistä olla ns. uskossa, tai uskonnollinen paremminkin.
* Muuten Jumalan yhteyteen tullaan ja päästään uudestisyntymisessä, eikä suinkaan vauvakasteessa, eikä siihen tarvitse opetella, siihen synnytään , " Ja Jumala antoi voimman tulla Jumalan lapseksi." Miten sinulla eenokki ? Jos mä oon puolikas, oletkohan sinä sitten "varttista puolet"?
Mihin sinä Mohikaani tarvitset uskonnollisen järjestösi holhousta, jos tunnustat uskosi olevan henkilökohtainen suhde Jeesukseen?
* eenokki ja lappix, VOI PIMEYTTÄ, jossa olette, ja väitette olevanne Jeesuksen opetuslapsia, ärräpäitä tulee kuin pahimman rääväsuun kidasta.
* Lappix, tarvitsen yhteisöäni ja uskon veljien ja sisarien esirukousta ja opetusta, sekä Hengen yhteyttä seurakuntaan. Silti uskoni Jeesukseen on henkohtainen rakkaus suhde. sitä ei voi edes eenokki tyhjäksi tehdä, eikä mun tarvitse todistaa, olenko uskossa vaiko en, todistan vaan ja ainoastaan Jeesuksesta Herrastani, muusta ei ole kerskaamista!Mohikaani_27 kirjoitti:
* eenokki ja lappix, VOI PIMEYTTÄ, jossa olette, ja väitette olevanne Jeesuksen opetuslapsia, ärräpäitä tulee kuin pahimman rääväsuun kidasta.
* Lappix, tarvitsen yhteisöäni ja uskon veljien ja sisarien esirukousta ja opetusta, sekä Hengen yhteyttä seurakuntaan. Silti uskoni Jeesukseen on henkohtainen rakkaus suhde. sitä ei voi edes eenokki tyhjäksi tehdä, eikä mun tarvitse todistaa, olenko uskossa vaiko en, todistan vaan ja ainoastaan Jeesuksesta Herrastani, muusta ei ole kerskaamista!Kyllä te tarvitsette uskonnollista yhteyttä, jotta uskonne vahvistuu edelleen eksytykseen, johon te uskotte.
Juuri se eksyttävä opetus, joka alunperin keksittiin katolisessa kirkossa, on vienyt teidät niin syvälle eksytykseen, että vain totuuden tuntemiseen pääseminen voi teidät pelastaa.- eenokki 12
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Lappix, tarvitsen yhteisöäni ja uskon veljien ja sisarien esirukousta ja opetusta, sekä Hengen yhteyttä seurakuntaan. Silti uskoni Jeesukseen on henkohtainen rakkaus suhde. sitä ei voi edes eenokki tyhjäksi tehdä, eikä mun tarvitse todistaa, olenko uskossa vaiko en, todistan vaan ja ainoastaan Jeesuksesta Herrastani, muusta ei ole kerskaamista!Jos kerran voit todistaa henk. koht. rakkaussuhteesta Jeesukseen kaiketi voit sen myös todistaa ja kertoa uskostasi yhtä kaikki.
eenokki todistaa henk. koht. rakkaussuhteesta Jeesukseen mutta sen näkee vain itse Herra, mutta uskostani ja minkä asian puolesta olen toiminut voin kyllä itse todistaa kas kun yksinäisellä ei ole muita todistajia kuin itse.
Pahimpia vihollisia ovat olleet nk. uskonveljet joiden pitäisi olla todistajia, puolustajia paremminkin, silloin kun se on ollut tarpeen.
Ketkä ovat minun veljiäni ja sisariani...sanoi Jeesus ja minä myös..
