Osaisko kukaan verestää muistia niistä pienistä merkeistä mitä siinä kaleterissa on?
Joku niistä oli pyryn/myrskyn merkki...ja kahta eri merkkiä vänkään nyt itsekseni että kumpi oli kampi ja muut merkit on ihan hukassa.
Monta vuotta jäänyt välistä, kun olen jäänyt näppejäni nuolemaan kalenterin suhteen mutta nyt sen sain :)
Kiitos jo etukäteen avusta.
Yliopiston almanakka apuja
5
768
Vastaukset
- planeetat
Jaa, niitä planeettojen merkkejä?
- Allakka
En tiedä onko ne planeettojen merkkejä mutta jos sulla on esim. ensivuoden kalenteri itselläsi niin vaikkapa tammikuun 3 päivän kohdalla on sellainen "koukeroinen nelonen" ja 16pv kohdalla "h jossa väkänen" ja 22pv kohdalla on naaraan merkki. Sitten tietty on niitä muitakin, puolikuita ja muita mutta nimenomaan nuo koukerot ja h-kirjaimet ja naaraanmerkit, uroksen merkki ja mitä kaikkea siellä nyt onkaan. Kaikki hävinnyt mielestä ja niin hyvin kun ne aikoinaan setä opetti :(
Koitin netistä katsoa tätä kalenteria mutta siinä ei ollut juuri näitä merkkejä paikoillaan...syytä en tiedä. - planeetat
Paleettojen merkkejä ne on nimenomaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Astrological_symbols - Allakka
No juurikin nuita mitkä ovat tuossa" Celestial bodies"kohdassa :)
- Anonyymi
Yliopiston almanakat otettu pois netistä "palvelemme maksavia asiakkaita". Oli paras almanakka netissä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81935
- 36899
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825