ostin kaupasta pussin nuudeleita. niiden käyttöohjeessa on että pitäisi keittää 2,5dl vettä kattilassa. minun kattila on kuitenkin likainen ja äiti tulee tiskaamaan ja siivoamaan vasta huomenna.
mietin vain sellaista, että voisiko sen veden keittää vedenkeittimellä? jos voi, miksei sitä ohjeessa ole mainittu.
kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!
nuudelin valmistus?
9
16341
Vastaukset
- yrkkistä !
Jos on provo, niin todella heikko. Ei voi olla maailmassa semmosta ihmistä (paitsi ex mieheni) joka ei osaa edes nuudeleita keittää ja oottaa että äiti tulee tiskaamaan ja siivoamaan.
- Anonyymi
Voi hellanlettas
No ei voi kyllä olla maailmassa sellasta ihmistä joka tulee julkiselle sivustolle jauhamaan p*askaa ex-miehestään ja muista, vieläpä tuntemattomista ihmisistä.
Sä et tunne ap:tä etkä hänen ikäänsä, tilannettaan yms.
Ja jos tunnet vielä jotain negatiivista ap:tä kohtaan, voit sen ihan asiallisisestikin sanoa. Ihan niinku vink vink kannattaa ottaa mallia muista vastauksista.
- Joulutonttu
Moikka,voit keittää veden vaikka munankeittimellä ja kaadat sen kuuman veden nuudelien päälle, annat kypsyä n. 15 min.välillä käyt vähän pyöräyttämässä niitä.Ei tarvi kiehua ktn makaroonien.Siis nuudelit kippoon ja kuuma vesi päälle.Anna Äidille Joululahjaksi nähtäväksi Sinun itse siivoama huusholli ja tarjoa hänelle siivoamisen sijasta TORTTUKAHVIT.
- Nuudeli :)
joo oon 11.v ja tein ite nuudeleita eka kertaa laitoin mausteita, enkä tarvii maman lupaa, laitoin ihania mausteita ja siitä tuli ihanan mausteinen (olen maustehullu).
- 23
no sillälailla, annetaans tyttöjen kokata rahassa, oppivat kukin ajallaan ruuanlaittoon. Kiva on aloittaa nuudelin keitosta. Minun tytärtä ei meinannut keittiöön saada alkuun kun pelkäsi palovammoja.. nyt jo sujuu sekin!
Nuudelien kanssa helppo lisuke lapsen tehdä on kanasuikaleet, ja herkkusieniviipaleet niin on jo melkein kokonainen ruoka.. - MUUMIMAMMELI
Hei mikset itse voi siivota? Kannattaa alkaa harjoitella omatoimisuutta niin ehkä selviät elämästä paremmin! :)
- Anonyymi
No toki voi kiehauttaa veden keittimellä ja kaataa nuudelien päälle, anna hautua muutama minuutti ja nauti.
- Anonyymi
Oletko todella noin avuton, jos äitees tekee noi hommat käske sen opettaa edes astianpesu. Sulla on varmaan kaikki tietokoneet kato niistä mamselli.
- Anonyymi
Ei niitä nuudeleita keittää tarvitse, rouskuttelet vaan menemään ja mausteet perään. Sulla on kattila, tsiisus?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774