TI-Halli Rovaniemelle?

korkalovaara

Olisiko Rovaniemellä TI-hallille käyttäjiä ja paljonko olisi mielestänne kohtuullinen tuntiveloitus?

21

3422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liiketoim.suunnitelm

Laske veloitus itse jos yrittäjäksi aiot. Eli kiinteät kulut jaat vuokrattavilla tunneilla ja siihen paljonko haluat saada itselle vuokrarahaa plus mahdollisia vahinkojen kuluja niin näet saatko kohtuullista vuokraa. Lisäksi tulee muita hintaan vaikuttavia esimerkiksi työkaluja, koneita, nosturit ym. Käyttäjiä varmasti olis jos pystyt hyvän hinnan saamaan aikaan kuitenkin ajamatta itseäsi ahtaalle,

• HalliKuinHalli

Mikä ihmeen TI-halli? Tarkotatko Texas Instrument hallia?

• asdasdasdasdasdasddd

Eikö Roissa ole semmoista? Jo on korpikylä.

• korkalovaara

Ei Rovaniemellä tietääkseni ole sellaista ja ei se ole kovin mukava autoa korjata tai siivota kerrostalon parkkipaikalla, varsiinkaan tälläisissä keleissä :(

• tarvitsija

Ei ole Rovaniemellä. Täällähän oli, olikohan siinä peräti 4 - 5 autopaikkaa. Kävin usein pesemässä auton siellä. Ja pieniä remontteja tekemässä.
        Siellä oli muistaakseni nosturipaikka, ainaski kaksi pesupaikkaa ja olikohan siellä vielä semmoseen vaativampaan käyttöön paikka.
        Purettiin onko se oijustien lidl alta.
        Minusta siellä oli käyttöä paljonkin. Itse käytin useinmiten lauantaina

• AutoNpesijä

Löytyykös Rovaniemeltä mitään ti-hallia tai muuta vastaavaa missä voisi pestä auton käsin? Kiitoksi jo etukäteen asiallisista vastauksista

• korkalovaara

Avaamme lähiaikoina teollisuusalueelle tee- se- itse hallin, jossa voi pestä itse autonsa tai tehdä pieniä remontteja.

• --44--
        korkalovaara kirjoitti:

Avaamme lähiaikoina teollisuusalueelle tee- se- itse hallin, jossa voi pestä itse autonsa tai tehdä pieniä remontteja.

Kerro heti minne????

• korkalovaara
        --44-- kirjoitti:

Kerro heti minne????

teollisuuskylään ja ilmoitan kyllä heti kun osoite varmistuu

• TurhaIninäHarri

Niin voisikos joku ystävällisesti kertoa mikä helvetti on "TI-halli"? Joku paskahousu idiootti runkkari oli jo aiemmin miinustanut täysin ilman syytä asiallisen viestin jossa asiaa kysyttiin.

• räplääjä

TI-halli on tee itse halli. Tila jossa voi tehdä pieniä, oman kyvyn mukaisia auton tai koneiden huoltoja ja korjauksia. Useinmiten vuokrattavissa muutamaksi tunniksi.
        Huoltamoiden korjaamohalleja on ainakin keskustan alueella, mutta ovat ilmeisesti vuokrattuna muuhun käyttöön. Tai ovat huonokuntoisia. En tiedä miten olisi teollisuusalueella tyhjiä halleja - johan väliseiniä nopeasti rakentaa. Eihän sen tarvitse olla jokaisen nurkan takana - teollisuusalue voisi olla hyvä varaosienkin suhteen.
        Innostuneelle pieneen tuottoon tyytyvälle voisi olla hyvä ajankulu.

• autonmasentaja

Onha täälä autoliikkeet , vai olekko nähny et ne jotain tekis,, valohoitoa antavat,, ti- halleja ne on,

• AutoNpesijä

Kysyin autonpesu paikkaa. Huoltoasemien harjapesu ei ole vaihtoehto.

• Reissulaisen_ongelma

Ilmestyikö tänne koskaan ko. TI-hallia? Oisko jollain tutulla edes omaa "monttu" -paikkaa, jossa vois yhden jarruputken käydä vääntämässä "niskoiltaan"?

• pikkumyy13333333

kyllä pitäisi olla ti-halli roihin. aina sitä tarvitaan ja on tarpeellinen. mielummin keskustaan ei ainakaan korkalovaaraan. täytyy löytyä parempi paikka.

• Se-aika-entinen-ei-palaa

Finnoilillahan tosiaankin oli aikoinaan siinä Oijustiellä TI-halli. Tuli käytyä siinä aika usein talvella imuroimassa ja tekemässä autoon sisäpesun. Se oli halpa ja hyvä paikka, ja Renne pelaili aina pelikonetta huoltamolla...

• asdasdasdasdsdfsdfsdfsd

Eihän sole ku perustaa jos siltä tuntuu. Ei vain taida löytyä ihmistä joka antaisi tilansa ja työkalunsa elämäm kovam korkeakoulun kasvattien käytettäviksi.

• syy-ja-seuraus

Elämänkoululaisten varalta kaikki pitää pultata betoniin kiinni. Ja tarkistaa lähtiessä onko vm. 88 Corollan peräkontti ja jalkatilat täynnä varastettua pyyhepaperia.

• TI-Janppa

Niin mihin se uusi halli nyt tuli, ku tosa 5 vuotta sitten joku perusti sen? Ei ainaskan öle näkyny meikälle mainosta.

• Bsp

Oli ja meni muutama vuosi sitten. Siinä se oli nykyistä motonettiä vastapäätä Kouvan autokorjaamon toisena hallitilana.

• TSI-Halli_Rovaniemi

No nyt sellanen on.

Löytyy Facebookista sekä www.teeseitsehallirovaniemi.com.

Alakorkalon teollisuusalueella, Paljetiellä. Eli kääntyy Niemelän Auton ja Wetterin kohdalta kohti nelostietä.

Pesuhalli ja korjaamohalli erikseen.

Tervetuloa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe