Vai häiriseekö tuo jotakin?
Voinko juosta muna paljaana?
115
3461
Vastaukset
- pissa-liisa
Ota munat esiin, laita LEVY päälle ja laita ne suuhun lämpenemisen jälkeen .. oon ite pannu munia, aika paljon vetäny
- suuripää
Ei noin pieni ketään häiritse
- Vielä mahtuu
Toki, eikun ensi vuonna mukaan
http://www.nakukymppi.net/ - Naked Ned
http://www.google.fi/imgres?q=sigur ros med sud i eu&um=1&hl=fi&biw=1920&bih=971&tbm=isch&tbnid=4PLNfYqdLMeK1M:&imgrefurl=http://www.fileunder.nl/archives/artikel/index.php?page=4&docid=WgIQAdvDbB383M&imgurl=http://www.fileunder.nl/archives/images/2008/12/sigur_ros-med_sud_i_eyrum_vid_spilum_endalaust.jpg&w=800&h=800&ei=rUDNTuO8M6n04QSDmcgs&zoom=1&iact=rc&dur=333&sig=110129014425301931221&page=1&tbnh=123&tbnw=123&start=0&ndsp=75&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=57&ty=63
Joo ja tossa vielä matkamusaa. Aluks pari ekaa biisii filistelyy ja sitte vaan mp3 huudattamaan tota musaa. Ennen maaliin tuloa pari Bruce Springsteenii ja Queenin We are the champions - no perskules!
Anna mennä vaan! Mita sitä suotta peittelemään jos se sille tuntuu niin ei muutakun hölkälle vaan! Ei luulis muita haittaavan jos nakuna luoksentelee!
- Black Cock
Jos muna heiluu ylösalas, on juoksutekniikkasi kohdallaan mutta jos heiluu vasemmalta oikealle ja päinvastoin, niin silloin balanssissa vikaa.
Testaa peilin edessä. - Champion Man
Pakkasella en suosittele. Terveisin Munansa kertaalleen palelluttanut juoksija.
- -
1990-luvun lopulla meilläpäin nähtiin talvella paidattomia juoksijoita, joita jotkut paheksuivat.
Ajat muuttuvat, joten voithan kokeilla, kuinka ihmiset suhtautuvat asiaan. Riippuu varmaan pitkälti munan koosta. - Mynämäki rulettaa
Alkuperäiseen kysymykseen. Tottakai!
- Papin Kulli
Järjestyslaki mitä luultavimmin kieltää muna paljaana juoksemisen.
- -
Papin Kulli kirjoitti:
Kamalan suvaitsematon maa tämä Suomi. Kyllä munan pitäisi saada heilua vapaana.
- hameen korviin.
- kirjoitti:
Kamalan suvaitsematon maa tämä Suomi. Kyllä munan pitäisi saada heilua vapaana.
Eiks juoksuhameet ole nyt muotia? Pue sellainen, saat olla villi ja vapaa.
Voi voi kun tuuli vähän puhaltaa - puri nami
Papin Kulli kirjoitti:
Ei kiellä mikäli toiminta ei ole seksuaalissävytteistä ja tapahtuu syrjässä. Esimerkiksi pururadalla voi ihan hyvin juosta nakuna.
- Bottoms Up Make
Juokseva Suomi kaipaa lisää kyjpää. On niin munatonta menoa ollut.
- Anonyymi
Joo tietysti, mä tuun piccareissa hih
- munamuna muna
Kyllä se käy, ja samalla kun juokset yritä tehdä munalla sellaista pyörivää liikettä vähän niinkuin yrtittäisit tehdä ympyrää, niin sitten siihen tulee haastetta ja mielenkiintoa mukaan.
- =D järki hoi
varo ettei "AIVOT" jäädy, vaikka luultavasti ovat sen jo sielä yläpäässä tehneet
- ForrestPump
Näillä keleillä en suosittele muna paljaana juoksemista. Saattaa jäädä tänään lenkki tekemättä mullakin. Vaikka en nyt muna paljaana aikonut lenkille lähteä.
Sinänsä olisi upeaa, jos etenkin naiset lenkkeilisivät ns "muna paljaana". l. sellaisena kuin luonto loi. - Anonyymi
Videota ei löydy.
- Mr Meisseli
Ellet keksi munalle parempaa tekemistä.
http://www.youtube.com/watch?v=KMU8lViMtDw&feature=related - ÄGG
Eilisen lenkin loppupuolella oli munat vähän jäässä. Windstoppertrikoot eivät olleet ehkä paras valinta vaatetukseksi.
- Physics
Fysikaalinen tosiasia:
Mitä pienempi esine, sitä huonommin se kykenee varastoimaan lämpöä ja sitä helpommin se jäätyy. - Egu
Pipo päähän, kun lenkkeilette siellä!
- Torsti Rahikainen
Ainakin se on laillista Wellingtonin korkeimman oikeuden mukaan, kun vain juostaan metsässä tai ulkoilupuistoissa. Sama oikeusistuin hyväksyy nakupyöräilyn taajamien ulkopuolella.
- Aloittajaukkeli
Wellington on Uudessa-Seelannissa.
- Nakke Nakuttaja
Eka kerta elämässä avantouinnilla. Matkaa saunalta avantoon oli öbat 50m ja munat paljaana sinne avantoon hölkkäsin ja takasin saunaan.
En saanut ihmeempiä kiksejä kyllä lajista. Tuskin tästä mitään harrastusta tulee.- Anonyymi
No jos et tykkää avantouinnista, niin jätä se uintiosuus pois.
- 701
Kerran minä menin metsään ja siellä heitin vaatteeni pois talvella.Ja juoksin kauas pois.Sen jälkeen oli kyllä munat jäässä koska juoksin metsässä varmaan 3 km.Vastaan tuli vaan 3 ihmistä mutta ei ne välittnyt.
- Lerpp
Terska on sen verran herkkä jäätymään jotta pitäisin sen ainakin suussa,,,riippuu tietysti vauhdista,mutta jos vähänkään tavoitteellisemmin treenaa ja vauhdit on kovat.Ei saa nielaista,silloin happi loppu ja menee anaerobiseksi.
- Penasrautalasta
Hyvä porukka ketjussa. Tos näkyy teän IP-osotteet ja nimet löyän siitä eli tulen kylään etenkin sulle ahkerimmalle. Jos aluks porukalla mun johdolla otetaan välineillä kama eka irti, kanavat putsata, samalla lasku että puristussuhde nousee, sitten vähä rajumpi nokkajuttu, Jos ruisku, niin ehkä liukuu ja jos ei lastua niin nostat painetta vähän niin sumusta tulee hienojakoisempaa ja paremmpaa, myös sun imusarja kannattaa vetää, ellei sinne sitten ruiskusuutin lykää roinaa, mutta yleensä ne lykää imun viereen näillä kamoilla jolloin kannattaa kiillottaa paikat kunnolla. Myös isompaa läppää tulen koklaamaan. Hyvät varusteet mulla. Tavataan!1!.
- Huyjbvhgt
Sä mitään ip osoitteita näe :) pelle. Hakeudu hoitoon.
- oikeitajuoksijoitaon
persiise sie ollu toivolan janin seurassa?
- Itgkgghvfsdfghk
Suosittelen että menet kyläilemään vaikka Niuvanniemeen, ja kerrot samat tarinat siellä... luulen että siellä pääsisit "koklaamaan läppiä" jopa hieman pidemmäksikin aikaa :D
- Anonyymi
oikeitajuoksijoitaon kirjoitti:
persiise sie ollu toivolan janin seurassa?
Ijaa
- Vastaavamestariko
Kuulin, että eräs kansainvälisen tason eliittijuoksija oli kokenut viimeisessä kisassaan erektio-oireita matkan aikana ja ns muna olisi pikkasen pilkottanut union jack shortsien lahkeesta. Lienee kuitenkin huhupuhetta.
- qwq
Juokse vaan lähimmälle lääkäriasemalle niin pääset kyllä hoitoon heti.
- Anonyymi
Juokse split-sortseilla niin jotta muna vilkkuu lahkeesta!
- Anonyymi
Union Jack väreissä?
- Anonyymi
Ja tietenkin pesemättömissa.
- Anonyymi
Facessa tuli vastaan puistossa muna paljaana juokseva tummempi kaveri.
- Anonyymi
kyl. rentoo.
- Anonyymi
Ehdotan kultaista keskitietä. Siis: trikoisiin reikä, pallit ulos roikkumaan ja itse varsi säilytetään siveästi pöksyissä. Tämän ratlaisun ei luulisi häiritsevän ketään.
- Anonyymi
Nyytti kassinenhan se siinä!
- Anonyymi
Tuollainen ratkaisu toimisi hyvin salin matolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen ratkaisu toimisi hyvin salin matolla.
Avomaakurkku trikoiden sisään.
- Anonyymi
Kuka lohduttaisi Nyyttiä?
- Anonyymi
Jos juokset, älä kuitenkaan videoita twitteriin niistä laita
- Anonyymi
En, vain Youtubeen.
- Anonyymi
Juoksen huomenna muna näkyvillä Espoon rantamaratonilla. Suunnittelen lähteväni normiasusteilla liikkeelle, mutta rantaraitin alkupäässä revin housut pois ja vapautan miehuuteni. En sananmukaisesti revi housuja, vaan leikkaan ne mukanani kuljettamilla saksilla molemmin puoli vyötäröä ylhäältä alas kahtia. Tämä siksi, etten vauhdissa leikkaisi lipputankoani poikki tai edes naarmuttaisi sitä. Tervetuloa seuraamaan juoksua.
- Anonyymi
En usko ellei näy enkelmanin videolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko ellei näy enkelmanin videolla.
Ai ai, nyt puolikas takana. Kaikki sujui suunnitelmien mukaan. Mahtavaa kannustusta reitin varrella. Kiitos kaikille. En kyllä huomannut enkkelmanin videokameraa, mutta odotellaan videoiden julkaisua. Kylmä tosin tuossa meren rannalla tuli, joten jos mitään videolla ei näy, niin siinä toinen mahdollinen syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai, nyt puolikas takana. Kaikki sujui suunnitelmien mukaan. Mahtavaa kannustusta reitin varrella. Kiitos kaikille. En kyllä huomannut enkkelmanin videokameraa, mutta odotellaan videoiden julkaisua. Kylmä tosin tuossa meren rannalla tuli, joten jos mitään videolla ei näy, niin siinä toinen mahdollinen syy.
Et siis juossut muna paljaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis juossut muna paljaana.
Nyt juutupessa on videoita nähtävillä. Käykääpä vilkaisemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt juutupessa on videoita nähtävillä. Käykääpä vilkaisemassa
Ei näkynyt muna paljaana juoksijoita. Yksi kuumalle kiroili juostuaan harhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkynyt muna paljaana juoksijoita. Yksi kuumalle kiroili juostuaan harhaan.
Missä kohdassa juoksee harhaan ja huuteloo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohdassa juoksee harhaan ja huuteloo?
En muista enää olikohan toinen video puolimaraton ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista enää olikohan toinen video puolimaraton ketjussa.
Kyllä katsokaa jos uskallatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä katsokaa jos uskallatte.
Ukko tulee reitille sivusta 😏
- Anonyymi
Juosta missä? Kaupungilla et ainakaan.
- Anonyymi
Munan päälle voi laittaa vsikkapa spärdärin, jolloin se ei enää häiritse ketään. Tennissukka on myös eräs toimiva vaihtoehto, mutta tennissukkien käyttämistä on Lenita Airiston ajoista saakka pidetty juntahtavana. Tennissukka toimii parhaiten rock-henkisen ja itsevarman käyttäjän asustevalintana. Tavan tallaajan kannattaakin kokeilla ensimmäisenä mainittua vaihtoehtoa. Esim. musta on aina tyylikäs värivalinta, joka toimii vaatteen kuin vaatteen kanssa - toki ilman vaatteitakin.
- Anonyymi
Minulla unohtui tänä aamuna vetoketju auki. Ihan vaan ulkoilutin perheen pienintä, kääpiövillakoiraa.
- Anonyymi
Pirkanhökllä ensi viikonloppuna, pitäisköhän liipaista? vai onko liian kylmää?
Katsojiakaan ei taida paljoa olla.
Vai olisiko sittenkin HCM?- Anonyymi
Stadion paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadion paras.
Stadion kuulostaa hyvältä. Onko katsomo täynnä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadion kuulostaa hyvältä. Onko katsomo täynnä?
Stadion korkattu.
- Anonyymi
Rumaa juttua. Alastomuus ei ole kaunista.
- Anonyymi
Pienen pakkasjakson jälkeen aloitin. Tehkää perässä.
- Anonyymi
Meni siniseksi ja kutistuin
- Anonyymi
En tehnyt perässä kun oli edessä
- Anonyymi
Juokse split-shortseilla niin että muna vilkkuu...
- Anonyymi
Pakkasella menee minttiin
- Anonyymi
die albernau allos closinos.
AMEN! - Anonyymi
ei kehtaa enää näillä ilmoilla, kutistuu.
- Anonyymi
Pakkasella täytyy lisätä villahuivi munia suojaamaan. Näin saa myös etumuksen mukavasti pullottamaan.
- Anonyymi
Pallit kannattaa teipata. Itsellä ne heiluvat häiritsevästi toisin kuin puolikas prinssinnakki.
- Anonyymi
Mikä on paras teippi tähän tarkoitukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on paras teippi tähän tarkoitukseen?
Pakkausteipillä saa sheivauksen samaan hintaan
- Anonyymi
Teipataan pallit ylös niin etteivät heilu jalkojen välissä.
- Anonyymi
Tuskin Kontulassa kukaan ihmettelee
- Anonyymi
Onko Nyytti Kassinen Kontulasta?
- Anonyymi
Muna on kaunis juostessakin…
- Anonyymi
Nyt kun tuli lussakelit kävin taas munasillaan juoksemassa. Kävi kyllä niin että kyrpä kutistui ja lopulta vetäytyi nurinperin. Vähän jännitti että tuleeko se sieltä enää ollenkaan pihalle.
- Anonyymi
Neljän kilon siika.
- Anonyymi
Miksi haluatte näytellä munaanne julkisesti? Tuolla pn perheitä liikkeellä ja alaiköisiä lapsia. Ajetelkaa nyt vähän mitä teette. Tälläisiäkö juoksuharrastajat ovat. Hävetkää nyt edes
- Anonyymi
Juoksen vain salin matolla kovia vetoja split shortseilla niin että muna vilkkuu lahkeesta bodareiden silmän ruuaksi. Harmi ettei nyt pääse salille.
- Anonyymi
Jos satut tulemaan vastaan leikkaan sen irti.
- Anonyymi
Teetkö ympärileikkauksen vai irtipoikki?
- Anonyymi
Joko tarkenee ??
- Anonyymi
Anna mennä vaan jos siltä tuntuu
- Anonyymi
Kuka nylkyttää paljaana?
- Anonyymi
Kotona juoksumatolla voi juosta muna paljaana.
- Anonyymi
Jos on kovin pienet pallit niin kuin pumpulit eivätkä ne ole yhtään laskeutuneet, niin juoksumatolla voi onnistua juoksu. Muuten suosittelen käyttämään riittävän tiukkoja alushousuja, jotta pallit eivät pompi ja tee kipeää.
- Anonyymi
Ulvilassa on nähty Juha mietunen alasti kuin minulla munat esillä Ulvila kävelen Ulvila uimahallia parkkipaikalla nyt alasti juoksee poliisi asemalla alasti nyt
- Anonyymi
Tämä henkilö on semmonen kuin juoksee alasti se tuttu poliselle Juha mietunen Juha mietunen minä olen varastanut kaupassa viina ja leipä nyt olen alasti Ulvilassa Hansa Ulvilassa
- Anonyymi
Onnistuuko Vantaalla?
- Anonyymi
häiritti veroniikka honkasaloa juoksusi
– Olin juoksemassa, kun yhtäkkiä lenkkipolulle ilmeistyi itsensäpaljastaja. Olin yksin ja järkyttynyt, varoitin vastaantulevia, ettei samaan suuntaan kannata mennä. Vasta kotona tajusin, että olisi heti pitänyt soittaa hätäkeskukseen. Shokissa ei osaa ajatella rationaalisesti, Honkasalo kirjoittaa.- Anonyymi
Tapahtui Malmin lentokentän nylkkyringillä
- Anonyymi
Jospa minäkin kauhistuisin aina kun nainen viuhahtaa trikoopepussa lenkillä. Ärsyttää, ettei kaupunkitila ole minulle miehenä yhtä vapaa.
- Anonyymi
vaalit tulossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa minäkin kauhistuisin aina kun nainen viuhahtaa trikoopepussa lenkillä. Ärsyttää, ettei kaupunkitila ole minulle miehenä yhtä vapaa.
Voit miehenä myös viuhahtaa trikoissa aivan vapaasti. Mutta älä viuhahda housut nilkoissa ja kädet munassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit miehenä myös viuhahtaa trikoissa aivan vapaasti. Mutta älä viuhahda housut nilkoissa ja kädet munassa.
Pakko viuhahtaa nilkoissa jos kauhistunut pepuista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tunne sanontaa munaravi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tunne sanontaa munaravi?
En. Mitä se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Mitä se on?
Runners high 3 km munasiltee hölkkä ylästössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runners high 3 km munasiltee hölkkä ylästössä.
Mukana ollaan. Milloin?
- Anonyymi
Pallit jäätyvät nykyään. Itkettää…
- Anonyymi
Voit juosta poliisitaloa ympäri. Vai etkö uskalla?
- Anonyymi
Onkos tullut juoksenneltua?
- Anonyymi
Juoksen munahousuissa eli trikoilla.
- Anonyymi
Onko jo tänä vuonna näkynyt paljasmunajuoksijoita?
- Anonyymi
Kokeile itse, jos haluat kokea ultimaalisen häpeän tunteen, ja hakea vauhtia suljetulta osastolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile itse, jos haluat kokea ultimaalisen häpeän tunteen, ja hakea vauhtia suljetulta osastolta.
Ei siinä ole mitään häpeämistä vaikka olisi pieni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole mitään häpeämistä vaikka olisi pieni...
Jotain vikaa on ihmisessä joka ei häpeä viuhahtelua.
- Anonyymi
Munaravia ensi tiistaina. Lähtö Paavo Nurmen patsaalta klo 18. Kaikki mukaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024417Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743741153- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83873- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816