heille käy? No ei kovin hyvin, sillä Raamattu ilmoittaa näin:
Gal. 1:8
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon KIROTTU.
Matt.25.
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, TE KIROTUT, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Kannattaa siis kunnioittaa totuutta, eikä julistaa "seurakunnissa" muunneltua evankeliumia, koska siitä ei lopulta hyvä seuraa. Tehkäähän parannus kun vielä on aikaa...
Kirotut sananjulistajat - miten
38
160
Vastaukset
- eenokki 12
lappix. Onko helluntailaisten kalastelu eli luterilaisten uskoontulleiden vietteleminen mielestäsi raamatullista?
2.Entä lapsien väheksyminen onko se Evankeliumin hengen ja Kristuksen rakkauden mukaista?
3.Luuletko että nk. parempiosaiset helluntailaiset rakastavat heikompi osaisia joilla lähinnä tarkoitan lampaita joita päähän ja kupeille potkitaan ja heitä orjuutetaan lyömällä lain kuormaa lisää.heidän kannettavakseen?
4.Onko vasemmalla puolella ne kirotut juuri itseuskoisia itseensä tyytyväisiä lahkolaisia tai muita sen kaltaisia fariseuksia jotka tulevat kuulemaan kovat sanat. Kyseessä on uskonnollispoliittinen järjestö, jonka päämäärät määritellään kattojärjestön taholta. Mainitsemasi asiat ovat ihmisten aikaan saannoksia, koska uskontoja johtavat ihmiset. Eipä niillä toimilla useinkaan ole raamatullista perustetta.
Sinne "vasemmistoon" joutuvat ne, jotka ovat Jumalan näkökulmasta kirottuja. Kai ne jotakin sopimatonta ovat harrastaneet niin elämässään kuin uskonnollisessa toiminnassa.Tätä minä olen odottanut lappix.
Kerro meille pelastuksen evankeliumi,
Hyvä uutinen, Ilosanoma.
Kysyin tätä aiemmin, mutta et vastannut
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10143740Se löytyy Jeesuksen opetuksesta, ja jokaisella kai on Raamattu. Lukekaa sieltä Jeesuksen julistama SANA, joka tuli Isältä.
Joh. 14:24
Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.Teitkö sinä nyt Sanan mukaan, joka kehottaa:
"olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle,
joka teiltä kysyy sen toivon perustusta, joka teissä on,
kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla"
Minä vastasin Jeesuksen sanoilla, lainasin ne Raamatusta. Mutta, vastaan vielä Jeesuksen sanoilla:
Joh. 5:24
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
Siinä on ilmaistu iankaikkisen elämän ehto.* Mun tehtävä ei ole kirota ketään, Sana sanoo, siunatkaa, älkääkä kirotko. Mutta Raamattu nyt sanoo aivan niin kuin sen sieltä kopsasit, Paavalin kirjoittamana. Jo Paavalin aikana oli näitä jt. tai vastaavia knostilaisia, jotka kielsi Jeesuksen jumaluuden = Jumala.niin että varmaan itsellesi ensikädessä muistutit kun olet samassa kieltouskossa. Tunnustat Jumalan, mutta kiellät Hänen voimansa, eli Jeesuksen, ja siksi juuri tuo Sana kuuluu sinulle ja muille ekivaarilaisille.Koska teillä on valhe-evankeliumi. Sanan mukaan. Totisesti !
- tode*
kumpaan sinun ilosanomassasi pitää uskoa, Jeesukseen vai Jumalaan? Kumpikin kehoittaa uskomaan itseensä."
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään."
"Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."
Entä kumpi on antanut Lappikselle syntejä anteeksi, Jeesus vai Jumala? Mitä eroa näillä kahdella tässä on?
- body
Tuosta kuultaa selvästi Paavalin omahyväisyys ja tärkeily , " olkoon kirottu " on selvää kirveslinjalaisuutta, " tappotuomio " niille jotka eivät juokse hänen oppinsa mukaisesti.
Tosi töykeää oman opin jakelua, mutta sehän kuuluu aina ihmisen tapoihin. Kertoisitko lappix meille, minkälaista evankeliumia sinä julistat.
Mikä on tuon julistamasi evankeliumin ydin.
Minun julistamani evankeliumin ydin löytyy aloituksesta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10210696Lappix hoi!
Kerro nyt hyvä mies,
kuulunko minä otsikkosi määrittelemään joukkoon.
Jos kuulun, kerro minulle evankeliumi,
jota minun sinun mielestäsi pitäisi julistaa.
Siitä päättää Jumala, kenen joukoissa kukin seisoo, en minä. Sinusta itsestäsi riippuu, mitä evankeliumia sinä puhut ja julistat. Onko se oikeaa pelastavaa evankeliumia, siitä päättää Jeesus valitessaan valittunsa seurakuntaansa.
Jos teet Jumalan tahdon, niin julistat sitä sanaa, minkä Jeesus Isän käskystä julisti ihmiskunnalle. Se on Jumalan valtakunnan evankeliumia.- Kysyn vaan..
Sanos ny lappix julitstavatko jaikal ilmari mohikaani jortikka psalmi esim. väärin kun he kertovat ilosanomaa Herrastaan JeesuksestaKristuksesta? Mitä mieltä sinä lappix olet heidän julistuksestaan?
Kysyn vaan.. kirjoitti:
Sanos ny lappix julitstavatko jaikal ilmari mohikaani jortikka psalmi esim. väärin kun he kertovat ilosanomaa Herrastaan JeesuksestaKristuksesta? Mitä mieltä sinä lappix olet heidän julistuksestaan?
Mieltähän voi olla mitä vaan ja se on jokaisen mielipide. Mutta uskoa ei mittaa mielipide vaan Jeesus.
Joh. 13:13
Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen.
Jotkut eivät tee noin, joten sellainen ilosanoma ei ole lähtöisin Isältä vaan ihmisiltä.lappix kirjoitti:
Mieltähän voi olla mitä vaan ja se on jokaisen mielipide. Mutta uskoa ei mittaa mielipide vaan Jeesus.
Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen.
Jotkut eivät tee noin, joten sellainen ilosanoma ei ole lähtöisin Isältä vaan ihmisiltä.* Kyllä me voimme teitää, kenen joukoissa kukin kulkee. Raamatun sana sen ilmoittaa, miten me suhtaudumme Jeesukseen. Itse uskon, että Jeesus on Jumalan Poika, sinä taas uskot, että Jeesus on Joosefin poika, Raamatun mukaan minä olen oikealla tiellä, sinä et ole Raamatun mukaan, koska kiellät Jeesuksen, siitä me tiedämme missä me kukin olemme, Jeesus sen ratkaisee, Joka Hän on Jumalan Poika, tai sitten ei, ja kieltäminen johtaa kauas pois Jumalasta, Jeesuksen kieltäjillä ei voi olla Isääkään, ja näin he ovat poissa Jumalasta, Joosefin poika ei voi yhdistää ketään Isään Jumalaan Kaikkivaltiaaseen, mutta Jumalan Poika Jeesus voi, koska on Jumala.
- Usko Toivonen
Merkillinen avaus kaikenkaikkiaan.
Avauksessaan "lappix" on julistavinaan oikeata, pelastavaa evankeliumia, päättäen julistuksensa toteamukseen:
"" Tehkäähän parannus kun vielä on aikaa... ""
Sitten, kun häneltä kysytään pelastuksen evankeliumista, ei hän suostu kertomaan
siitä yhtään mitään.
Kuinka "lappixin" tapaisten julistajien kautta " tehtäisiin kaikki kansat Jeesuksen
opetuslapsiksi", kuka hoitaisi lähetystyön?
Täytyyhän "lappixin" tälläkin palstalla esittämään seurakuntia halveksuvaan
räksytykseen olla perusteet paremmasta, eikö vaan "lappix". No niin, sieltähän ne poiijaat heräävät julistamaan ilosanomaansa. UT moittii, etten kerro pelastuksen evankeliumista yhtään mitään. Minähän juuri kerron Jeesuksen sanoin mitä ihmisten pitää tehdä pelastuakseen.
Miksi? Siksi koska Jeesus kehoitti niin tekemään. Mutta siitä seuraa se, että maailma vihaa niitä, jotka opettavat Jeesuksen sanoin.
Joh. 17:14
Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
Tuossa UT:n viestissä jo kuultaa läpi inho ja viha, mutta kyllä minä sen kestän, teen kuten opettaja opetti.
Mark. 13:13
Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.- Kysyn vaan..
Miten sinä lappix kerrot esimerkiki roskalaatikossa asuvalle rappioalkoholistille ilosanomaa Jeesuksesta?
Näytä nyt esimerkki että mekin osaisimme kertoo! Kysyn vaan.. kirjoitti:
Miten sinä lappix kerrot esimerkiki roskalaatikossa asuvalle rappioalkoholistille ilosanomaa Jeesuksesta?
Näytä nyt esimerkki että mekin osaisimme kertoo!Se on minun asiani.
- Usko Toivonen
Ei ollenkaan "lappix", en minä sinua vihaa, mutta ihmettelen ylimielistä asennettasi.
Ja jos asettaudut oikeaoppiseksi, totuuden julistajaksi, niin toki sinulla on perusteet ylemmyydellesi, jossa haukut kaiken aikan esim. helluntailaisia.
Esim. tuo Matteus 25 kommenttisi, kuinka "lappix" seurakunta ohjeistaa diakoniatyön?
Ja aloituksessasi mainitset väärän evankeliumin julistajat, joten täytyyhän sinulla olla esittää se oikea evankeliumi, jota itse ilmeisesti katsot edustavasi.
Entä lähetystyö yms?? - Jortikan Kimmo vaan.
Usko Toivonen kirjoitti:
Ei ollenkaan "lappix", en minä sinua vihaa, mutta ihmettelen ylimielistä asennettasi.
Ja jos asettaudut oikeaoppiseksi, totuuden julistajaksi, niin toki sinulla on perusteet ylemmyydellesi, jossa haukut kaiken aikan esim. helluntailaisia.
Esim. tuo Matteus 25 kommenttisi, kuinka "lappix" seurakunta ohjeistaa diakoniatyön?
Ja aloituksessasi mainitset väärän evankeliumin julistajat, joten täytyyhän sinulla olla esittää se oikea evankeliumi, jota itse ilmeisesti katsot edustavasi.
Entä lähetystyö yms??Kuten Usko Toivonen huomaamme lappixsita ei kertakaikkiaan ole muuhun kuin pilkkaamiseen. Jos hänen pitäisi julistaa ilosanomaa Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta niin kuten olemme nähneet hänestä ei siihen ole.
Hän ei edes huomaa sitä että me sanomma Jeesuksen Herraksi. Me julistamme sanomaa Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta. Lappix ei tätä huomaa. Hän jankkaa vain että kaikkien on tunnustettava että Jeesus on Herra. Me tunnustamme sen lähes jokaisessa viestissämme. Mutta lappix kun kulkee ummistetuin silmin hän ei sitä näe.
Lappixsesta näkee että hän ei ole uskossa eikä ole Pyhää Henkeä saanut. Hän velehtelee sen kuin väittää olevansa uskossa ja täyttyneensä Pyhällä Hengellä. Jos lappix olisi täyttynyt Pyhällä Hengellä, hän ei voisi pilkata Jumalan lapsia ja seurakuntaa, Jeesuksen pilkkaamisesta puhumattakaan. Jortikan Kimmo vaan. kirjoitti:
Kuten Usko Toivonen huomaamme lappixsita ei kertakaikkiaan ole muuhun kuin pilkkaamiseen. Jos hänen pitäisi julistaa ilosanomaa Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta niin kuten olemme nähneet hänestä ei siihen ole.
Hän ei edes huomaa sitä että me sanomma Jeesuksen Herraksi. Me julistamme sanomaa Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta. Lappix ei tätä huomaa. Hän jankkaa vain että kaikkien on tunnustettava että Jeesus on Herra. Me tunnustamme sen lähes jokaisessa viestissämme. Mutta lappix kun kulkee ummistetuin silmin hän ei sitä näe.
Lappixsesta näkee että hän ei ole uskossa eikä ole Pyhää Henkeä saanut. Hän velehtelee sen kuin väittää olevansa uskossa ja täyttyneensä Pyhällä Hengellä. Jos lappix olisi täyttynyt Pyhällä Hengellä, hän ei voisi pilkata Jumalan lapsia ja seurakuntaa, Jeesuksen pilkkaamisesta puhumattakaan.Lappix on ehkä satoja kertoja toistanut näillä palstoilla sitä sanomaa että "Jeesus Kristus olkoon Herra", ja sinä, Jortikan Kimmo, samoin kuin Usko Toivonen ja kumppanit väitätte vastaan sanoen "ettei Lappix ole uskossa eikä Pyhässä hengessä", vaikka Paavali todisti:
1.Korinttolaiskirje 12
3 "Sen tähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä."
Tuomaroitteko oikein Kaikkivaltiaan Jumalan valtaistimen edessä?Jortikan Kimmo vaan. kirjoitti:
Kuten Usko Toivonen huomaamme lappixsita ei kertakaikkiaan ole muuhun kuin pilkkaamiseen. Jos hänen pitäisi julistaa ilosanomaa Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta niin kuten olemme nähneet hänestä ei siihen ole.
Lappixsesta näkee että hän ei ole uskossa eikä ole Pyhää Henkeä saanut. Hän velehtelee sen kuin väittää olevansa uskossa ja täyttyneensä Pyhällä Hengellä. Jos lappix olisi täyttynyt Pyhällä Hengellä, hän ei voisi pilkata Jumalan lapsia ja seurakuntaa, Jeesuksen pilkkaamisesta puhumattakaan.Jortikan Kimmo sanoit:
”Lappixsesta näkee että hän ei ole uskossa eikä ole Pyhää Henkeä saanut.”
Minä taas sanon, että Jortikan Kimmo on ”tietäväinen”.
Joh 3:8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta ET TIEDÄ, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."
Oletko Jortikan Kimmo Hengestä syntynyt?
Tuon raamatunjakeen mukaan, jos olet Hengestä syntynyt, et voi tietää kenellä Henki on ja kenellä ei.
Että sillä viissiin.- Usko Toivonen
ekivaari kirjoitti:
Lappix on ehkä satoja kertoja toistanut näillä palstoilla sitä sanomaa että "Jeesus Kristus olkoon Herra", ja sinä, Jortikan Kimmo, samoin kuin Usko Toivonen ja kumppanit väitätte vastaan sanoen "ettei Lappix ole uskossa eikä Pyhässä hengessä", vaikka Paavali todisti:
1.Korinttolaiskirje 12
3 "Sen tähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä."
Tuomaroitteko oikein Kaikkivaltiaan Jumalan valtaistimen edessä?Vastine "ekivaarin" viestiin
>> samoin kuin Usko Toivonen ja kumppanit väitätte vastaan sanoen "ettei Lappix ole uskossa eikä Pyhässä hengessä" >>
Voisitko ystävällisesti esittää viestin, jossa olen moista esittänyt. Usko Toivonen kirjoitti:
Vastine "ekivaarin" viestiin
>> samoin kuin Usko Toivonen ja kumppanit väitätte vastaan sanoen "ettei Lappix ole uskossa eikä Pyhässä hengessä" >>
Voisitko ystävällisesti esittää viestin, jossa olen moista esittänyt.En nyt lähde vanhoja viestejä selaamaan vaan mieluummin pyydän anteeksi, jos et todella ole sellaista meistä sanonut tai harhaoppiseksi nimitellyt! Saatan muistaa joskus väärinkin. Pitikin tuossa kirjoittaa että "Jortikan Kimmo ja kumppanit." eikä Usko Toivonen jne,...
Se oli Jortikan Kimmo, joka kirjoitti; "Lappixsesta näkee että hän ei ole uskossa eikä ole Pyhää Henkeä saanut. Hän velehtelee sen kuin väittää olevansa uskossa ja täyttyneensä Pyhällä Hengellä."- Usko Toivonen
ekivaari kirjoitti:
En nyt lähde vanhoja viestejä selaamaan vaan mieluummin pyydän anteeksi, jos et todella ole sellaista meistä sanonut tai harhaoppiseksi nimitellyt! Saatan muistaa joskus väärinkin. Pitikin tuossa kirjoittaa että "Jortikan Kimmo ja kumppanit." eikä Usko Toivonen jne,...
Se oli Jortikan Kimmo, joka kirjoitti; "Lappixsesta näkee että hän ei ole uskossa eikä ole Pyhää Henkeä saanut. Hän velehtelee sen kuin väittää olevansa uskossa ja täyttyneensä Pyhällä Hengellä."Saat anteeksi "ekivaari".
Uskoontullessani koin saaneeni anteeksi paljot syntini kertaheitolla.
" .. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa." Kol. 3:13
Turha on syytellä toinen toisiamme, kun emme kuitenkaan huomaa malkaa omassa silmässämme.
29. Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
30. Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
31. Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
32. Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.
Ef.4.
Ut ja Jortikka voivat jatkaa ilosanomansa levittämistä, en minä siihen puutu, Minä teen kun Herrani Jeesus todisti ja uskon siihen.
Joh.10
27 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
28 Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.- Jortikan Kimmo vaan.
ihmeelistä lappix?
>Ut ja Jortikka voivat jatkaa ilosanomansa levittämistä, en minä siihen puutu, <
On perin ihmeelistä lappix tuo kommenttisi, kun täällä Il-Mari, jaikal; Mohikaani, Usko Toivonen esim. Julistaa Herrastaan Jeesuksesta Kristuksesta, niin kovin hanakasti sinä olet heidän julistukseensa puuttunut ja pitänyt heidän julistustaan harhana. Jortikan Kimmo vaan. kirjoitti:
ihmeelistä lappix?
>Ut ja Jortikka voivat jatkaa ilosanomansa levittämistä, en minä siihen puutu, <
On perin ihmeelistä lappix tuo kommenttisi, kun täällä Il-Mari, jaikal; Mohikaani, Usko Toivonen esim. Julistaa Herrastaan Jeesuksesta Kristuksesta, niin kovin hanakasti sinä olet heidän julistukseensa puuttunut ja pitänyt heidän julistustaan harhana.Emme kaikkia teidän julistustanne harhana pidä, vaan pääasiassa niitä, mitä Raamattukin harhana pitää; "Jumala on kaikki kaikissa" Kristuksen kaikkiyhteysopin rajoittamista vain kolmiyhteyteen sekä Jeesuksen Jumalaksi julistamista, joka käytännössä merkitsee Jeesuksen antikristukseksi tunnustamista ja Jumalan lähettämän Kristuksen terveestä opista luopumista:
2.Tessalonikalaiskirje 2
3 "Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."Jortikan Kimmo vaan. kirjoitti:
ihmeelistä lappix?
On perin ihmeelistä lappix tuo kommenttisi, kun täällä Il-Mari, jaikal; Mohikaani, Usko Toivonen esim. Julistaa Herrastaan Jeesuksesta Kristuksesta, niin kovin hanakasti sinä olet heidän julistukseensa puuttunut ja pitänyt heidän julistustaan harhana.Mielestäni he voivat jatkaa samalla linjalla kun tähänkin saakka, minä vain totean Jeesuksen sanalla, mikä on totuus.
Jortikan Kimmo vaan. kirjoitti:
ihmeelistä lappix?
On perin ihmeelistä lappix tuo kommenttisi, kun täällä Il-Mari, jaikal; Mohikaani, Usko Toivonen esim. Julistaa Herrastaan Jeesuksesta Kristuksesta, niin kovin hanakasti sinä olet heidän julistukseensa puuttunut ja pitänyt heidän julistustaan harhana.Jortikan Kimmo:
”On perin ihmeelistä lappix tuo kommenttisi, kun täällä Il-Mari, jaikal; Mohikaani, Usko Toivonen esim. Julistaa Herrastaan Jeesuksesta Kristuksesta.....”
Muistappa myös Jortikan Kimmo Jeesuksen sanat erilaisia ihmisvalintojasi tehdessäsi, kun valitset Il-Marin, jaikalin, Mohikaanin ja Usko Toivosen.
Joh 15:16 Te e-t-t-e v-a-l-i-n-n-e-e-t minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää....
Oletko sinä Kimmo tehnyt Jeesuksen puolesta valintoja?
- Jumalan lapsi
Pitäsköhän munkin taas laittaa tänne jotain, kun olen tätä lukenut ja yhtä muuta avausta. Kyllä tällä helluntalais palstalla on paljon Jumalalla työtä, ellei opita tuntemaan hengessä mikä on Jumalan sanaa ja mikä jotain muuta.
Tuntuu todella pahalta lukea tälläistä.
Jotka kulkevat Jumalan Hengen johdatuksessa pitäisi jo alkaa tietämään kuka kirjoittaa hengessä ja totuudessa.
Onhan täällä monenlaista taaplaajaa, mutta onko Jumala mukana vai onko jäänyt jälkeen, kaikessa kiireessä.
Eihän kenelläkään pitäis olla, niin kiire ettei Herramme ehdi mukaan johdattamaan kirjoituksissa, ettei kirjoitettaisi mitä sylki suuhun tuo.
Kieli on pieni jäsen, mutta voi sytyttää suuren palon. Kuka voi kielen kesyttää, ei kukaan muu kuin Jumala, jos haluamme kulkea Jumalan tahdon mukaan.
Silloin myös pidämme huolen ettemme laita tänne mitään mikä ei ole lähtöisin Totuuden Hengestä.
Kyllähän Jeesukseen uskovan pitäis pitää vaari kielestään mitä suusta tulee ulos.
Jollei itsellä ole taitoa ja viisautta pyydetään sitä Herraltamme, kyllä Hän tulee avuksi, kunhan nöyrrymme Jumalan väkevän käden alle.
Onko Jumalasta todella tullut jokin kiistakapula, Jeesuskin on tainnu välillä jäädä huomiomatta.
Raamatun sanakin taitaa muuttaa välillä muotoaan. Ja syyttely riehuu kuin taistelukentällä olevat sotilaat olisivat asialla.
Ei millään pahalla, mutta muistetaan jokainen tämä palsta on tarkoitettu rakennukseksi eikä hajoittamaan.
Jeesus rakas anna meille viisautta ja rakkautta jokaista kohtaan ettemme sanoilla lyö toisiamme. Amen. Siunausta. Erittäin hyvä kommentti Jumalan lapselta. 18.11.2011 20:56
Mutta haastaisin nyt kuitenkin
lappixin ja samanmieliset lukemaan julistamani "Sovituksen Sana".
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10146664
Olen kovin huolissani siitä, kuka on julistanut evankeliumia,
joka on vastoin sitä, minkä Paavali julisti.
Niinkuin aloituksessa annettiin ymmärtää.
Nimittäin jos sellaista on tapahtunut,
niin luultavasti minä olen ensimmäisten joukossa
puolustamassa Paavalin julistamaa evankeliumia.Kannattaa miettiä miksi ihmiset sanovat uskovansa Jeesuksen sanaan, mutta toimivat toisin? Jos he puhuvat tätä muunneltua "evankeliumiaan" Jumalan sanana, se on juuri sitä väärää evankeliumia, mistä Paavali varoitti.
Ei se riitä, että sanoo suullaan "minä uskon Jeesuksen", jollei usko Hänen sanaansa.
Hän on siis Herra uskovalle.lappix kirjoitti:
Kannattaa miettiä miksi ihmiset sanovat uskovansa Jeesuksen sanaan, mutta toimivat toisin? Jos he puhuvat tätä muunneltua "evankeliumiaan" Jumalan sanana, se on juuri sitä väärää evankeliumia, mistä Paavali varoitti.
Ei se riitä, että sanoo suullaan "minä uskon Jeesuksen", jollei usko Hänen sanaansa.
Hän on siis Herra uskovalle.Niin. Hyvin kirjoitit tässä kommentissa.
Mutta kerro nyt jo vihdoin,
kuka on tuo otsikkosi mukainen "kirottu sananjulistaja".
Kuka on rohjennut tällä palstalla sanoa, että Jeesus ei ole Herra.
Kuka on rohjennut tällä palstalla sanoa, että Jeesus ei ole Pelastaja.
Kuka on rohjennut tällä palstalla julistaa pelastuksen evankeliumia,
joka on vastoin sitä, minkä Paavali julisti.
- Iltatuulia
Eihän se, että viljellään runsaasti raamatunlauseita, todista ketään uudestisyntyneeksi uskovaksi, jossa Pyhä Henki asuu. Mutta voimme erottaa kyllä miten Jumalan Sanaa käytetään ja tunnistaa siitä ihmisen joka uskoo sydämellään eikä järjellään.
- M@k3
Minkähän takia Jumala käytti joskus profeettoja? kun enkelit olisivat kertoneet Jumalan tahdon paljon selvemmin ja luotettavammin.
Itse luottaisin kyllä hehkuvaan, siivekkääseen ja taivaasta laskeutuvaan enkeliin paljon enemmän kuin likaiseen, partaiseen ja sienihöyryissä mölisevään profeettaan.- Iltatuulia
Evankeliumi Jeesuksesta ei koske enkeleitä, jotka ovat palvelevia henkiä, vaan ainoastaan ihmisiä. Hänhän tuli ihmiseksi ihmisten luokse lunastamaan heidät synnin orjuudesta. Evankeliumin ilosanoma on siis tarkoitettu ihmisille ja siksi kelpaavat Jumalalle myös likaiset, partaiset ja sienihöyryissä mölisevät profeetatkin.
Paavali jopa kiroaa sellaisen enkelin julistuksen joka poikkeaa hänen julistamastaan Jeesuksen Kristuksen evankeliumista.
Enkelien julistus ei välttämättä ole luotettavaa vaan eksytystä. Saatana on langennut enkeli ja voi tekeytyä valon enkeliksi koska se on valehtelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834443Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243138Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392864Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162645Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172509Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432387- 132284
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132265MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142025Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717