Mistä löytyisi seksitön seurustelukumppani?

vihersilmä

Haluaisin seurustella mutta en harrastaa seksiä. Löytyykö jostain uskovaiselle miehelle 295-30v hki naista, joka ei painosta seksiin ja on uskossa? Seurustelumme voisi olla Raamatun lukemista, tv7:n katsomista ja joskus voisi katsoa elokuvan. Yhteisiä hetkiä voisi olla 2 krt kuukaudessa a 3-4h, jottei liiaksi stressauduta.

Naimisiin voimme mennä jos olet neitsyt. Mikäli et ole neitsyt niin voimme seurustella seksittä jonkin aikaa ajankuluksi. Jos ei täältä löydy niin sitten pitää lähteä jonnekin missä uskovaisia naisia on kokoontuneena laumaksi. Voisitteko suositella sellaista paikkaa?

Auto on. Max. 100km esim. Hki-Lahti. Jos olet ollut seksissä vuoden 2011 aikana niin ei silloin edes tilapäisseurustelua, kiitos.

Odotan yhteisiä hetkiämme kun luemme Raamattua ääneen toisillemme. En ole ennen netistä tavannut ketään. Mahtaako tästäkään tulla mitään. Muutaman kerran olen chatissa kysynyt tapaamista mutta se ei onnistunut.

Tule paltalkiin perjantaina klo 20-21 huonekategoriaan religion ja spirituality, valitse christianity, great debate who is Jesus on huoneemme. Nähdään. Olen varmaan ainoa suomen kielisellä nimimerkillä siellä. Jeesus rakastaa sinua.

48

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Löytyykö jostain uskovaiselle miehelle 295-30v hki naista, joka ei painosta seksiin ja on uskossa?

Löytyykö jostain miehelle 25-30v hki naista, joka ei painosta seksiin ja on uskossa?

• vaatimusinflaatio

Niin ettei ollutkaan uskovainen mies kyseessä. Arvasin.

Löytyiskö jostain miehelle jääkaappi joka ei halua seksiä eikä painosta uskoon?

• ap.
        vaatimusinflaatio kirjoitti:

Niin ettei ollutkaan uskovainen mies kyseessä. Arvasin.

Löytyiskö jostain miehelle jääkaappi joka ei halua seksiä eikä painosta uskoon?

Olen uskossa. Arvasin väärin. Poistelin numeroa 9 mutta väsyneenä poistui sana uskovainenkin.

• mieti tätä

Jos kirjoitaja etsii tosissaan seuraa, niin hänen kannattaa katsoa peiliin. Kuka haluaa hänen ehdoillaan/ toivomuksillaan toimivaa seurustelua? Kuulosta kovin kapealta ja pitkästyttävältä.

Onko uskovaisten elämä todella tuollaista?

• Mirka ...

""Onko uskovaisten elämä todella tuollaista?""

- Tämä on vielä pientä mitä se on todellisuudessa. Uskovaisten elämä on todella ahdistavaa ja vaikeaa. Suoraan sanoen ihan H E L V E T I S T Ä.

Hyvänä puolena tässä on se ettei uskovaiset edes tajua tätä.

• ......
        Mirka ... kirjoitti:

""Onko uskovaisten elämä todella tuollaista?""

- Tämä on vielä pientä mitä se on todellisuudessa. Uskovaisten elämä on todella ahdistavaa ja vaikeaa. Suoraan sanoen ihan H E L V E T I S T Ä.

Hyvänä puolena tässä on se ettei uskovaiset edes tajua tätä.

kaikkitietävä mirka , sääli tuottaaa sinulle pettymys, mutta sinä ET TIEDÄ uskovaisten elämästä mitään, eli OLE VAITI !

• xgsdfgsadfgdsfgdsfg

kuules.. uskovaisten elämä on ihan yhtä monimuotoista kun kenen tahansa muun.

Mutta aloittajalle: mikset halua kunnon Vaimoa? itse haluan... mutta en taida saada... koska pilannut itseni avoliitolla entisessä elämässäni...

t:36v äijä hesasta.

• multisuksi

Uskovaisten elämä on monimuotoisempaa kuin normaali-ihmisten. Pitää hiihtää kaksilla suksilla. Kesät talvet.

• ap.

Vaimokin kelpaa kunhan ensin pääsisi treffeille. En ole muutamaan vuoteen tutustunut naiseen vaan enemmänkin karttanut heidän seuraansa kun olen tajunnut tiettyjä juttuja heistä mm. neitsyyden menetykset ja mistä se kertoo.

Neitsyttä jos vaimoksi haet niin hankalaa on. Itse saan ensi vuonna ennakkoperinnön ja se on sen verran tuntuva ja perinnön antaja sanoi että siillä saan tehdä mitä haluan. Tuotto on kuukausittaista ja mahdollistaa kalaan lähdön sellaisiin maihin, joissa neitsyys on arvossapidetty asia.

Kumppani on valittava harkiten. Ei se neitsyys ole tae luonteen laadusta. Onhan jokainen suomalaisnainenkin ollut joskus neitsyt. Sopivan kumppanin osuessa kohdalle eli suht aito "rakastuminen" jos tapahtuu niin ok. Kunnon vaimo olisi hyvä mutta hyväkin voi muuttua huonoksi ajan kanssa. Ainakin suomalaisnaisilla liika kunppanin kunnioitus saattaa nopeasti kadota ja käytös muuttua.

Jos sävyisän neitsyen löytäisin ja saisin kasvatukseeni niin olisihan se jackpot.

• Haetaan uudestisyntynyttä naista, joka on iältään 20-30- vuotias. Raamattu on sinulle erittäin tuttu ja tunnet itsesi kotoisaksi takkatulen äärellä. Nautit älykkäistä keskusteluista pientä huumoria heittäen. Nauttisit ajatuksestaa käydä ulkona syömässä 2-3 kertaa viikossa, jonka jälkeen tai sitä ennen, voisimme käydä samalla kuuntelemassa sanaa

Nimimerkki. Eikai sadomasokismi ole sinulle esteenä?

• yxinäinen pohjolasta

Hakusessa on 35 vuotta ja 5 kuukautta vanha nainen, mieluiten oinas tai vesimies. Pituus sinulla saisi olla jotain 168-169 väliltä, painoindeksisi on 25. Vaaleat hiukset plussaa, mutta vaaleanruskeatkaan eivät haittaa. Jos silmäsi ovat siniset, voisin rakastuakin, muuten oksennan. Et asu vanhempiesi luona, vaan tilavassa kaksiossa lähellä Oulun rautatieasemaa.

Tulotasollasi ei ole niin väliä, kunhan tienaat 25000-30000 vuodessa. Lemmikkieläimistä tykkään koska olen eläinrakas, erityisesti marsuista. Muista en niinkään välitä, tai jopa vihaan. Harrastat moottoripyöräilyä Kawasakilla? Niin minäkin! Muihin harrastuksiisi tulisi kuulua origamit ja Uuden-Seelannin perinneruuat.

Sinua kaipaa tällainen tavallinen suomimies. Tiedäthän sinä ;) heitä mua textarilla tällä palstalla huomiseen klo 21 mennessä!

p.s. foto olis kiva kuva :)

• Anukka

Oi, siinähän sinä olet! Ennustajani kertoi minulle viime viikolla, että aivan pian elämääni astuu minua varten syntynyt mies. Hän sanoi, että se on yksinäinen mies pohjoisesta.

Pane tähän sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sinulle nimeni, puhelinnumeroni ja osoitteemme. Voit tulla tänne vaikka heti, kunhan tulet siihen aikaan, että joku meistä on kotona.
        Asun Helsingissä kaksiossa kahden peruskouluikäisen lapseni kanssa. Marsua meillä ei ole, mutta kaksi koiraa ja kolme kissaa on. Sinä sovit erinomaisesti joukon jatkoksi.

Menemme naimisiin niin pian kuin suinkin. Vaihdat työpaikkasi Helsinkiin ja osallistut perheen elatukseen. Vaatimattomana ihmisenä et itse kuluta paljoa.
        Jos et ole vielä taitava kotitöissä, ei se mitään, opit kyllä pian.
        Koska sinulla ei ole muita menemisiä kuin ansiotyösi, olet iltaisin kotona huolehtimassa, että lapset tulevat ajoissa kotiin ja eläimet hoidetaan.
        Minä olen eläväinen ihminen ja minulla on paljon iltamenoja. Vietän mm. kerran-pari viikossa baari-illan, ja joka toinen viikko käyn uskovaisten kokouksessa. Uskomme tähdistä ennustamiseen.

Kerroin jo lapsille, että he saavat aivan pian isän. Heidän omista isistään ei olekaan mitään tietoa. Olin heitä odottessani elämänitu-herätyksessä, enkä turvautunut aborttiin kuten muulloin.
        Lähetin parille yställe alustavan kutsun häihimme heti, kun olin lukenut viestisi.

Olen horoskoopiltani leijona ja määrätietoinen ihminen. En siedä suvaitsemattomuutta. Suvaitsematon on sellainen, joka ei hyväksy sitä, mitä minä teen. Sinä, suvaitsevainen, olet minua varten syntynyt! Tähdet sen tiesivät.

Pane nyt heti sp-osoitteesi tähän, että saadaan asia rullaamaan. Tuota pikaa olet jo aviomieheni.

• j.j.j.j.j.jj.j.

Jollakin ateistilla taas kilahti. Aloitus on niin provo kuin voi olla. Ateistin älykkyys ei riitä tekemään uskottavia provoja.

• ap.

Ei ole provo. Olen aidolla asialla kuten cocacola.

• PSARI

vihersilmä,
      haluaisin tietää, että mihin perustuu tuo sinun hakusi neitsyt naiseen. Omat elämänarvosi tuskin toteutuvat neitsyttä hakien, koska itse et ole kokematon nuorukainen, vaan jo useammankin parisuhteen kokenut mies.

• Hän hakee heinä-elokuun vaihteessa syntynyttä naista...Sinä otit kirjaimellisesti vaikka hän haki horoskoopiltaan ikuista neitsyttä...

• PSARI
        mave kirjoitti:

Hän hakee heinä-elokuun vaihteessa syntynyttä naista...Sinä otit kirjaimellisesti vaikka hän haki horoskoopiltaan ikuista neitsyttä...

mave,
        kiitos... no nyt minä ymmärrän tämän asian... hmph... jaaa...mutta itse en ole ikuinen neitsyt, kun olen kauris horoskoopissa, mutta kelpaisikohan tälle aloituksen tehneelle vihersilmälle uusioneitsyt. Vai huomasitko Mave tuosta aloituksesta, että siinä olisi erityisesti mainittu, ettei neitsyt sanan edessä saa olla toista sanaa.

Neitsyt sana tarkoittaa suomeksi myös impi sanaa, joka taipuu seuraavasti:
        impi, impimpi, impinpimpi.

Kyllähän se tuon neitsyt Mariankin neitsyyden säilymisen eli immekalvon säilymisen puhkaisemattomana ymmärtää hyvin synnytyksen jälkeen, vaikka synnytyksessä tasan tarkkaan kaikki paikat repiää auki naisihmiseltä.

Nykyisinkin on hirmusen paljon Suomessakin näitä naisia, joiden lapset ovat Pyhästä Hengestä siinneet, kun näillä naisilla ei ole edes sitä ensimmäistäkään kihla- tai muuta kumppania välttämättä, vaan nämä naiset huolehtivat ainoana vanhempana lapsistaan ja lapsiluku senkun lisääntyy silti näissä yhden naisen huusholleissa.

• PSARI kirjoitti:

mave,
        kiitos... no nyt minä ymmärrän tämän asian... hmph... jaaa...mutta itse en ole ikuinen neitsyt, kun olen kauris horoskoopissa, mutta kelpaisikohan tälle aloituksen tehneelle vihersilmälle uusioneitsyt. Vai huomasitko Mave tuosta aloituksesta, että siinä olisi erityisesti mainittu, ettei neitsyt sanan edessä saa olla toista sanaa.

Neitsyt sana tarkoittaa suomeksi myös impi sanaa, joka taipuu seuraavasti:
        impi, impimpi, impinpimpi.

Kyllähän se tuon neitsyt Mariankin neitsyyden säilymisen eli immekalvon säilymisen puhkaisemattomana ymmärtää hyvin synnytyksen jälkeen, vaikka synnytyksessä tasan tarkkaan kaikki paikat repiää auki naisihmiseltä.

Nykyisinkin on hirmusen paljon Suomessakin näitä naisia, joiden lapset ovat Pyhästä Hengestä siinneet, kun näillä naisilla ei ole edes sitä ensimmäistäkään kihla- tai muuta kumppania välttämättä, vaan nämä naiset huolehtivat ainoana vanhempana lapsistaan ja lapsiluku senkun lisääntyy silti näissä yhden naisen huusholleissa.

Sinä unohdat minun olevan Suomen hengellisen yhteisön korkein ruumillistuma. Mikäli jotkut piisparaiset pystyy julistamaan Marian ikuiseksi neitsyeksi, niin mitä sinä luulet minun voivan tehdä?

*11/ 4. kaanoni. Psaria on ikuinen neitsyt*

Viran puolesta ylipappi mave

Näin ollen ongelma on ratkaistu. Tosin tuo on vain siinä tapauksessa, että hän tarkoitti muuta kuin horoskooppia..Tosin puhuihan hän siinä jotain seksistä, mutta se voi olla vain hämäystä. Jospa susta tehtäisiin kaurisneitsyt..Olethan sinä kauris horoskoopiltasi ja nyt olet myöskin ikuinen neitsyt.Tai neitsytkauris, jos etuliitettä ei saa olla.. Ongelma ratkaistu ja nyt ei kuin suttaamaan hakemusta.

• ap.
        mave kirjoitti:

Sinä unohdat minun olevan Suomen hengellisen yhteisön korkein ruumillistuma. Mikäli jotkut piisparaiset pystyy julistamaan Marian ikuiseksi neitsyeksi, niin mitä sinä luulet minun voivan tehdä?

Näin ollen ongelma on ratkaistu. Tosin tuo on vain siinä tapauksessa, että hän tarkoitti muuta kuin horoskooppia..Tosin puhuihan hän siinä jotain seksistä, mutta se voi olla vain hämäystä. Jospa susta tehtäisiin kaurisneitsyt..Olethan sinä kauris horoskoopiltasi ja nyt olet myöskin ikuinen neitsyt.Tai neitsytkauris, jos etuliitettä ei saa olla.. Ongelma ratkaistu ja nyt ei kuin suttaamaan hakemusta.

Täsmennän asiaa. Haen vaimoksi neitsyttä eli sukupuolisesti koskematonta naista. Muunlaiseksi seuraksi kelpaa uskossa oleva neitsyyden menettänytkin mutta hänestä en ole seksuaalisesti kiinnostunut, ainoastan hengellisesti ystävyydellisesti.

Odotan innolla tuleeko paltalkiin minkäänlaista naista pyytämänäni ajankohtana.

• ap.

Kokematon en ole mutta seksuaalisesti kokematon olen. Suudellut olen kerran erästä naista että ihan täydellinen en ole minäkään. Mutta silloin olin niin humalassa että konttasin hotellin aulassa kun en jaloilani pysynyt. Se oli Rhodoksella kesällä 2006 kun ernsi humalan otin enkä arvannut että niin vähästä voi tulla niin humalaan kuin sitten tulin. Se oli hirveää kun tuntui että helvetin syöveriin olisin vajoamassa.

Aamulla päätinkin etten jatkossa enää niin paljoa alkoholia juo. Suudelmaa kadun koska se oli eroottinrn ja kovetuin siitä. Suutelin rhodoksen yliopistolla opiskelevaa naista jonka kanssa olin pelaillut shakkia uimarannalla ja hotellissa. Oli tullut Ateenasta Rhodokselle opiskelemaan.

• ap. kirjoitti:

Kokematon en ole mutta seksuaalisesti kokematon olen. Suudellut olen kerran erästä naista että ihan täydellinen en ole minäkään. Mutta silloin olin niin humalassa että konttasin hotellin aulassa kun en jaloilani pysynyt. Se oli Rhodoksella kesällä 2006 kun ernsi humalan otin enkä arvannut että niin vähästä voi tulla niin humalaan kuin sitten tulin. Se oli hirveää kun tuntui että helvetin syöveriin olisin vajoamassa.

Aamulla päätinkin etten jatkossa enää niin paljoa alkoholia juo. Suudelmaa kadun koska se oli eroottinrn ja kovetuin siitä. Suutelin rhodoksen yliopistolla opiskelevaa naista jonka kanssa olin pelaillut shakkia uimarannalla ja hotellissa. Oli tullut Ateenasta Rhodokselle opiskelemaan.

Tuosta mäkin oon haaveillut, että tapais Victoria Secretin mallin ja sais pelata yötä myöden shakkia hänen kanssaan....

• ap. kirjoitti:

Täsmennän asiaa. Haen vaimoksi neitsyttä eli sukupuolisesti koskematonta naista. Muunlaiseksi seuraksi kelpaa uskossa oleva neitsyyden menettänytkin mutta hänestä en ole seksuaalisesti kiinnostunut, ainoastan hengellisesti ystävyydellisesti.

Odotan innolla tuleeko paltalkiin minkäänlaista naista pyytämänäni ajankohtana.

Hommaa koira, jos et tiedä naiselle hyötykäyttöä..

• PSARI
        mave kirjoitti:

mave,
        ei ne piispat, eikä Kirkkohallituskaan määräyskirjoillaan voi julistaa Mariaa ikuiseksi neitsyeksi, koska Raamattukaan ei sitä tee.

almah ja betulah sanathan tarkoittavat ainoastaan tytön ikää, eikä niillä sanoilla ole mitään tekemistä sen kanssa, onko tyttö maannut miehen kanssa vai ei.

almah sana tarkoittaa hepreassa murrosikäistä tyttöä, jolla kuukautiset tulevat jo eli hän oli sen ajan mittapuun mukaan naimaiässä, mutta häntä ei oltu vielä arvottu kenellekkään miehelle eli hän oli naimaton.

betulah oli tyttö, jolla ei ollut vielä kuukautisia.

http://www.apokryfikirjat.com/jaakob.htm

http://www.apokryfikirjat.com/maikki.htm

vihersilmä,
        taidat olla seksuaalisesti poikkeava, jos kiihotut ainoastaan neitsyistä. Sinun pitää ottaa huomioon myös se, että et voi todistaa mitenkään sitä, onko tyttö neitsyt vai ei, kun olet hänen kanssaan ensimmäistä kertaa sängyssä. Tosin tyttö voi hyvin unohtaa vaikkapa sukkahousut jalkaan hääyönään, niin nykyisin se ajaa saman asian kuin olisi neitsyt.

Yksi keino saada neitsyytensä takaisin on käydä plastiikkakirurgilla, jota myös nykyisin naiset tekevät ennen hääyötään.

Olen rouva ja synnyttänytkin, joten minua ei kiinnosta nuo tuommoiset neitsyitä etsivät miehet muutoin kuin vain siksi, että miksi he hakevat itselleen puolisokseen neitsyttä. Onko oma itsetunto niin huono, että pitää pelätä, että ne kumppanit, jotka naisella on ollut ovat opettaneet naisille sellaisia temppuja, joihin itse ei pysty ja pelkää, ettei pysty antamaan normaalia sukupuolityydytystä kumppanilleen.

Aloittajan kehuminen tulevalla perinnölläkin ihmetyttää minua, sillä ihastumisessa ja rakastumisessa rahalla ja vauraudella ei pitäisi olla mitään sijaa eli ei osteta sitä puolisoa rahalla tai yritetä tehdä vaikutusta rikkauksilla, vaan ihmisen sisäinen kauneus ja ajatusmaailma on tärkeämpää kuin ulkoinen omaisuus.

vihersilmässä heijastuu aika yksinäinen ihminen, joka ajattelee aika yksinkertaisesti asioista.

• PSARI kirjoitti:

mave,
        ei ne piispat, eikä Kirkkohallituskaan määräyskirjoillaan voi julistaa Mariaa ikuiseksi neitsyeksi, koska Raamattukaan ei sitä tee.

almah ja betulah sanathan tarkoittavat ainoastaan tytön ikää, eikä niillä sanoilla ole mitään tekemistä sen kanssa, onko tyttö maannut miehen kanssa vai ei.

almah sana tarkoittaa hepreassa murrosikäistä tyttöä, jolla kuukautiset tulevat jo eli hän oli sen ajan mittapuun mukaan naimaiässä, mutta häntä ei oltu vielä arvottu kenellekkään miehelle eli hän oli naimaton.

vihersilmä,
        taidat olla seksuaalisesti poikkeava, jos kiihotut ainoastaan neitsyistä. Sinun pitää ottaa huomioon myös se, että et voi todistaa mitenkään sitä, onko tyttö neitsyt vai ei, kun olet hänen kanssaan ensimmäistä kertaa sängyssä. Tosin tyttö voi hyvin unohtaa vaikkapa sukkahousut jalkaan hääyönään, niin nykyisin se ajaa saman asian kuin olisi neitsyt.

Yksi keino saada neitsyytensä takaisin on käydä plastiikkakirurgilla, jota myös nykyisin naiset tekevät ennen hääyötään.

Olen rouva ja synnyttänytkin, joten minua ei kiinnosta nuo tuommoiset neitsyitä etsivät miehet muutoin kuin vain siksi, että miksi he hakevat itselleen puolisokseen neitsyttä. Onko oma itsetunto niin huono, että pitää pelätä, että ne kumppanit, jotka naisella on ollut ovat opettaneet naisille sellaisia temppuja, joihin itse ei pysty ja pelkää, ettei pysty antamaan normaalia sukupuolityydytystä kumppanilleen.

Aloittajan kehuminen tulevalla perinnölläkin ihmetyttää minua, sillä ihastumisessa ja rakastumisessa rahalla ja vauraudella ei pitäisi olla mitään sijaa eli ei osteta sitä puolisoa rahalla tai yritetä tehdä vaikutusta rikkauksilla, vaan ihmisen sisäinen kauneus ja ajatusmaailma on tärkeämpää kuin ulkoinen omaisuus.

vihersilmässä heijastuu aika yksinäinen ihminen, joka ajattelee aika yksinkertaisesti asioista.

Aivan..Raamattu ei näin sano, mutta siitä päätettiinkin kokouksessa, että Maria on jumalsynnyttäjä ja ikuinen neitsyt ja plaaplaa..Piispat oli niin fiksuja useita satoja vuosia sen jälkeen, kun Maria oli jo kuollut..Näkivät sieltä asti, että kalvot oli säilynyt kaikesta huolimatta ehjinä. Muistaakseni Buddhan äidille kävi myöskin näin. Samalla periaatteella minä saatoin sinut julistaa sinut ikuisesti neitsyeksi, sillä sama peruste ja sama toimintavalta minulla ja niillä piispoilla oli/on.....Minä julistan Kekkosen pyhimykseksi.

11/5.kaanon Kekkonen on Pyhimys.

Virkansa puolesta ylipappi mave (Sinetti tähän)

Nuon...Ihan samanlaisia ihmisiä on vuosisatojen ja tuhansien aikana arponut ihmeellisyyksiä tähän maailmaan ja ihan yhtä paljon on totuudella tekemistä niiden päätösten kanssa kuin minun. Ihminen ylentää ihmisiä Jumaliksi ja pyhimyksiksi, eikä ihmiset ihmettele sitä yhtään :D

Niin ja luterilainen kirkkokin pitää Mariaa ikineitsyenä...

http://www.evl2.fi/sanasto/index.php/Maria

• älä liikaa ideoi
        mave kirjoitti:

Hommaa koira, jos et tiedä naiselle hyötykäyttöä..

Kohta hän etsii koiraa, joka on neitsyt.

• ap.
        PSARI kirjoitti:

mave,

vihersilmä,

Raamattu kieltää esiaviollisen seksin. Haluan naisen, joka noudattaa Raamattua. Jokaiselle naiselle olkoon oma mie ja jokaiselle miehelle oma vaimo.

Tämä vastauksena kiinnostuneisuuteesi ja epäasiallisiin arveluihisi syistä. En tosiaankaan halua naista, joka ei elä Raamatun mukaan, sellaiseen ei ole luottaminen. Monella eri miehellä itsensä nussittanut nainen ottakoon kumppanikseen miehen. Itse kierrän sellaisen naisen romanttisessa mielessä sopivan etäisyyden päästä.

Gynekologilla aion tulevan naiseni ja vaimoehdokkaani käyttääkin varmistaakseni neitsyyden . On olemassa laite, jolla pystyy erottamaan onko immenkalvo alkuperäinen vai jälkikäteen laitettu ottamalla näytteen immenkalvosta näytepuikolla ja loppu hoituu kun näyte laitetaan laitteeseen, joka tunistaa mitä ainetta se on. Aito immenkalvo on eri aineyhdistelmää kuin jälkikäteen laitettu feikkikalvo.

Olen tämän asian osannut jo vuosia sitten miettiä valmiiksi.

• Ilvo Kampi
        ap. kirjoitti:

Raamattu kieltää esiaviollisen seksin. Haluan naisen, joka noudattaa Raamattua. Jokaiselle naiselle olkoon oma mie ja jokaiselle miehelle oma vaimo.

Tämä vastauksena kiinnostuneisuuteesi ja epäasiallisiin arveluihisi syistä. En tosiaankaan halua naista, joka ei elä Raamatun mukaan, sellaiseen ei ole luottaminen. Monella eri miehellä itsensä nussittanut nainen ottakoon kumppanikseen miehen. Itse kierrän sellaisen naisen romanttisessa mielessä sopivan etäisyyden päästä.

Gynekologilla aion tulevan naiseni ja vaimoehdokkaani käyttääkin varmistaakseni neitsyyden . On olemassa laite, jolla pystyy erottamaan onko immenkalvo alkuperäinen vai jälkikäteen laitettu ottamalla näytteen immenkalvosta näytepuikolla ja loppu hoituu kun näyte laitetaan laitteeseen, joka tunistaa mitä ainetta se on. Aito immenkalvo on eri aineyhdistelmää kuin jälkikäteen laitettu feikkikalvo.

>>Gynekologilla aion tulevan naiseni ja vaimoehdokkaani käyttääkin varmistaakseni neitsyyden . On olemassa laite, jolla pystyy erottamaan onko immenkalvo alkuperäinen vai jälkikäteen laitettu ottamalla näytteen immenkalvosta näytepuikolla ja loppu hoituu kun näyte laitetaan laitteeseen, joka tunistaa mitä ainetta se on.>>

No on sulla konstit. Miten aioit itse todistaa oman neitsyytesi, jos naisella on sama pakkomielle?

• ap. kirjoitti:

Ja arvaat jo, ettenkö olisi sua tunnistanut :D

• PSARI
        ap. kirjoitti:

ap.,
        sinua on huijattu pahemman kerran, sillä ei ole olemassa mitään laitetta, jolla voitaisiin immekalvon kudostyyppi erottaa jostain.

Jos nainen käy leikkauttamassa itselleen immekalvon, niin kyllä se tehdään niistä naisen alkuperäisistä kudoksista, eikä naiselle laiteta mitän keinotekoista sinne emättimen suulle.

Tuolla laitteellasi tarkoitat varmaan laitetta, jolla otetaan papa-näyte, mutta sillä ei oteta näytteitä muualta kuin emättimestä sekä kohdunkaulasta ja näytteistä katsotaan, ettei naisella ole solumuutoksia, eikä syöpävaaraa. Näytteestä näkee toki myös sukupuolitauteja.

ap.,
        et taida tietää sitä, että kaikilla naisilla ei ole immekalvoa olemassakaan, eivätkä gynekologit voi edes sinulle sitä kertoa kustakin naisesta, että onko tämä neitsyt vai ei, koska lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus ja laki kieltää heitä antamasta potilastietoja potilaistaan. Ennen kaikkea tämä tiedoksi sinulle, joka et ole edes gynekologille viemäsi naisen aviomies vielä lääkärikäynnillä. Omaiselle eli aviomiehelle ehkä voidaankin paljastaa joitakin asioita gynekologien taholta, kuten esimerkiksi, että vaimosi on raskaana.

