Aloitin syksyllä astangajoogan. Pidän siitä kovasti, vaikka en vielä kovin taitava olekaan.
Mutta yksi asia vaivaa. Kävisin sitten ohjatussa harjoituksessa tai tekisin kotona, palelen aina harjoituksen jälkeen. Ohjatut tunnit meillä on illalla, joten seuraavan yön nukun paksussa pyjamassa kahden peiton alla, koska palelen tosissani. Muulloin nukun nakuna ja ohut peitto on vain osittain päälläni...
Osaisiko kukaan sanoa, mistä palelu mahtaa johtua? Syön riittävästi ennen harjoitusta ja sen jälkeen ja pukeudun sopivasti. Ainakin omasta mielestäni.
Palelu harjoituksen jälkeen
cold joogi
2
547
Vastaukset
- vcxvxcvxfds
Juo enemmän. Saattaa johtua nestehukasta.
Onko sinulla treenatessa liian kuuma? Kropan ylikuumeneminen saattaa aiheuttaa palelua kuten kuumeessa.
Muuta en kylläkään keksi. - cold joogi
Kieltämättä olen kovin janoinen harjoituksen jälkeen. En usko, että minulla liian kuuma treenatessa on, vaikka hikoankin aika hyvin.
Tänään tein kotona pelkät aurinkotervehdykset, loppuliikkeet sekä rentoutuksen. Eli en hirveästi ehtinyt lämmetä saati hiota. Ja silti palelin pitkään.
Kokeilen tuota juomista. Ja yritän muistaa ohjaajalta kysyä lisää vinkkejä.
Kiitos sinulle, vcxvxcvxfds.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949