Ihan oikeita pareja palstalaisista?

palstanaittaja

Tämä ei ole vitsiketju, vaan tarkoitus on kiinnittää huomiota palstalaisiin, jotka sopisivat ihan oikeasti hyvin toisilleen.

itmies ja kisu_87: menkää nyt herran tähden treffeille. Ettekö näe, miten hyvin sopisitte yhteen?

33

138

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FukcFukc

      DarkFear ja yksinäisyys. Heidät on kuin luotu suhteeseen, jossa vain kuolema toisistaan erottaa.

    • pimp my pimp

      Älyn haamu ja Naisasialooseri olisivat varsin sopiva pari.

      • pimp my pimp

        3 kimppaan sopisi vielä 40 p.llun mies.


      • RuUtUkAsVo
        pimp my pimp kirjoitti:

        3 kimppaan sopisi vielä 40 p.llun mies.

        Tuohon kimppaan sopisi aika moni muukin nimimerkki mitkä saman häiriintyneen tyypin käsialaa.


      • alyn_haamu
        RuUtUkAsVo kirjoitti:

        Tuohon kimppaan sopisi aika moni muukin nimimerkki mitkä saman häiriintyneen tyypin käsialaa.

        Minulla ei ole mitään tekemistä noiden kahden muun kanssa. Miksi en uskaltaisi sanoa kaikkea tarvittavaa ihan omana itsenäni kun kuitenkin olen näinkin rehellinen kuin olen?


    • Sun mielipiteellä yhteensopivuudesta ei ole mitään merkitystä.

      En todellakaan lähtisi kenenkään tällä palstalla kirjoittelevan miehen kanssa treffeille. Tälläkin hetkellä näyttää sille, että treffiseuraa löytyy muualtakin kun tältä palstalta.

      • kyä näi on

        Kukaan normaali mies ei halua insinöörinaista.


      • ATMaster
        kyä näi on kirjoitti:

        Kukaan normaali mies ei halua insinöörinaista.

        Öö ja miksikös näin? Valaiseppa meitä muitakin, miksi normaali mies ei haluaisi insinöörinaista?
        Itse ainakin en kyllä ole katsellut kertaakaan naisen koulutustasoa kun tyttöystävää olen ollut etsimässä yksinkertaisesti siitä syystä, ettei sillä ole minulle suurta seksuaalista merkitystä. Ei se naisen koulutustaso kerro hänestä vielä hirvittävästi mitään tähdellistä. Harmi, ettei moni nainen näe asiaa samalla lailla. :/


      • kyä näi on
        ATMaster kirjoitti:

        Öö ja miksikös näin? Valaiseppa meitä muitakin, miksi normaali mies ei haluaisi insinöörinaista?
        Itse ainakin en kyllä ole katsellut kertaakaan naisen koulutustasoa kun tyttöystävää olen ollut etsimässä yksinkertaisesti siitä syystä, ettei sillä ole minulle suurta seksuaalista merkitystä. Ei se naisen koulutustaso kerro hänestä vielä hirvittävästi mitään tähdellistä. Harmi, ettei moni nainen näe asiaa samalla lailla. :/

        Insinöörinaiset opiskelevat valtavan mies joukon ympäröimänä ja siksi lukemattomat sykkivät penikset ovat sykkineet insinöörinaisten sisään.


      • kyä näi on kirjoitti:

        Insinöörinaiset opiskelevat valtavan mies joukon ympäröimänä ja siksi lukemattomat sykkivät penikset ovat sykkineet insinöörinaisten sisään.

        Vaikka sitä opiskelisi miesjoukon keskellä, niin ei sen tarvi sitä tarkoittaa että olisi tullut monien miesten kanssa päädyttyä sänkyyn. Muutemat ystäväni, jotka on opiskellut naisvaltaisessa koulussa, on maannut paljon useampien miesten kanssa mitä minä. Ja kyse ei ole siitä, että en olisi seuraa löytänyt.

        En lähde opiskelijabileistä sinä iltana tapaamani miehen matkaan ja päädy hänen kanssaan sänkyyn. Haluan ensin tutustua mieheen rauhassa ja mikäli siitä kehittyy suhde, niin vasta sitten seksi tulee mukaan kuvioihin.


    • .....

      itmies ja mssawo

    • Eikä tämä ole
    • ...

      essi ja eatme. molemmat syrjäytyneitä ja asuvat hesassa.

      • mutku

        essi on fiksu, kiva ja kaunis ja eatme ilkeä ja voisi käydä parturissa.


      • 28-ENFP

        Ei eatme ole syrjäytynyt. Eatme on sosiaalinen ekstrovertti joka pitää suosittua videoblogia ja jolla on paljon kavereita.


      • yuytygv
        28-ENFP kirjoitti:

        Ei eatme ole syrjäytynyt. Eatme on sosiaalinen ekstrovertti joka pitää suosittua videoblogia ja jolla on paljon kavereita.

        On syrjäytynyt töistä eikä vissiin ole käynyt koulujakaan, ei koulutusta.


      • tasot kohtaa
        mutku kirjoitti:

        essi on fiksu, kiva ja kaunis ja eatme ilkeä ja voisi käydä parturissa.

        ehdottomasti kannatettava pari. lisääkin yhtäläisyyksiä löytyy; molemmat junantuomia ja tapana juuttua toistamaan samoja juttuja ("nyyh", "pöksyt" vs "kurppa sitä ja tätä", "rumalla naisella ei tee mitään") eikä kumpikaan tiedä mitä pitäis laittaa ja mihin - tätä voi sit pimeessä yhdessä arpoa.

        jos eatme käy parturissa lähteekö essi treffeille? jos essi tosiaan on kaunis ja hoikka eatme saattaisi kelpuuttaa.


      • suckme-
        yuytygv kirjoitti:

        On syrjäytynyt töistä eikä vissiin ole käynyt koulujakaan, ei koulutusta.

        Eli seksikäs renttu jolla pitäisi olla naisia joka sormelle. Eatme taitaa vaan olla enemmän kiinnostunut Nintendosta kuin Pimperosta.


      • avoimuutta peliin
        tasot kohtaa kirjoitti:

        ehdottomasti kannatettava pari. lisääkin yhtäläisyyksiä löytyy; molemmat junantuomia ja tapana juuttua toistamaan samoja juttuja ("nyyh", "pöksyt" vs "kurppa sitä ja tätä", "rumalla naisella ei tee mitään") eikä kumpikaan tiedä mitä pitäis laittaa ja mihin - tätä voi sit pimeessä yhdessä arpoa.

        jos eatme käy parturissa lähteekö essi treffeille? jos essi tosiaan on kaunis ja hoikka eatme saattaisi kelpuuttaa.

        Eivätkö Essi ja Hämärän rajoilta ole jo palstapari? Saisivat kyllä selventää tätä asiaa julkisesti.


      • .....
        avoimuutta peliin kirjoitti:

        Eivätkö Essi ja Hämärän rajoilta ole jo palstapari? Saisivat kyllä selventää tätä asiaa julkisesti.

        Höpön löpön.


      • onko ne jo silleen
        ..... kirjoitti:

        Höpön löpön.

        Hämärä vihjaisi naisesta ja hänestä tykkäävä Essi on kadonnut palstalta. Tästä voi vetää johtopäätöksiä.


      • jooo ooo
        onko ne jo silleen kirjoitti:

        Hämärä vihjaisi naisesta ja hänestä tykkäävä Essi on kadonnut palstalta. Tästä voi vetää johtopäätöksiä.

        Näin se on nähtävä.


      • ggfffffffs
        onko ne jo silleen kirjoitti:

        Hämärä vihjaisi naisesta ja hänestä tykkäävä Essi on kadonnut palstalta. Tästä voi vetää johtopäätöksiä.

        eikö Essi kadonnut palstalta hc-ATM:ien lutkittelun yms takia?


    • vcxvcvcx

      Minä veikkaisin, että tällä palstalla kukaan ei haluaisi tavata oikeasti ketään tällä palstalla olevaa.

      Kyllä ne parit muodostuu jossain ihan muualla kuin Suomi24:n keskusteluissa.

      • drrrd

        Baarissa ei voi tavata ketään. Kahvilassa ei voi tavata ketään. Koulussa tai töissä ei voi tavata ketään. Laivalla ei voi tavata ketään. Kadulla ei voi tavata ketään. Netissä ei voi tavata ketään. Joko tajusit vai jatkanko?


    • ghcbcvbcv

      eikö panoeino ja es ole pari. Panoeino oli kuitenkin lähes ainut mies jota es edes suostui vilkaisemaan. Panoeinon ja ES:n hiljattainen häipyminen palstalta myös tukevat tätä teoriaa vaikkakin panoeino kertoi seurustelustaan hyvinkin paljon aikasemmin jajosta ES ei ole vieläkään kertonut.

      • EinooooooooOOO

        Minne Eino katosi? Oliko häntä oikeasti olemassakaan?


      • aika selvä juttu

        Jaa eikö ES sanonut haluavansa Hämärän rajoilta:n. Ja nyt Hämärän rajoilta sanoo viettävänsä aikaa naisseurassa ja ES vihjailee tuhmista petting-sessioista.


      • tähh
        aika selvä juttu kirjoitti:

        Jaa eikö ES sanonut haluavansa Hämärän rajoilta:n. Ja nyt Hämärän rajoilta sanoo viettävänsä aikaa naisseurassa ja ES vihjailee tuhmista petting-sessioista.

        Mitä??!! Vaadin lisätietoa ja yksityiskohtia!


      • Hämärän Travolta
        aika selvä juttu kirjoitti:

        Jaa eikö ES sanonut haluavansa Hämärän rajoilta:n. Ja nyt Hämärän rajoilta sanoo viettävänsä aikaa naisseurassa ja ES vihjailee tuhmista petting-sessioista.

        Essi on mun seks-dungeonissa sidottuna ja kapula suussa. Hieromme toisiimme ruokaöljyä ja harrastamme villejä yhdyntäleikkejä.


      • ------------
        tähh kirjoitti:

        Mitä??!! Vaadin lisätietoa ja yksityiskohtia!

        Ei kukaan tiedä. Kumpikin vain vihjailee ärsyttävän omahyväisesti.


      • Timo Jutila
        Hämärän Travolta kirjoitti:

        Essi on mun seks-dungeonissa sidottuna ja kapula suussa. Hieromme toisiimme ruokaöljyä ja harrastamme villejä yhdyntäleikkejä.

        Kyl näi o!


    • No itse en kyllä näe juuri mitään yhteistä about kenenkään tunnistettavissa olevan palstalaisen kanssa, joskus aiemmin on kyllä näin ollut muttei nykyisin.

      Eikä muuten treffi-puoleltakaan juuri löydy ketään mielenkiintoista ja jos löytyykin niin välimatkaa on sit taas aivan liikaa... no sellaista se.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      162
      2610
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1218
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      906
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      32
      801
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      85
      755
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      48
      745
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      742
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      690
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      687
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      68
      686
    Aihe