cillae on rasisti!

white power

Nimitteli eräässä keskusteluketjussa dazua berberiapinaksi ja montea mutiaiseksi_

11

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippa-anzzy

      Mutta se on myös totta mitä hän sanoi, koska dazu on mulatti ja monte on apina.

    • niin?

      Minä olen ollut jo vuoden virallinen tonouta vastaan taistelija, älä nyt ala levittämään virheellistä tietoa tsirrasta.

      Ainut mihin ciskokis ei ole syyllistynyt on viharikos. Mutta se ei tee hänestä yhtään huonompaa kemiallista asetta uzbekistanille.

    • Hyvännäköisiä mirrejä kaikki. Mitä siinä vittuilet?

      • Siis eiks tää stupido ohjelma osaa keinoälyttää?

        Voi taivahan käki!


      • ap.

        Haa, tuhoase!

        Tiedätkö itse hintasi? Voisit spämmäillä vihollisen atk-järjestelmän tukkoon sodan syttyessä. Yksikään ohjus ei nousisi silloin. Olet erinomainen ...roska...paska.

        Olet jätemies, joka on hyödyksi ainoastaan sotateollisuudessa!


      • ap. kirjoitti:

        Haa, tuhoase!

        Tiedätkö itse hintasi? Voisit spämmäillä vihollisen atk-järjestelmän tukkoon sodan syttyessä. Yksikään ohjus ei nousisi silloin. Olet erinomainen ...roska...paska.

        Olet jätemies, joka on hyödyksi ainoastaan sotateollisuudessa!

        Puhutsä jostain potenssista, vai mistä?


        Mä olen menossa goisaan.


      • haha!
        ap. kirjoitti:

        Haa, tuhoase!

        Tiedätkö itse hintasi? Voisit spämmäillä vihollisen atk-järjestelmän tukkoon sodan syttyessä. Yksikään ohjus ei nousisi silloin. Olet erinomainen ...roska...paska.

        Olet jätemies, joka on hyödyksi ainoastaan sotateollisuudessa!

        tästä ei peukuttamatta selviä!

        Joo, kyllä cillae edustaa jotain kieroutunutta ihmislajia. Muistan kun Alien - kahdeksas matkusta -elokuvassa aiottiin tuoda se otus hinnalla millä hyvänsä biologiseksi aseeksi jonnekin. Tässä on kyseessä hyvinkin samanlainen tapaus. Aion olla mukana tätä voimavaraa valjastettaessa! Suunnittelen häkin. Olen loistava häkkien suunnittelija. cillaelle voitaisiin kuitenkin antaa käyttöön kone ja intranet, jossa sitä voitaisiin valvoa, ja näin saada käyttöön tuhovoima turvallisesti, ikään kuin ydinreaktorissa.


      • Ei tuo mitenkään
        haha! kirjoitti:

        tästä ei peukuttamatta selviä!

        Joo, kyllä cillae edustaa jotain kieroutunutta ihmislajia. Muistan kun Alien - kahdeksas matkusta -elokuvassa aiottiin tuoda se otus hinnalla millä hyvänsä biologiseksi aseeksi jonnekin. Tässä on kyseessä hyvinkin samanlainen tapaus. Aion olla mukana tätä voimavaraa valjastettaessa! Suunnittelen häkin. Olen loistava häkkien suunnittelija. cillaelle voitaisiin kuitenkin antaa käyttöön kone ja intranet, jossa sitä voitaisiin valvoa, ja näin saada käyttöön tuhovoima turvallisesti, ikään kuin ydinreaktorissa.

        huono suunnitelma olisi. Mietin vain että olisiko siitä vaaraa käyttäjälle? Ihan katsomalla jo tätäkin palstaa oikein vapisen. Osaavissa käsissä tietenkin voisi hyödyksi olla. Cillae on hyvä renki mutta huono isäntä.


    • 6Y80O68OIEJSZNZCFN!

      AAARRRHHT!

    • SUOMI24 JA JOKU MUU

      TUNDRA APINAT OOTTE HEIKKOJA, HEILUTTE MAISKUTTELETTE RÄÄPÄLEET.
      VAIN SAATANALLISET TUSKALLISUUTENNE, VITUN ÄPÄRÄT KUOLETTE VUONOJENNE ETEEN.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe