Voinko käyttää vuokrapelioikeutta kuulumatta siihen oikeuttavaan seuraan? Ymmärrän, etä johonkin on kuuluttava.
vuokrapelioikeus
5
449
Vastaukset
- sdssdds
Kyllä voit. Ei tarvitse olla seuran jäsen, vaihka pelaakin vuokrapeli oikeudella.
Mutta miksi et liittyisi? Vuorapelioikeudellahan ilmeisesti pelaat siellä kentällä koko ajan, muutamaa greefee kierrosta lukuunottamatta muilla kentillä.- vuokraaja
Kiitos tiedosta.
Olen vasta viime vuonna aloittanut aktiivin pelaamisen ja kuulun yhteen seuraan, enkä haluaisi vuosittain vaihtaa, se tuskin on järkevää. Haluan kokeilla pelaamista vuokrapelioikeudella. Voihan olla, että se tapa ei osoittaudukaan minulle jatkossa sopivaksi. Asun pääkaupunkiseudulla ja vielä pähkäilen millä muodoin pelaan. Yksi vaihtoehtohan on myös Supergolf, vai? - gdfgdfgfg
vuokraaja kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Olen vasta viime vuonna aloittanut aktiivin pelaamisen ja kuulun yhteen seuraan, enkä haluaisi vuosittain vaihtaa, se tuskin on järkevää. Haluan kokeilla pelaamista vuokrapelioikeudella. Voihan olla, että se tapa ei osoittaudukaan minulle jatkossa sopivaksi. Asun pääkaupunkiseudulla ja vielä pähkäilen millä muodoin pelaan. Yksi vaihtoehtohan on myös Supergolf, vai?Supergolf on todellakin hyvä vaihtoehto aloittavalle golffarille, joka vielä miettii missä kentällä alkaa tulevaisuudessa tahkota kierroksia oikein tosissaan.
Kuulut johonkin seuraan jom nyt, liityt supergolffiin ja maksat sen 15 euron jäsenmaksun. Ostat 50 päiväpelilippua ja maksat niistä n. 1200 euroa ja pelailet lähiympäristön kenttiä ja valitset seuraavalle kaudelle sen kentän mihin tykästyt ja vuokraat/ maksat pelioikeuden.
Pääkaupunkiseudulla on varmaan toistakymmentä kenttää, jotka kuuluvat Supergolffiin.
Minun kotiseurani tarjoaa tulevalle kaudelle supergolffin jäsenyyden ilmaiseksi (säästö 15 euroa:-), ja aion varmasta ostaa 20 päiväpelilippua ja pelata ne pois jossain eteläsuomen kentällä. Alkaa hieman tökkiä oma kotikenttä, kun kierroksia tulee kauden aikana siellä n. 100, tosin 9 reikäisiä.
Tuleehan kaude aikana muutama greenfee kierros pelattua lähiseudun muilla kentillä ja yleensä ne kaudesta mieleen jääkin. Ensikaudella siis aion pelata huomattavasti enempi vieraskenttiä kun aikaisempina kausina
- &&&
Jospa tarkistaisit kyseisen yhtiön yhtiöjäjestyksestä. Taitaa olla harvassa sellaiset yhtiöt (jos niitä on lainkaan) jotka edellyttävät että saman kentän seuraan pitää kuulua. Toiset yhtiöjärjestykset sitten edellyttävät, että johonkin seuraan on kuuluttava ja toiset taas ei. Tämä tieto tosin perustuu keskusteluun golfpisteen foorumilla.
- vbnvb vbvbn
Siis sehän on varma, että johonkin seuraan on kuuluttava, muuten ei esim. vakuutukset ole voimassa. Se, että kuuluuko siihen seuraan, jonka vuokrapelioikeudella pelaa ei ole pakollista.
Itselläni oli pari vuotta sitten vuokrapelioikeus eri kentälle, missä olin jäsenenä ja homma toimi. Ihan normaalisti tein greefee varauksen ja ilmoitin pelaavani vuokraoikeudella.
Luovuin kyseisestä oikeudesta sen takia, koska kyseinen kenttä piti itsepintaisesti kiinni sunnuntain lähtöaijoista, niitä ei saanut kuin seuran jäsenet ja niiden ystävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818