millainen kala on kyseessä,siiderivalaista puhutaan?kuinka niitä kalastetaan siiderillä vaiko millä?ja koska parhaiten syönnillään(lue juonnillaan) ja mistä?olisin kiitollinen tiedosta kun olen kova kalamies.kiitos etukäteen.
Vastaukset 10
- Konjakkinakki
Oisko se kuiteski se kännikala. Se juo kaikkea Sinolista Smirnofiin ja kalijasta Goknakkiin.
Ne siiderivalaat ovat keski-ikäsiä lihavia leidejä.- kalastajainen
minä kuitenkin halusin tietää että ovatko ne kaloja ja mihin vuodenaikaan paras pyydystää?
kalastajainen kirjoitti:
minä kuitenkin halusin tietää että ovatko ne kaloja ja mihin vuodenaikaan paras pyydystää?
keväällä, kyseisiä siiderivalaita esiintyy esimerkiksi ruotsinlaivalla.
- kalastajainen
mistä ne ruotsinlaivat lähtee kemistä?Ajoksestako vai sisäsatamasta ja oisko kellään aikatauluja?oon kuullu että haaparannalta lähtis lautta johki,tiiä sit onko mua kusetettu?
- q35heryjtm
lähinnä torniossa näkyy uivan
- ----
tuolahan niitä on cornerissa ja ramonassa,
- kalastajainen
---- kirjoitti:
tuolahan niitä on cornerissa ja ramonassa,
kiitos vinkeistä.siispä suuntaan corneriin ja sit ramonaan.katsotaan kuinka ahneesti nappaavat ku .......
- Unnah Anumemah
kalastajainen kirjoitti:
kiitos vinkeistä.siispä suuntaan corneriin ja sit ramonaan.katsotaan kuinka ahneesti nappaavat ku .......
Mee vaan, sileeä ne ristii sinutki joksiki rasvaiseksi ja märäksi otukseksi. Vaikkapa tenuhylkeeksi?
- kalastajainen
Unnah Anumemah kirjoitti:
Mee vaan, sileeä ne ristii sinutki joksiki rasvaiseksi ja märäksi otukseksi. Vaikkapa tenuhylkeeksi?
no mutta sielähän ei ollu ko mahtavan kauniita naisia ja kun kuulivat mitä kalastan,olipa mulla vientiä......Heräsin aamula cumuluksesta ja kovin olivat hoikkia nuo valaat,oisinkohan erehtyny lajista ja olleet niitä fisunahkiaisia;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522