Annatko muuten miesgynekologin tutkia tulevan vaimosi? Nämähän tutkivat tulevan vaimosi laittamalla 2 sormeaan vaimosi emättimeen ja tutkivat myös kohdun koon peräaukon kautta, joten tässä on vaarana, että immekalvo puhkeaa jo lääkärin paksuihin sormiin...!

• PSARI kirjoitti:

ap.,
        sinua on huijattu pahemman kerran, sillä ei ole olemassa mitään laitetta, jolla voitaisiin immekalvon kudostyyppi erottaa jostain.

Jos nainen käy leikkauttamassa itselleen immekalvon, niin kyllä se tehdään niistä naisen alkuperäisistä kudoksista, eikä naiselle laiteta mitän keinotekoista sinne emättimen suulle.

Tuolla laitteellasi tarkoitat varmaan laitetta, jolla otetaan papa-näyte, mutta sillä ei oteta näytteitä muualta kuin emättimestä sekä kohdunkaulasta ja näytteistä katsotaan, ettei naisella ole solumuutoksia, eikä syöpävaaraa. Näytteestä näkee toki myös sukupuolitauteja.

ap.,
        et taida tietää sitä, että kaikilla naisilla ei ole immekalvoa olemassakaan, eivätkä gynekologit voi edes sinulle sitä kertoa kustakin naisesta, että onko tämä neitsyt vai ei, koska lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus ja laki kieltää heitä antamasta potilastietoja potilaistaan. Ennen kaikkea tämä tiedoksi sinulle, joka et ole edes gynekologille viemäsi naisen aviomies vielä lääkärikäynnillä. Omaiselle eli aviomiehelle ehkä voidaankin paljastaa joitakin asioita gynekologien taholta, kuten esimerkiksi, että vaimosi on raskaana.

Annatko muuten miesgynekologin tutkia tulevan vaimosi? Nämähän tutkivat tulevan vaimosi laittamalla 2 sormeaan vaimosi emättimeen ja tutkivat myös kohdun koon peräaukon kautta, joten tässä on vaarana, että immekalvo puhkeaa jo lääkärin paksuihin sormiin...!

Tai sitten aloittaja huijaa?

En usko että kukaan aikuinen voi olla noin tietämätön näistä asioista. Tuntuu uskomattomalle, että joku limakalvon palanen on tärkeämpi kuin ihminen!

Tuohon listaasi lisäisin vielä muutaman tärkeän näkökulman. Immenkalvo saattaa olla jo luonnostaan olematon. Se voi venyä mm. voimistelun yhteydessä tai raskaan työn seurauksena. Se voi rikkoutua tamponia käytettäessä. Jos tuon limakalvon säilyttäminen on niin tärkeää, on naisia kiellettävä voimistelusta, muusta liikunnasta, tamponien käytöstä, alapääntutkimuksista sekä ilmeisesti niiden syntymästä, joilla koko kalvoa ei ole.

• Seksitöntä seurustelua pari kertaa kuussa jokunen tunti kerrallaan? Eikö tätä sanota ystävyydeksi?

• Tai sitten kyse on siitä kuuluisasta eheyttämisestä. Allergikkoja siedätyshoidetaan altistamalla näitä pienille määrille ainetta joille he on allergisia...Ehkäpä tässä on siitä kyse :D

• ap.

Kyllä, sitkin vaihtoehtoa olen hakemassa vaikken uskokaan miehen ja naisen välisiin ystävyyksiin koska olen havainnut että jossain tilanteessa ystävänainen tarjoaa seksiä. Kokemusta on kolmesta tällaisesta naisesta. Joka kerran ystävyydet ovat päättyneet naisen suuttumukseen kun en ole tehnyt kuten he ovat pyytäneet.

Olen vaippani vyöttänyt tiukasti uumani ympärille eikä vaippani poistu uumaltani kuin tulevan vaimoni edessä. Olen 26v ja olen elämäni ilman seksiä elänyt. Käsi on kyllä käynyt senkin edestä.

• ap. kirjoitti:

Kyllä, sitkin vaihtoehtoa olen hakemassa vaikken uskokaan miehen ja naisen välisiin ystävyyksiin koska olen havainnut että jossain tilanteessa ystävänainen tarjoaa seksiä. Kokemusta on kolmesta tällaisesta naisesta. Joka kerran ystävyydet ovat päättyneet naisen suuttumukseen kun en ole tehnyt kuten he ovat pyytäneet.

Olen vaippani vyöttänyt tiukasti uumani ympärille eikä vaippani poistu uumaltani kuin tulevan vaimoni edessä. Olen 26v ja olen elämäni ilman seksiä elänyt. Käsi on kyllä käynyt senkin edestä.

Kyllä runkkaaminen lasketaan seksiksi. Se on sitä laatuseksiä, kun ei toinen oo sotkemassa kuvioita..

Kirkko cafeen puolella kävi aikoinaan mies, jolla oli samanlainen ongelma. Ikää oli ..ei nyt reippaasti, mutta kuitenkin....Ei siis mikään 16-vuotias, vaan lähemmäksi 30-vuotias. Siinähän on suomessa ongelma, kun lähemmäs 30-vuotiaan neitsyen jos löydät, niin kyllä siinä on sitten ruma ihminenkin. Päreen valossa pitäisi elää, kun ei pystyisi sähkövalossa katselemaan....Taas jos oikeasti nätin haluaa, niin sitten tulee poliisiauto jo pihalle, kun on niin nuori... Tämä hemmo ratkaisi asian niin, että hän roudasi neitsyensä jostain Väli-amerikasta....vai Etelä-amerikasta..Tais olla Peru..Ihan inhimillisen näköinen nainen(herkkuperse ja silleen positiivisesti), eikä ikää ollut paljon...Riittävästi kuitenkin...No niiinhän siinä sitten kävi, että ei siinä papin aamenta ehditty kuulla, kun oli tuliainen jo korkattu ja vatta pystyssä....:)

Tarinan opetus on se, että pihtaaminen kasvattaa vain turhaan karvaa kämmeniin..

• asdfgdfsgdsfgdsfg
        mave kirjoitti:

Kyllä runkkaaminen lasketaan seksiksi. Se on sitä laatuseksiä, kun ei toinen oo sotkemassa kuvioita..

