http://www.villenkello.fi/shop/kauppa2/products.php?action=show&id=914&show=all
vai peseekö tämä hinta-laatusuhteeltaan tuon skylinerin
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa2/products.php?&action=show&id=2606&show=all
mitkä ois pakollisia lisävarusteita tohon 200een mitä ei viltsun kellon paketissa mainita?
Skyliner 200 ekaksi tähtiputkeksi?
2
119
Vastaukset
- aloittaja.-.
heti lisäkysymyksiä..
miten toi -20c pakkasella`? onkos suojattu?
näkeekö maakohteet väärinpäin paljo maksaa laite jolla näkis laivat oikeinpäin?
lisälaite pokkarin kiinnitykseen maksaako mitä? ja minkä niminen laite on?- 3+5=8
Monet säilyttävät putkiaan kylmässä kun hetken kestää lämpimästä ulos pakkaseen tuodessa että putki jäähtyy. Eli pitäisi kyllä kestää kylmää.
Kohteet näkynevät väärinpäin ainakin peiliputkilla jos ei erikseen siitä mainita. En jaksa surffata mutta pari kymppiä kai maksaa sellainen pala jolla kääntyy oikein päin.
Pokkareista en tiedä.
Putket ovat aika erilaisia joten vaikea verrata. Omasta mielestäni kaikkein merkittävin ominaisuus on linssin tai peilin koko. Se kertoo aika suoraan että minkä verran putkella voi nähdä. Tuo peiliputki kerää huomattavasti enemmän valoa joten ero on todella merkittävä noiden välillä.
Toisaalta jos tarkoituksena on harrastaa kuvausta niin seurantamoottori on käsittääkseni erittäin tarpeellinen kapistus.
Itse ottaisin 200-millisen jos olisi tilaa ja paikka jossa moista järkälettä käyttää. Mutta minä en harrastakaan kuvausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454