TV 7 - Minkä arvoisia ohjelmia?

judstaer

Olen muutaman kerran viipynyt TV 7 kanavalla miettien, miksi tätä katsoisin. Aina samaa. Ihminen tai kaksi istuu pöydän ääressä, Raamattu on auki, puhutaan monotonisella äänellä. Ei oikein saa selvää, mitä halutaan sanoa. Joskus hillutaan kummallisesti ja huudetaan. Musiikki on tasoltaan heikkoa.
Täkäläiset lehdet eivät välitä TV 7 ohjelmatietoja. Mistähän niitä saisi, että voisi jatkaa etsintää?

22

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisältää ohjelmat
    • judstaer

Oho! Yllätys, että ohjelmat jatkuvaty läpi yön.
      Silti ihmettelen, että näitä ei näe lehdissä. Onko se lehdenjulkaisijan arvovalintavai onko kyse josatkin muusta?

• Ei kaikkia muitakaan kanavia ole kaikissa lehdissä vain YLEn ja ilmaisten mainosrahoitteisten sekä katsotuimmat kaapelikanavat.

Sitten kun TV7 on Suomen katsotuimpien kanavien joukossa niin ehkä sitten...

• Hyvä kysymys

"Minkä arvoisia ohjelmia?"

Enimmäkseen ei minkään, tyypillistä amerikkalaisilta ammattievankelistoilta kopioitua "kristillisyyttä" jossa ihmeet ja profetiat ovat kantava voima, sukupuolten ja seksuaalivähemmistöjen tasa-arvo kauhistus. Kreationismin puolesta tietoa vastaan.

Vihakristillisyyden pää-äänenkannattaja suomessa. Rahaa muistetaan myös pyytää lähes joka välissä.

Outoja kytköksiä Nova Groupin helluntailaisiin ammattirikollisiin.

• tässä hinnat

Cafe Raamattu = 1,25 €, Israeli News: 0,50 €, Leo Meller ja ystävät: 1,20 alv
      Isännän Pöydässä: tuu hakee jos kelpaa
      VT Avautuu: tuosta viel toiset rukkaset kaapan piälle!

• "hönö"

Ei kannata mennä tönkimään tunkiota, alkaa haiseen.
      oikeen lemuamaan

• tv7 on iloni

Niin arvokkaita, että kirkon tulisi tulea tv7:n ohjelmiston kustannuksia.

• "hönö"

otan osaA

• Vihersilmä

Ehdottomasti paras tv-kanava. Suosikki on varmaankin David Pawson ulkomaalaisista opettajista. Suomalaisista en osaa sanoa. Leo Meller on aika kiva kuunneltava vaikkakin se hallava hevonen Egyptissä taisi olla kuvamanipulaatio ja Meller meni siihen jujuun. Polvijärven pastorikin on ihan jees.

• dsfgdsfgdsfgh

Joskus hillutaan kummallisesti ja huudetaan?

Itse elävässä uskossa Jeesukseen ymmärrän juuri noita huutajia....

Onko se kummaa aloittajan mielestä jos sanoo: Loppu on tulossa, Jeesus tulee takaisin noutamaan omiaan ja loput jäävät jälkeen maan päälle kärsimään Tuomioista????

mulle ihan jokapäiväistä faktaa tollainen julistus. Halleluujaa, amen.

• uusi ja utelias

Mulle noi nimet ei sano mitään. Onko ne luterilaisia? Siis Polvijärven pastori se kirkkoherra Jaskari?
        Pawson ja Meller joitakin ulkomaisia?

• sdfgdsfgdsfgdsfgdsfg
        uusi ja utelias kirjoitti:

Mulle noi nimet ei sano mitään. Onko ne luterilaisia? Siis Polvijärven pastori se kirkkoherra Jaskari?
        Pawson ja Meller joitakin ulkomaisia?

Miks pitäs olla luterilaisia???? eikös tämä meidän luterilaisuus ole jo nähty? pelkkää uskosta luoopumista koko kirkko täynnä.

David Pawson on sellainen harmaa setä joka opettaa brittiläisen sivistyneesti Raamattua. Vähän ehkä satuilee liikaa välillä, keksii omia tarinoita joilla värittää Raamatun tekstiä.

• uusi ja utelias

Enpä sanonut, että pitäisi olla luterilaisia. halusin vain tietää, mitä ovat ja mitä edustavat.Epämääräisistä uskontokuntien välillä hilluvista tyypeistä en pidä yhtään. Kun on selkeästi jotakin, on sanottavaa jota jaksaa kuunnella.

Minusta Raamatun teksti on ihan tarpeeksi värikäs itsessäänkin iolman satuilua.

• Hengenmies

TV 7 edustaa karikatyyriä kristinuskosta.

• Log_

Lähinnä viihdearvoa. Hetken nauratta ihmisten sekopäisyys. Pidemmän päälle säälittävää. Kanava sisältää jatkuvaa tietoista tai tiedostamatonta valehtelua ja rahan keruuta. Kovin tuntuu olevan pieni ja hurmahenkinen tekijäryhmä taustalla. Toivoa voi vain, ettei heidän kaltaiset ihmiset pääse ikinä vaikuttavaan asemaan tässä maassa.

• joukossa on hyviäkin ohjelmia jos on oikeasti uskova esim dawid pawson ym mutta kun on mullakin vihdoin viimein ennen halveksimani netti niin saa valita hyvat ohjelmat eikä koko aikaa tuijota jopa ala arvoisia ohjelmia melleristä en pidä j mm one way tekee hvää työtä

• Nasse.

Miljoonien dollareiden arvoisia.

Vajakeilta kusetetaan rahat pois. Eikä vika ole uskonnon. Ne hölmöt jotka uskovat tv7 tuubaa menettäisivät rahansa jossain toisessa huijauksessa ellei jesseä olisi keksitty.

Ateistien syytä tuokin. Nimittäin kaikki johtavat lahkojeesukset, piispat ja tvevankelistat ovat ateisteja.

• EL.a .K:IM

judstaer

Olisin eri mieltä siitä musiikin tasosta. Mun mielestä varsinkin joissain niissä ulkomaalaisissa ohjelmissa on panostettu musiikkiin aika paljon.

• oksess

Tv7:lla seikkaili ainakin ennen kuuluisa Benny Hinn. Oksetti tämän hinnin touhut.

• Totta on

TV7 suosii huijarisaarnaajia kuten Benny Hinn ja Joyce Meyer. Siksi TV7 onkin niin hulvattoman hauska huumorikanava.

• saudi arabian herkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4741
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2789
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2730
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      46
      2687
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2602
    Aihe