Kirkko cafeen puolella kävi aikoinaan mies, jolla oli samanlainen ongelma. Ikää oli ..ei nyt reippaasti, mutta kuitenkin....Ei siis mikään 16-vuotias, vaan lähemmäksi 30-vuotias. Siinähän on suomessa ongelma, kun lähemmäs 30-vuotiaan neitsyen jos löydät, niin kyllä siinä on sitten ruma ihminenkin. Päreen valossa pitäisi elää, kun ei pystyisi sähkövalossa katselemaan....Taas jos oikeasti nätin haluaa, niin sitten tulee poliisiauto jo pihalle, kun on niin nuori... Tämä hemmo ratkaisi asian niin, että hän roudasi neitsyensä jostain Väli-amerikasta....vai Etelä-amerikasta..Tais olla Peru..Ihan inhimillisen näköinen nainen(herkkuperse ja silleen positiivisesti), eikä ikää ollut paljon...Riittävästi kuitenkin...No niiinhän siinä sitten kävi, että ei siinä papin aamenta ehditty kuulla, kun oli tuliainen jo korkattu ja vatta pystyssä....:)

Tarinan opetus on se, että pihtaaminen kasvattaa vain turhaan karvaa kämmeniin..

"Siinähän on suomessa ongelma, kun lähemmäs 30-vuotiaan neitsyen jos löydät, niin kyllä siinä on sitten ruma ihminenkin."

..no jos toi on totta... niin se kertoo meidän maan rappiosta... eli kaikki naiset antaa jossain vaiheessa miehille, kunhan niitä tarpeeks moni yrittää pokata vuosien saatossa???

Toisaalta se kertoo myös enemmän siitä miten Suomesta puuttuu oikeat miehet! Ei naisia mennä tosta vaan panemaan, yhden illan tuttavuuden perusteella.

• asdfgdfsgdsfgdsfg kirjoitti:

"Siinähän on suomessa ongelma, kun lähemmäs 30-vuotiaan neitsyen jos löydät, niin kyllä siinä on sitten ruma ihminenkin."

..no jos toi on totta... niin se kertoo meidän maan rappiosta... eli kaikki naiset antaa jossain vaiheessa miehille, kunhan niitä tarpeeks moni yrittää pokata vuosien saatossa???

Toisaalta se kertoo myös enemmän siitä miten Suomesta puuttuu oikeat miehet! Ei naisia mennä tosta vaan panemaan, yhden illan tuttavuuden perusteella.

Kyllä siinä yksi ilta riittää..Tekniikassa vikaa, jos sitä daamia pitää asetella useampi ilta oikeaan asentoon...Saattaapi saada makuuhaavoja tai veritulppa muodostuu, jos siinä tärvellään useampi ilta aikaa...Olisi se muutenkin kohtuutonta valmistella uhr...tulevaa eksää pitkän aikaa, jos itse suoritus on ohi 11.39 sekunnin kuluttua.

• PSARI
        asdfgdfsgdsfgdsfg kirjoitti:

asdfgdfsgdsfgdsfg,
        mitä se rumuus kuuluu tähän asiaan vai meinaatko, etteivät rumat ihmiset saa aviopuolisoa.

Kyllä se vaan niin on, ettei siellä makuukamarissa ole niin väliä, onko se vaimo kuin irtirepäisty seinätapetti vai kaunotar, kun siellä pimeässä ei niitä naisen kasvoja näe. Tärkeintähän on se, että SAA.

ap.:lle vielä sen verran näistä miesten seksiasioista, että olisi ehkä hyvä sinunkin näin etukäteen mittailla oma miehenmittasi hääyötä varten, jos se sinun neitsyesi kuiskaa hiljaa ja ujosti, että mikä minuun oikein meni ja minkä kokoinen se oikein on...?

Miehen mittasi mittaat näin:

Ostat ensin naisten käyttämän kankaisen mittanauhan (tai varastat äidiltäsi ompelulaatikosta).

Mittaat sillä juhlakunnossa olevan peniksesi ensin vasemmasta reunasta aivan keskiviivaan saakka. Sitten oikea puoli ja lasket yhteen nämä mitat. Sen jälkeen jaat summan kahtia. Mittaa sitten varren puolesta välistä ympärysmitta ja jaa saatu pituussumma varren ympärysmitalla. Vertaa saatua tulosta piin arvoon 3,14. Jos saamasi arvo on suurempi kuin piin arvo, niin sinulla on paksu elin, ja jos pienempi kuin pii, niin aika kaponen vehje.

Normaali miehenmitta on noin 9-15,9 cm juhlakunnossa, mutta yli 16 sentin miehenmitta on jo normaalia pitempi ja tyttöjen unelmamitta.

No eihän sillä koolla niin väliä, vaan sillä, miten sillä tikkaa...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Siitin

Muistathan kuitenkin myös tämän suomenkielisistä Raamatuista poisjätetyn Mooseksen lain.

Mooseksen lakien mukaan Leeviksi kutsuttiin selibaatissa ollutta papiston pappia, joksi otettiin yleensä orpo poika. Toisen selibaatti-ryhmän papiston pappi oli Juuda, joka oli Daavidin tai Sadokin suvusta. He olivat selibaatissa siihen asti, kunnes oli aika jatkaa sukua. Jeesus ja hänen isänsä Joosef kuuluivat tähän ryhmään.

Daavidin ja Sadokin sukujen miehet viettivät pyhää elämää ja pitivät sukupuoliyhdyntää saastuttavana, paitsi silloin, kun he harjoittivat sitä jälkeläisten saamiseksi.

Nämä pidättäytymiset sukupuoliyhdynnöistä voitaisiin kyllä ottaa mukaan Raamattuun, jossa suositeltaisiin yhdyntää vain silloin, kun on aika tehdä perillisiä, eikä yhtyä vain miehen halujen mukaan.

Häpy ja yhdyntä
        http://eraamattu.blogspot.com/2011/02/alaston-totuus.html

• PSARI kirjoitti:

asdfgdfsgdsfgdsfg,
        mitä se rumuus kuuluu tähän asiaan vai meinaatko, etteivät rumat ihmiset saa aviopuolisoa.

Kyllä se vaan niin on, ettei siellä makuukamarissa ole niin väliä, onko se vaimo kuin irtirepäisty seinätapetti vai kaunotar, kun siellä pimeässä ei niitä naisen kasvoja näe. Tärkeintähän on se, että SAA.

ap.:lle vielä sen verran näistä miesten seksiasioista, että olisi ehkä hyvä sinunkin näin etukäteen mittailla oma miehenmittasi hääyötä varten, jos se sinun neitsyesi kuiskaa hiljaa ja ujosti, että mikä minuun oikein meni ja minkä kokoinen se oikein on...?

Miehen mittasi mittaat näin:

Ostat ensin naisten käyttämän kankaisen mittanauhan (tai varastat äidiltäsi ompelulaatikosta).

Mittaat sillä juhlakunnossa olevan peniksesi ensin vasemmasta reunasta aivan keskiviivaan saakka. Sitten oikea puoli ja lasket yhteen nämä mitat. Sen jälkeen jaat summan kahtia. Mittaa sitten varren puolesta välistä ympärysmitta ja jaa saatu pituussumma varren ympärysmitalla. Vertaa saatua tulosta piin arvoon 3,14. Jos saamasi arvo on suurempi kuin piin arvo, niin sinulla on paksu elin, ja jos pienempi kuin pii, niin aika kaponen vehje.

Normaali miehenmitta on noin 9-15,9 cm juhlakunnossa, mutta yli 16 sentin miehenmitta on jo normaalia pitempi ja tyttöjen unelmamitta.