En minä nyt sinua helvettiin laita eli jos kerran sanot rakastavasi Jeesusta niin en oikein usko sellaisen hukkuvan iankaikkisuuteen, hyljättynä. - -tomumaja-
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Lappix, tarvitsen yhteisöäni ja uskon veljien ja sisarien esirukousta ja opetusta, sekä Hengen yhteyttä seurakuntaan. Silti uskoni Jeesukseen on henkohtainen rakkaus suhde. sitä ei voi edes eenokki tyhjäksi tehdä, eikä mun tarvitse todistaa, olenko uskossa vaiko en, todistan vaan ja ainoastaan Jeesuksesta Herrastani, muusta ei ole kerskaamista!Tervehys Mohikaani! Mutta, tällä sivulla jos missä ei kuitenkaan suotaisi sitä että on henkilökohtaisesti Jeesuksen kanssa. Aina meistä joku tukkii jonkun uskoon rätkyttämään, joskus tuntuu että tulee tietokoneen näytöstä oikein läpi, kylään..
No , nyt olen lähdössä tutkimuksiin Roihin. Kuule Mohis nyt pelottaa, yö meni huonosti, hermoja rassaa nää alituiset vaivat. Jos on syöpä, mitä sitten, kun jo nyt hermoilen. Muista rukouksin minuakin..Mikko. lappix kirjoitti:
Kyllä te tarvitsette uskonnollista yhteyttä, jotta uskonne vahvistuu edelleen eksytykseen, johon te uskotte.
Juuri se eksyttävä opetus, joka alunperin keksittiin katolisessa kirkossa, on vienyt teidät niin syvälle eksytykseen, että vain totuuden tuntemiseen pääseminen voi teidät pelastaa.* Eksytys on teissä itsessänne, ette usko Jumalan Poikaan, vaan Joosefin poikaan, siinä te eksytte, ja loppu sen prään mitä selitätte, on tuuleen huutamista, koska valhe-evankeliumiltanne on pohja pois, samoin siinä menee pelastuksen mahdollisuutenne hornan tuuttiin, kun ette usko Jumalan Poikaan , vaan Joosefin poikaan, syntiseen ihmiseen, eikä sytinen ihminen voi sovittaa toisen syntisen syntejä, älyhoiii!!! lappix !!!
eenokki 12 kirjoitti:
Jos kerran voit todistaa henk. koht. rakkaussuhteesta Jeesukseen kaiketi voit sen myös todistaa ja kertoa uskostasi yhtä kaikki.
eenokki todistaa henk. koht. rakkaussuhteesta Jeesukseen mutta sen näkee vain itse Herra, mutta uskostani ja minkä asian puolesta olen toiminut voin kyllä itse todistaa kas kun yksinäisellä ei ole muita todistajia kuin itse.
Pahimpia vihollisia ovat olleet nk. uskonveljet joiden pitäisi olla todistajia, puolustajia paremminkin, silloin kun se on ollut tarpeen.
Ketkä ovat minun veljiäni ja sisariani...sanoi Jeesus ja minä myös..
En minä nyt sinua helvettiin laita eli jos kerran sanot rakastavasi Jeesusta niin en oikein usko sellaisen hukkuvan iankaikkisuuteen, hyljättynä.* Etkä toki voisikaan, mutta itse olet sinne matkalla, jos et tee täyttä totista parannusta, ja usko koko evankeliumi, myös uskovien kaste, ja PH:llä täyttyminen, ja että saisit rakkauden sydämeesi, muuten olet pelkkä kumiseva kulkunen. niin kuin puheesi suurelta osin on, tosi törkeetä kieltä !
-tomumaja- kirjoitti:
Tervehys Mohikaani! Mutta, tällä sivulla jos missä ei kuitenkaan suotaisi sitä että on henkilökohtaisesti Jeesuksen kanssa. Aina meistä joku tukkii jonkun uskoon rätkyttämään, joskus tuntuu että tulee tietokoneen näytöstä oikein läpi, kylään..
No , nyt olen lähdössä tutkimuksiin Roihin. Kuule Mohis nyt pelottaa, yö meni huonosti, hermoja rassaa nää alituiset vaivat. Jos on syöpä, mitä sitten, kun jo nyt hermoilen. Muista rukouksin minuakin..Mikko.* Mikko, muistan sinua Herran edessä, ei se haittaa jos vähän pelöttaa, kaikkia meitä, jopa Paavaliakin pelotti välillä, hän sanoi, että on ahdistusta ja vainoa ulkoapäin ja sisältä pelkoa, ihminen kun Paavalikin oli, se on sitä isessämme olevaa heikkoutta, mutta ei sille tarvitse antaa valtaa, Jeesus on kaikkia pelkojamme ja epäilyjämme suurempi ja kaiken yläpuoella. Toivon ja rukoilen, että ei olisi mitään vakavaa, sinuahan tarvitaan vielä tässä elämässäkin, kyllä sinä selviät, mene turvallisella mielellä tutkimuksiin, ja rukoillen, siunaasta sinulle ja vaimollesi ! Herra ei missään nimessä eikä koskaan halua sinulle eikä lapsilleen mitään pahaa.
Eikö sinulla lappix ole henkilökohtaista suhdetta Jeesukseen?
Älä turhia kysele, kyllä se Jeesus sen tietää. Hän valitsee seurakuntansa uskon perustella. Ei kai minun henkilökohtaista uskoa Jeesukseen tarvitse kenellekään selittää. Se on turhuutta. Ymmärrät kai itsekin, että asia on niin.
lappix kirjoitti:
Älä turhia kysele, kyllä se Jeesus sen tietää. Hän valitsee seurakuntansa uskon perustella. Ei kai minun henkilökohtaista uskoa Jeesukseen tarvitse kenellekään selittää. Se on turhuutta. Ymmärrät kai itsekin, että asia on niin.
No sitten sinä varmasti yhdyt Mohikaanin aloituksen loppulauseeseen:
"Suhde on intiimi rakkaus suhde Jeesuksen ja minun välillä,
samoin jokaisen uskovan ja Jeesuksen suhde."
En yhdy, koska Mohikaani on hylännyt totuuden ja valinnut Jeesuksen tilalle eksytysopit. Tuo hänen lausuma osoittaa, että se suhde on yksipuolinen, sillä ei Jeesus pidä sellaista opetuslapsenaan, joka on hylännyt Jumalan sanan totuuden.
Mutta ihminen saa luulla mitä vain.- Uskossa minäkin
Jos joku tällä palstalla on uskossa, niin Mohikaani kuuluu yhtenä heihin
Uskossa minäkin kirjoitti:
Jos joku tällä palstalla on uskossa, niin Mohikaani kuuluu yhtenä heihin
Kyllä kaikki tällä palstalla ovat uskovaisia, jokainen uskoo johonkin, jopa ateistikin. Hänkin uskoo johonkin, esimerkiksi ettei Jumalaa ole olemassakaan. Sekin on uskon asia ja siten henkilö uskoo / on uskovainen.
lappix kirjoitti:
Kyllä kaikki tällä palstalla ovat uskovaisia, jokainen uskoo johonkin, jopa ateistikin. Hänkin uskoo johonkin, esimerkiksi ettei Jumalaa ole olemassakaan. Sekin on uskon asia ja siten henkilö uskoo / on uskovainen.
* Tuo oli väärä vastaus. Miksi et voi tunnustaa uskoasi, jos sinulta kysytään? Jeesus sanoo, joka kieltää minut ihmisten edessä, niin Hänkin on kieltävä Jumalan edessä." Ja se on kieltämistä, jos et kerro Jeesuksesta kun kysytään, Hänestä tulee todistaa , suun tunnustuksella pelastutaan. Mutta jos ei ole sisäistä Pyhän Hengen osallisuutta Kristukseen, ei ole halua eikä voimaa todistaa veren evankeliumia, eli Jeesusken rististä ja verestä ! Kaikki muu lörpöttely uskosta on joutavaa höpinää ! Meidät on kutsuttu juuri Hänen todistajiksi, eikä korulauseita ja kliseitä väsäämään.
* Jos kiellät seurakunta totuuden, olet kuutamolla koko uskonelämän sisällöstä ja uskovan hengellisestä tarpeesta. Yksi kysymys sinulle lappix, Jos luet Raamattua, miksi sitä luet? Mikä saa sinut lukemaan Raamattua? Jos yleensä luetkaan ?- Kysymys mohikaanille
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Tuo oli väärä vastaus. Miksi et voi tunnustaa uskoasi, jos sinulta kysytään? Jeesus sanoo, joka kieltää minut ihmisten edessä, niin Hänkin on kieltävä Jumalan edessä." Ja se on kieltämistä, jos et kerro Jeesuksesta kun kysytään, Hänestä tulee todistaa , suun tunnustuksella pelastutaan. Mutta jos ei ole sisäistä Pyhän Hengen osallisuutta Kristukseen, ei ole halua eikä voimaa todistaa veren evankeliumia, eli Jeesusken rististä ja verestä ! Kaikki muu lörpöttely uskosta on joutavaa höpinää ! Meidät on kutsuttu juuri Hänen todistajiksi, eikä korulauseita ja kliseitä väsäämään.
* Jos kiellät seurakunta totuuden, olet kuutamolla koko uskonelämän sisällöstä ja uskovan hengellisestä tarpeesta. Yksi kysymys sinulle lappix, Jos luet Raamattua, miksi sitä luet? Mikä saa sinut lukemaan Raamattua? Jos yleensä luetkaan ?Mohikaanille heittäisin kysymyksen! Mikä seurakunta on mielestäsi se oikea seurakunta, johon pitää kuulua?
Oikea seurakuntatotuus on se, että kaikki paikkakunnan uudestisyntyneet uskovaiset kuuluvat paikkakunnan paikallisseurakuntaan! Siis ilman kyltityksiä, kuten esim; helluntaikirkko, helluntaisrk, luterilainen kirkko, vapaakirkko, baptistikirkko, jne... Ne eivät ole muuta kuin ihmisten tekemiä raja-aitoja ja karsinoita. Raamattu ei tunne paikkakunnallaan kuin ainoastaan yhden uudestisyntyneistä uskovista koostuvan seurakunnan. Esim. Paavali kirjoittaa seurakunnille, Kolossalaisille, Korinttolaisille, Roomalaisille, efesolaisille, jne... Ja oli vain yksi Jerusalemin seurakunta, tämän mallin mukaan ei siis voi olla muuta kuin uskovista koostuva seurakunta paikkakunnallaan. Kyltit ovat pimeydestä ja ihmisten eripuraisuudesta johtuvia karsina-aitoja.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä, että uudstisyntynyt ihminen voi ja haluaakin kertoa uskosta ja tunnustaa Jeesuksen Herrakseen julksesti. Mohikaani_27 kirjoitti:
* Jos kiellät seurakunta totuuden, olet kuutamolla koko uskonelämän sisällöstä ja uskovan hengellisestä tarpeesta. Yksi kysymys sinulle lappix, Jos luet Raamattua, miksi sitä luet? Mikä saa sinut lukemaan Raamattua? Jos yleensä luetkaan ?Mohikaani, mielestäni sinä ihmisten edessä kiellät Jeesuksen olevan
Jumalan poika, koska sanot Jeesuksen olevan Jumala, eikä hänen poika.
Jeesus sanoo, "joka kieltää minut ihmisten edessä, niin Hänkin on kieltävä Jumalan edessä." Mutta - - -
1. Joh. 4
15 "J o k a - t u n n u s t a a, - että - J e e s u s - o n
J u m a l a n - P o i k a, - h ä n e s s ä - J u m a l a - p y s y y,
ja - h ä n - J u m a l a s s a ."
Mutta Raamatusta ei löydy sellaista vaatimusta, että meidän pitäisi uskoa Jeesus Jumalaksi.
- ^^0^^
Kuinka intiimi rakkaus suhde Jeesuksen kanssa onnistuu?
* Onnistuu oikein hyvin! " Kahden kanssa Jeesuksen olla on niin suloinen, on niiin ihmeen hiljaista, siipiensä suojassa. Älä mistään huolehdi, Jeesus on sun kanssasi."
- eenokki 12
Dear mohikaani meidän pitää riippua Kristuksessa vaikka Herra vetäisi meitä perässämme kuim koiria...
Emme ole koiria.
Me olemme matkalle taivaasen. * Intiimi yhteys Jeesukseen on sma, kuin Yljällä ja morsiamella, rakkaussuhde, perustuu täysin rakkautteen, eikä aöloittaja suhteessa on minä etkä sinä, vaan rakkaus tulee Jumalalta, "Jumala ON rakkaus"! Hän rakasti ensin, ja Hän rakasti niin, että "antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkiene elämä."
* Koko Jumalan pelastus suunnitelma perustuu rakkauteen, rakkauden kautta vaikuttava usko on se voima, joka voi syntisen vapauttaa kahleistaan Pojan veressä Sanassa ja Pyhässä Hengessä, kaikki vain ja ainoastaan Jeesuksen kautta ja Hänessä. Niin kuin maailamat luotiin Jeesuksessa Kristuksessa, niin Hän luo edelleen sytisestä uuden luomuksen, sellaisen kuin Hän on, ikuisen kuolematoman iloksi Isälleen.- Kysymys mohikaanille
Et ole vilä vastannut kysymykseeni mohikaani! Kerropa vastaus miten sinä ajattelet seurakunnan kasittävän! Onko käsityksesi sopusoinnussa Raamatun kanssa, vai onko lahkohenkisyys motiivinasi! Tahdon vilpittömästi tietää kantasi, en ole saivartelu mielessä liikkeellä!
- 19+11=30
Kysymys mohikaanille kirjoitti:
Et ole vilä vastannut kysymykseeni mohikaani! Kerropa vastaus miten sinä ajattelet seurakunnan kasittävän! Onko käsityksesi sopusoinnussa Raamatun kanssa, vai onko lahkohenkisyys motiivinasi! Tahdon vilpittömästi tietää kantasi, en ole saivartelu mielessä liikkeellä!
(Kysymys mohikaanille 22.11.2011 13:19)
aika rumaa kielenkäyttöä mohikaanilta eenokin ja lappixen suuntaan. vanha aatuko vauhdissa. vuosia uskossa olleen pitäis osata vastata asiallisesti kaikille, uskoville ja ei-uskoville.
hellarit ei vastaa tällä foorumilla heille vaikeisiin kysymyksiin. seurakuntajuttu on sellainen. alussa kun oli vaan yksi seurakunta joka paikkakunnalla.
kun mä olen lukenut kirjoja kärsivästä seurakunnasta niin mä olen huomannut, että missä uskovia on vainottu, siellä ahdistukset on yhdistänyt seurakuntalaisia ja uskonnollisia raja-aitoja on kaatunut. aika kova juttu jos tällaista tarvitaan seurakunnan puhdistumiseksi. - kysymys mohikaanille
19+11=30 kirjoitti:
(Kysymys mohikaanille 22.11.2011 13:19)
aika rumaa kielenkäyttöä mohikaanilta eenokin ja lappixen suuntaan. vanha aatuko vauhdissa. vuosia uskossa olleen pitäis osata vastata asiallisesti kaikille, uskoville ja ei-uskoville.
hellarit ei vastaa tällä foorumilla heille vaikeisiin kysymyksiin. seurakuntajuttu on sellainen. alussa kun oli vaan yksi seurakunta joka paikkakunnalla.
kun mä olen lukenut kirjoja kärsivästä seurakunnasta niin mä olen huomannut, että missä uskovia on vainottu, siellä ahdistukset on yhdistänyt seurakuntalaisia ja uskonnollisia raja-aitoja on kaatunut. aika kova juttu jos tällaista tarvitaan seurakunnan puhdistumiseksi.Täytyy sanoa, että mohikaani ei ole palavassa uskossa, vaan leikkii synnin kanssa ja käyttää tosi rumaa kielenkäyttöä muille vastatessaan. Ei hän vastaa näköjäänkään selvään kysymykseeni seurakuntayhteydestä. Mohikaani luulee pääsevänsä näköjään taivaaseen synnit tunnolla ja parannusta tekemättä. Väärä luulo! Myös muitten aliarvioiminen ja ruma kielenkäytttö on syntiä, joka setää taivaaseen pääsemisen. Aikanaan häntä on varoitettu siitä, mutta hän ei välitä vaan jatkaa synnin harjoittamistaan!
- armahdus
Yksi Jumala, yksi Jumalanpoika Jeesus Kristus, yksi Pyhä henki.Temppeli on ihminen itse.Jumalasanoo ;ei hän viihdy käsintehdyissä teppeleissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,814368Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242858Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt262815Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1142527Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172489Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1122228Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e1012180Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6372057Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka341998MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141985