Vaikeaksi on mennyt

väärä

parisuhteen luominen, kun pitää miettiä ammatin, toisen alentamisen ja ylentämisen, ystävien, tuttavien ja naapureidenkin kannalta, onko itseä kiehtova ihminen muiden mielestä Se Oikea. Eikä Se Oikeaa sitten jakseta joidenkin mielestä odottaa tarpeeksi kauaa, ja pitäisi kuitenkin seurustella ja suhteilla, mutta säilyä loppuun asti neitsyenä.

Saako vielä elää?

15

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tuota pitää miettiä, on jo lakannut elämästä...

      Eihän ihminen tarvitse rinnallensa kuin yhden kumppanin (kerrallaan...). On siis aivan sama, mitä täysin ulkopuoliset ajattelevat. - Lähtökohta lienee se, että teillä kahdella on tasapainoinen ja tasa-arvoinen suhde. - Jos kuviossa on jomman kumman lapsia ja siinä hiertää, täytyy rehellisesti punnita, mikä elämässä on tärkeintä. - Jos tapaat mielenkiintoisen ihmisen, mutta hän hylkää sinut kuultuaan, että et ole enää neitsyt, kenen menetys se on ? Sinunko, joka olisit halunnut tutustua mielenkiintoiseen ihmiseen, mutta joka osoittautui jo alkumetreillä erilaiseksi mitä olit kuvitellut ? Vai hänen, joka ei halunnut edes tutustua mielenkiintoiseen ihmiseen, koska oletti jo alkumetreillä tämän olevan epätäydellinen ? Menetys voi tuntua enemmän sinussa, mutta mielestäni se on kuitenkin enemmän hänen. - Siis Jos noin tapahtuisi :)

      • väärä

        Tuo oli nopea yhteenveto keskustelua herättäneistä otsikoista.


      • väärä kirjoitti:

        Tuo oli nopea yhteenveto keskustelua herättäneistä otsikoista.

        Yhteenveto asiasta: Jokainen etsiköön niin hyvän kumppanin kuin mihin omat rahkeet riittävät. Jos ei riitä, niin olkoon ilman. Jollekin voi yleinen mielipide olla yksi kriteeri, toiselle neitsyys ja kolmannelle ammatti. Se heille suotakoon, vaikka moinen juuri minusta umpihullulta kuulostaakin.


    • pippeliharava

      itsestä noi on kiinni mutta nykyisin ihmiset ei heittäydy enää seurustelemaan vaan säädetään epämääräisissä ihmissuhdekuvioissa joissa vahvimmat voittavat kaikki on useimmiten valhetta joten ihan turha panostaakaan.

    • Kukin tyylillään, mutta jos tyylillään ei tunne itseään onnelliseksi. Kannattaa ehkä tarkistaa onko tyylinvaihdon paikka. :-)

      • cato negro

        Tyylin sijasta on parempi vaihta Lyyliä
        Jaana Tiinaan jne
        http://www.youtube.com/watch?v=uagJRrOILqQ


    • 2+6=8

      Sellaiseksi on maailma mennyt. Kilpajuoksu kiihtyy kaikkialla eikä maalia ole vieläkään näkyvissä ja tuskin tulee olemaankaan. Yksilö voi valita, että osallistuuko siihen mielettömään kilpajuoksuun mitä ei voi voittaa tai valitseeko elää elämänsä osallistumatta siihen.

    • yksinkertainen ratkaisu: luovuta

    • On se kauheeta

      Niin ja kun pitäisi vielä antaa pilluakin..

    • No nuata asioota ei oikiasti miäti ku nettiluuserit. Oikias elämäs pannaha nii että tyrät rytkyy naapuriista välittämättä.

      • Ikävässä paikassa oleva tyrä voi haitata rakkauselämää. Ja jos se kliinisessä mielessä rytkyy, ei panemisesta kyllä tuu mitään.


      • Anteeksi keskeytys:.
        bravo.bravi kirjoitti:

        Ikävässä paikassa oleva tyrä voi haitata rakkauselämää. Ja jos se kliinisessä mielessä rytkyy, ei panemisesta kyllä tuu mitään.

        .

        mutta kuulutteko te tyrät johonkin kerhoon??????????

        .


    • No näi o. Ja sit vielä pitäis miettiä onko Se Oikea sille toisellekin ja sen mutsille ja kavereille ja mitä mä nyt paan päälle ja teenkö aloitteen seksiin liian harvoin ja haiseeks mun jalkahiki makaronilaatikkoon kyllästyy pikkuhiljaa miksei se tiskaa ikinä vittu ja ihanko koko loma pitäis yksin kustantaa olkkarinmatto väärän värinen! ristus mitään ulkonasyömisiä sivistyneine punaviineineen ja ja ja...

      • väärä

        Joku löysi homman pointin. Piste siitä.


    • pointtia sulle.

      MÄ EN OO SE MIKSKÄ SÄ MUA HAUKUT! MULLE RIITTÄÄ! JA MÄ OON YLPEÄ, ETTÄ AION SÄILYTTÄÄ NEITSYYTENI! ELÄMÄN TARKOTUS EI OO MIKÄÄN PIPPELI PIMPPIIN JEE-JUTTU! SE VOI ADOPTOIDA LAPSENSA! ENKÄ MÄ OO *****! ****** SEKSAA! MIKS SÄ LUULET, ET SÄ VOIT NOIN VAAN HAUKKUU KAIKKIA MUN KALTASIA? ITE OOT PISSIS JNE. MIKS AINA KAIKKI SOTKEE RAKKAUDEN JA SEKSIN? EI OO SAMA ASIA, JA SEKSIIN PITÄÄ OLLA VÄH.16! SEN SANOO LAKI! ÄLÄ SÄTI MUA SENKIN V***N HUORALISSUPISSIS-MIKÄ LIE!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      270
      6505
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3753
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      146
      2668
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      84
      1669
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1506
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1321
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      109
      1178
    Aihe