No eihän sillä koolla niin väliä, vaan sillä, miten sillä tikkaa...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Siitin

Muistathan kuitenkin myös tämän suomenkielisistä Raamatuista poisjätetyn Mooseksen lain.

Mooseksen lakien mukaan Leeviksi kutsuttiin selibaatissa ollutta papiston pappia, joksi otettiin yleensä orpo poika. Toisen selibaatti-ryhmän papiston pappi oli Juuda, joka oli Daavidin tai Sadokin suvusta. He olivat selibaatissa siihen asti, kunnes oli aika jatkaa sukua. Jeesus ja hänen isänsä Joosef kuuluivat tähän ryhmään.

Daavidin ja Sadokin sukujen miehet viettivät pyhää elämää ja pitivät sukupuoliyhdyntää saastuttavana, paitsi silloin, kun he harjoittivat sitä jälkeläisten saamiseksi.

Nämä pidättäytymiset sukupuoliyhdynnöistä voitaisiin kyllä ottaa mukaan Raamattuun, jossa suositeltaisiin yhdyntää vain silloin, kun on aika tehdä perillisiä, eikä yhtyä vain miehen halujen mukaan.

Häpy ja yhdyntä
        http://eraamattu.blogspot.com/2011/02/alaston-totuus.html

Tuo lainas mua :D Minä tuon sanoin, että pitää olla ruma, jos on 30-vuotias neitsyt..ja arvaat kai, ettei kannata ottaa aina vakavasti mun puheita :)

• Kyllähän se niin on, että meillä jokaisella on erilaiset perusteet kun kumppania etsimme. Mikä kenellekin on tärkeätä. On ihan arvostettavaa, jos joku pitää seksuaalista kokemattomuutta tärkeänä ja haluaa sukupuolielämän alkavan vasta avioliitossa. Tämä, niin kuin monet muutkin kriteerit, tuovat toki omat haasteensa kumppanin löytymiselle.

Aloittajalle sanoisin, että kovin tuntuu tuo neitsyys olevan sulla tapetilla, näin lukijan näkökulmasta tunnut aika vahvasti juuttuneen tähän asiaan. Se saa totta kai olla sinulle tärkeää, mutta vaikka tapaisit naisen, joka on neitsyt ja joka jakaa samat arvot kanssasi tässä asiassa, saattaa näistä hämmentää se, että tunnut olevan enemmän kiinnostunut naisen neitsyydestä kuin siitä, millainen nainen muuten on. Mietipä tätä.

Vaikka haluaa säästää seksin avioliittoon, ei pidä unohtaa sitä, että me jokainen olemme seksuaalisia olentoja syntymästä hautaan. Tätä puolta itsessä ei saa tukahduttaa, vaikkei seksiä vielä harrastaisikaan. Ja kun parisuhteeseen lähtee, vaikka se olisikin vain seksitöntä yhdessäoloa, tavalla tai toisella molempien seksuaalisuus on siinä läsnä. Ja sitten aviossa; seksi on oleellinen osa parisuhdetta ja sen hyvinvointia. Jos sinne avioliittoon asti pihtaakin niin avioliitossa ei sitten pidä pihdata ;) Jos oma suhtautuminen seksiin on vähän mutkikas, vapautumista ei välttämättä tapahdu oitis papin aamenen jälkeen. Periaatteistaan saa pitää kiinni mutta tätä asiaa itsessä on myös tutkailtava. Seksi on Jumalan suuri lahja ihmiselle ja seksin kautta pariskunta voi ilmaista syvää kiintymystä toisilleen ja nauttia koko ihmistä hoitavasta nautinnosta ja ilosta.

Ai niin, www.kotisatama.net, siellä on deittipalvelu, josta on ehkä todennäköisintä löytää ihminen, joka haluaa säästää seksin avioliittoon.

Aija-pappi

• ap.

Toistan sen että Raamattu kieltää esiaviollisen seksin. En minä siitä käskystä pidä mutta olen ymmärtänyt että minun tulee sitä noudattaa. Avioliitossa tiedän, että tulen painamaan naista kuin vierasta sikaa. Mulla sattuu unelmana olemaan neitsyen löytäminen, kpska rinnastan sen uskollisuuteen ja luotettavuuteen. Seksi on lhja ihmiselle avioliitossa toteutettavaksi. Jos Jumala osoittaa minulle vaimon ei-neitsyestä niin otan hänet vaimokseni. Minulla on elämässä ollut kaksi naista, jotka olisivat olleet valmiita naimisiin kanssani. Toisen kanssa, Paulan, olisin ollut valmis menemään naimisiin koska oli uskoss, fiksu, tykkäsi shakista jne mutta hän oli neitsyytensä menettänyt ja oli sillä huonot hampaatkin. Talttahampaat tuli mieleen kun hän hymyili. Rottamainen hymy.

Kokeilen tuota kotisatamaa ilmeisesti seuraavaksi jos tämä kutsuhuuto ei tuota tulosta tänä iltana.

Kaikille uskovaisille naisille tiedoksi vielä: Jos mainitsemani huone on suljettuna niin tule johonkin suomenkieliseen huoneeseen. Perjantai-iltana sellaisia on auki yleensä max. 1-2, jolloin klikkaa isesi sisään ylimpään huoneeseen.

Laita yleiseen keskusteluun lause: "onko täällä mukavaa miestä paikalla?" niin tunnistan sinut ja millä asialla olet paikalla. Olen päivystämässä siellä klo 20-21 ja toivon sun tulevan paikalle kunhan olet uskossa. Avioliittoon mahdollisesti jos olet neitsyt, ystävyyteen jos olet muiden miesten kanssa itseäsi toteuttanut. Mainitaan vielä että kuva on profiilissa ja olen syht komea, koska komeaksi on sanottu. Kuva on otettu hautajaisissa, joten olen kuvassa sellainen menettäneen näköinen mutta livenä eloisampi varsinkin kun pääsemme Raamatusta juttelemaan. Haluan pitää esitelmän sulle Raamatunhenkilöistä toisinaan, koska naisten keskustelutaidot ovat rajoittuneet mutta kuunnella naiset yleensä osaavat mainiosti.

Jännittää ihan sikana odottaa klo 20:ntä.

• ap. kirjoitti:

Toistan sen että Raamattu kieltää esiaviollisen seksin. En minä siitä käskystä pidä mutta olen ymmärtänyt että minun tulee sitä noudattaa. Avioliitossa tiedän, että tulen painamaan naista kuin vierasta sikaa. Mulla sattuu unelmana olemaan neitsyen löytäminen, kpska rinnastan sen uskollisuuteen ja luotettavuuteen. Seksi on lhja ihmiselle avioliitossa toteutettavaksi. Jos Jumala osoittaa minulle vaimon ei-neitsyestä niin otan hänet vaimokseni. Minulla on elämässä ollut kaksi naista, jotka olisivat olleet valmiita naimisiin kanssani. Toisen kanssa, Paulan, olisin ollut valmis menemään naimisiin koska oli uskoss, fiksu, tykkäsi shakista jne mutta hän oli neitsyytensä menettänyt ja oli sillä huonot hampaatkin. Talttahampaat tuli mieleen kun hän hymyili. Rottamainen hymy.

Kokeilen tuota kotisatamaa ilmeisesti seuraavaksi jos tämä kutsuhuuto ei tuota tulosta tänä iltana.

Kaikille uskovaisille naisille tiedoksi vielä: Jos mainitsemani huone on suljettuna niin tule johonkin suomenkieliseen huoneeseen. Perjantai-iltana sellaisia on auki yleensä max. 1-2, jolloin klikkaa isesi sisään ylimpään huoneeseen.

Laita yleiseen keskusteluun lause: "onko täällä mukavaa miestä paikalla?" niin tunnistan sinut ja millä asialla olet paikalla. Olen päivystämässä siellä klo 20-21 ja toivon sun tulevan paikalle kunhan olet uskossa. Avioliittoon mahdollisesti jos olet neitsyt, ystävyyteen jos olet muiden miesten kanssa itseäsi toteuttanut. Mainitaan vielä että kuva on profiilissa ja olen syht komea, koska komeaksi on sanottu. Kuva on otettu hautajaisissa, joten olen kuvassa sellainen menettäneen näköinen mutta livenä eloisampi varsinkin kun pääsemme Raamatusta juttelemaan. Haluan pitää esitelmän sulle Raamatunhenkilöistä toisinaan, koska naisten keskustelutaidot ovat rajoittuneet mutta kuunnella naiset yleensä osaavat mainiosti.

Nääh...Ei seksi ole mitään herkkua.. Hikeen asti puurtamista, noukka saa olla suonsilmäkkeessä, jota joutuu sitten tonkimaan kuin tryffeleitä etsivä sika..Unohda naiset ja jatka vain kevyempien harrastusten parissa...Tunnut muutenkin lähteneen naisen etsimiseen kevyin perustein. Tiesitkö, että jos otat naisen lemmikiksi, niin sellainen saattaa elää sinua vanhemmaksi. Tai jos otat, niin ne saattavat karata vapauteen koska tahansa....Vastuuta siitä vain tulee, jos alkaa noin vakavasti etsimään naista. Tuollainen nainen syö ja kuluttaa, rodusta riippuen, 1000- 100 000 euroa kuukaudessa.

• neitsytnainen
        ap. kirjoitti:

Valitettavasti luin tämän ketjun vasta tässä vähän ennen kymmentä, joten en ehtinyt paikalle. Voisi muuten sopiakin, mutta kyllä minä odotan, että suomalainen mies hallitsee suomen kielen, eikä tee alkeellisia virheitä lukujen sijapäätteissä.

• ap.

Peruutan tapaamisemme paltalkissa. En ole enää inspiroitunut. Väsyttääkin ja en jaksa chatata. En mä nyt sittenkään viitsi tutustua. Niskakin on kipeä ja pitää lähteä ostamaan skyrim. Joskus toiste ehkä.Pysy neitsyenä jos et mua varten niin jotakin toista.

Lähden nyt sen pelin hakemaan niin pääsee pelaamaan illalla ellei nukahda.

Boy kartanon silli on hyvää. Ostin sitä eilen jumbon prismasta. Todella hyvää perunan kanssa. Suosittelen. Joo ei nyt vaan pysty Liian jotakin sellainen tutustuminen.

• PSARI

ap.,
        kun nyt haet innolla vaimoa itsellesi, niin muista sitten muutama käytännöjärjestely ennen kirkkoon menoa.

Ensinnäkin mainitsit tulevista perinnöistäsi, joten pyydä tätä henkilöä oli hän sinun vanhempasi, joku sukulaien tai ystävä tekemään lisäyksen testamenttiinsa, että tämä sinulle tuleva perintö koskee ainoastaan sinua, eikä vaimollasi ole minkäänlaista oikeutta näihin sinun rahavaroihisi. Näin suojaat itsesi mahdollisilta "neitsyt" huijareilta. Varallisuutesi voit sitten itse käyttää oman tahtosi mukaan tai jättää perinnöksi tuleville lapsillesi, mutta huijarinaiset eivät rahoihisi pääse käsiksi.

Toinen asia on se, että ennen kuin menet kirkkoon, niin kihlausaikana on hyvä käydä lakimiehen luona, joka laatii AVIOEHDON sinulle ja tulevalle puolisollesi. Avioehtoon voit pyytää lauseen, jolla estät vaimosi käyttämästä sinun rahojasi ja saamaasi perintörahoja eli sinä omistat kokonaan itse kaikki sinulle tulevat perinnöt, eikä vaimollasi ole osuutta niihin millään tavoin eli tässäkin tapauksessa huijari-neitsyet jäävät nuolemaan näppejään. Lakimiehet osaavat kertoa sinulle tarkemmin avioehdosta ja sen sisällöstä juuri sinua koskevana.
        Voit vielä laittaa sinne lauseen, että jos kuolet ennen puolisoasi, niin kaikki jälkeesijättämä omaisuus menee suoraan lapsillesi vaikkapa vasta sitten, kun he täyttävät 18 vuotta, jolloin vaimosi huoltajuus päättyy, eikä hän voi varastaa lastesi perintöä.

Kerro minkälainen peli tuo SKYRIM on? ja pelaatko sitä tietokoneellasi vai jollain pelikonsolilla.

Boy kartano silli on hyvää ja sen kanssa sopii vaikkapa tölkissä ostetut uudet perunat, jos haluat vaihtelua tai pakasteesta pariisin perunat! Laita silliä myös ruisleivän päälle.

• Rasistista hommaa, kun on poistettu mun silakka vihje :(

• aijakin katos
        mave kirjoitti:

Rasistista hommaa, kun on poistettu mun silakka vihje :(

niin ikään on poistunut se aija-papin hehkutus, jossa hän naureskeli sinun "ei seksi ole mitään herkkua"- ja silakkaviesteillesi. taisi tulla aamusella katumapäälle, kun huomasi mille syntisille asioille tuli illalla viinipäissään hihitettyä?

• aijakin katos kirjoitti:

niin ikään on poistunut se aija-papin hehkutus, jossa hän naureskeli sinun "ei seksi ole mitään herkkua"- ja silakkaviesteillesi. taisi tulla aamusella katumapäälle, kun huomasi mille syntisille asioille tuli illalla viinipäissään hihitettyä?

Kännissä ollaan niin hilpeitä, mutta krapulassa ollaan niin ankeita :(....Mut kiva tietää, edes sinun kautta, että papistossakin on jollain huumorintajua.....vaikkakin erittäin kieroutunutta :D

• entinen tuuliviiri

ei se neitsyt mikään autuas ole, ja pitemmän päälle siitä menee hohto.
      aikoinaan otettiin kisaa kaverin kanssa muistaakseni v 85 vuoden aikana neitsyiden määrä. itellä 23,5 ja toi puolikas tuli siitä ku yks oli alaikäinen, mut ei paljo. kaverilla 24. todisteet löydätte riihimäen keskuskentän luikkarikopin seinästä jarppi 23,5 teukka 24.
      et älä välitä onko tuleva eukkos neitsyt vai ei
      terkkuja vaan riksuun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8737
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6700
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6469
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5241
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4437
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe