Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

seksisuhteen lopetus

Nainen

Kysyn teiltä asian kokeneet ja eläneet; kuinka kauan olette voineet pitää seksisuhdetta, miten se on onnistunut, kauanko jatkunut, mihin loppunut?
Itse olen elänyt vajaan vuoden seksisuhteessa, jonka toisaalta haluaisin nyt itse lopettaa. Totuushan on kuitenkin se, ettei kukaan voi loputtomiin ylläpitää pelkkää seksisuhdetta, vai voiko? Entä voiko tunteensa sulkea, ja jos voi, onnistuuko se helpommin mieheltä vai naiselta? Toivoisin sekä miesten että naisten asiallisia kommentteja ja omakohtaisia kertomuksia. EI KIITOS kenenkään moraalisaarnoja!

29

7925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos

      kyseessä on pelkkä seksisuhde niin tuskin siinä pahemmin tunteita on. jos taas on rakkautta ilmas niin silloin se on normaali parisuhde.

      • nainen

        Miehet/naiset vaan haluu "vakipanosuhteen" etsiessään sitä vakikumppania ja tähän kelpaa heikompikin versio miehestä/naisesta, heti jos tässä seksisuhteessa mies/nainen alkaa oireilemaan isommasta kiintymyksestä, niin miehestä/naisesta ei näy sen jälkeen jälkeäkään.

        Tämä on tosi ajattelematonta käyttäytymistä, koska siinä sidotaan toisen ihmisen tunnepuoli täysin, eli mies/nainen, joka näin käyttäytyy on todella itsekeskeinen paskiainen, ajattelee vain itseään ja omia tarpeitaan.

        Vaikka kemiat pelittäiskin, niin ei anneta mahdolliselle parisuhteelle mitään mahdollisuuksia. Seksissä täytyy olla tunteita, jotta se tuntuisi hyvältä. Mahdoton yhtälö pitemmän päälle.


      • Nainen
        nainen kirjoitti:

        Miehet/naiset vaan haluu "vakipanosuhteen" etsiessään sitä vakikumppania ja tähän kelpaa heikompikin versio miehestä/naisesta, heti jos tässä seksisuhteessa mies/nainen alkaa oireilemaan isommasta kiintymyksestä, niin miehestä/naisesta ei näy sen jälkeen jälkeäkään.

        Tämä on tosi ajattelematonta käyttäytymistä, koska siinä sidotaan toisen ihmisen tunnepuoli täysin, eli mies/nainen, joka näin käyttäytyy on todella itsekeskeinen paskiainen, ajattelee vain itseään ja omia tarpeitaan.

        Vaikka kemiat pelittäiskin, niin ei anneta mahdolliselle parisuhteelle mitään mahdollisuuksia. Seksissä täytyy olla tunteita, jotta se tuntuisi hyvältä. Mahdoton yhtälö pitemmän päälle.

        Siis kyseessä on nimenomaan molemmat tahoillaan varattuja ihmisiä, ei mitään vapaita kumpikaan, onnellisessa liitossa molemmat!


      • nainen
        Nainen kirjoitti:

        Siis kyseessä on nimenomaan molemmat tahoillaan varattuja ihmisiä, ei mitään vapaita kumpikaan, onnellisessa liitossa molemmat!

        "Siis kyseessä on nimenomaan molemmat tahoillaan varattuja ihmisiä, ei mitään vapaita kumpikaan, onnellisessa liitossa molemmat!"

        ihmettelen tuota "onnellisessa liitossa", jos noin on, että se seksi on haettava liiton ulkopuolelta... mutta eihän tämä asia minulle kuulu, joten jokainen jatkakoon valitsemallaan tiellä.

        jk. itse asiassa, sinullahan on hyvin pullat uunissa; ymmärtäväinen aviomies ja jaksava rakastaja, mitä muuta sitä nainen saattaisi enää toivoa.


      • Pimu

        niin olisi, jos tunteet voisivat olla noin yksisuuntaisia ja yksinkertasia.. tosiasia on, ettei mikään tunteisiin liittyvä ole nuon helppoa..
        Ja vaikka siinä suhteessa olisikin tunteita mukana, kuten tiiviissä seksisuhteessa on mahdollista tulla, niin se ei tarkoita sitä, että seurustellaan. Siinä voi olla niin paljon muita esteitä, kuten ikä-ero, tai se, ettei toinen osapuoli ole jokatapauksessa tarpeeksi kypsä ns. viralliseen suhteeseen, johon tarvitaan paljon työtä ja huolenpitoa jne..


      • näin
        Nainen kirjoitti:

        Siis kyseessä on nimenomaan molemmat tahoillaan varattuja ihmisiä, ei mitään vapaita kumpikaan, onnellisessa liitossa molemmat!

        Mikä vitun onnellinen liitto se sellanen on, kun kumppani pettää??!!!!
        Kai ootte aviopareillenne kertonu, että harrastatte seksiä toisten ihmisten kanssa, jotta niillä on mahdollisuus halutessaan jättää tuollaiset kusipäät?


      • Anonyymi
        nainen kirjoitti:

        "Siis kyseessä on nimenomaan molemmat tahoillaan varattuja ihmisiä, ei mitään vapaita kumpikaan, onnellisessa liitossa molemmat!"

        ihmettelen tuota "onnellisessa liitossa", jos noin on, että se seksi on haettava liiton ulkopuolelta... mutta eihän tämä asia minulle kuulu, joten jokainen jatkakoon valitsemallaan tiellä.

        jk. itse asiassa, sinullahan on hyvin pullat uunissa; ymmärtäväinen aviomies ja jaksava rakastaja, mitä muuta sitä nainen saattaisi enää toivoa.

        Se on kulissia se onnellinen suhde tai avioliitto,jos seksi pitää muualta hakea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kulissia se onnellinen suhde tai avioliitto,jos seksi pitää muualta hakea.

        Hys hys sanoo syyrialainen rakastajani.


      • Anonyymi
        nainen kirjoitti:

        "Siis kyseessä on nimenomaan molemmat tahoillaan varattuja ihmisiä, ei mitään vapaita kumpikaan, onnellisessa liitossa molemmat!"

        ihmettelen tuota "onnellisessa liitossa", jos noin on, että se seksi on haettava liiton ulkopuolelta... mutta eihän tämä asia minulle kuulu, joten jokainen jatkakoon valitsemallaan tiellä.

        jk. itse asiassa, sinullahan on hyvin pullat uunissa; ymmärtäväinen aviomies ja jaksava rakastaja, mitä muuta sitä nainen saattaisi enää toivoa.

        Ei ole onnellinen perhe tai avioliitto tms jos pitää pettää.


      • Anonyymi
        näin kirjoitti:

        Mikä vitun onnellinen liitto se sellanen on, kun kumppani pettää??!!!!
        Kai ootte aviopareillenne kertonu, että harrastatte seksiä toisten ihmisten kanssa, jotta niillä on mahdollisuus halutessaan jättää tuollaiset kusipäät?

        Ei tietenkään kerro. Salarakas lahjotaan hiljaiseksi. Salaisuus abudo ja nalha


      • Anonyymi
        näin kirjoitti:

        Mikä vitun onnellinen liitto se sellanen on, kun kumppani pettää??!!!!
        Kai ootte aviopareillenne kertonu, että harrastatte seksiä toisten ihmisten kanssa, jotta niillä on mahdollisuus halutessaan jättää tuollaiset kusipäät?

        Kuulkaa jotkut perheelliset miehet jaksaa ajaa seksin takia jopa 100km suuntaansa!! Eräällä syy olla vaumon kanssa on yhteinen talo ja yhteinen yritys...Itselle riittää seksi,koska olen vammaisen lapsen äiti,yhteishuoltaja lapsen isän kansaa. Minä en halua vaikeaan arkeeni miestä. On sellaisiakin tarjolla,jotka haluaisi vakavaa juttua,mutta minä en edes jaksa tähän hetkeen. Ehkä lapseni vähän kasvettua voisi harkita. Mutta lapseni ollessa poisaa viikonloppuja,minun vakipanomies tulee yöksi. Tämä on hyvää ja riittävää. Olen tunteneet noin 8kk.


    • ex-vakipanettelija

      Olin vakipano-suhteessa kolme vuotta siinä toivossa, että siitä kehittyisi oikea virallinen suhde. Olin rakastunut korviani myöten ja olen vieläkin.
      MUTTA... mies ei halunut muuta kuin seksiä, vaikka piti mua ihanana ihmisenä ja joskus harvoin (ehkä yhteensä kolme kertaa kolmen vuoden aikana) jopa hämärästi suunnitteli jotain
      yhteisen tulevaisuuden kaltaista.
      En kestänyt enää kolmen vuoden jälkeen ja annoin
      periksi. Ehkä olisi pitänyt vielä jaksata. Rakastan häntä ja ikävöin suunnattomasti, mutta en halua itkeä joka ilta.
      Tunteet tulevat aina mukaan jossain vaiheessa...

      • nainen

        Ehkä se ratkaisu kuitenkin oli ihan hyvästä. Vaikka vaikeita valintoja ne on. Mutta joskus on tempaistava itsensä irti "elämään" ettei se valuisi hukkaan tyhjää odotellessa.

        Edellisen kaltaisessa suhteessa eläessä, suhteesta puuttuu pohja, mutta siinä on sidonnaisuus, joka estää vakikumppanin hakemisen.
        Ja silloin elämästä saattaa tulla hyvin raastavaa.


      • Anonyymi

        Itsekin välillä mietin,josko lopettaisin tämän 8kk kestäneen jutun. Tosin näemme 2viikon välein vain. Joskus pitempi väli.


    • Pasi

      Oletko kysynyt itseltäsi miksi haluat lopettaa seksisuhteen. Pelkäätkö kiinnijämistä vai ovatko tunteet tulemassa mukaan. Olisi ikävä jos lopettaisit seksi suhteen vain periaatteesta mutta myös yhtä ikävää jos jatkat sitä vain periaatteesta. Mielestäni tapaamiskertoja voisi vain vähentää kunnes ne jää luontaisest pois. Tilanteet muuttuvat elämässä, joten ei kannata polttaa takaovea jos joskus kaipaa suuresti seksiä eikä sitä kotona jostain syystä saa.

    • Nelli

      Itselläni on ollut parin miehen kaa seksisuhde mutta hyvää mieltä niistä minulle ei kyllä jäänyt. Ensimmäinen seksisuhde oli sellaisen kanssa josta oikeesti välitin mutta jätkä ei halunut ryhtyä uuteen suhteeseen sillä oli juuri laittanut toisen kaa poikki. No harkinnan jälkeen päätettiin kokeila et miten seksisuhde sitten onnistuu. Itselläni oli paljon enemmän tunteita pelissä kuin jätkällä mikä johti sydänsuruihin, mustasukkaisuuteen ja lopulta katkeraan vihaan. Mulla ja jätkällä meni noin puoli vuotta sitten välit kokonaan poikki vain sen takia ettei oltu samalla "aallonpituudella". Nyt harmittaa ettei olla lainkaan väleissä.

      Toinen seksisuhde ei kestänyt kauan ko oli paljon huonoja muistoja ensimmäisestä seksisuhteesta ja näin olin vaatinut jätkältä melkein heti joko suhdetta tai sitten ei mitään.

      Olen sitä mietlä että miehillä seksisuhteessa oleminen on pajon helpompaa kuin naisilla. Tunnen monta sellaista jätkää jotka pystyy olemaan seksisuhteessa eikä niitä haittaa se. Jätkät jotenkin osaa sammuttaa tunteita vähäksi aikaa ja osaa panna ketä vaan ilman mitään odotuksia. Naisilta se ei aina onnistu sillä naiset ovat herkempiä ja harrastamalla vain seksisuhdetta tunteet johtaa mustasukkaisuuteen ja tule hyvi käytetty olo. Mul ainakin oli huoraminen olo, näin jätkän vain silloin ko se halusi seksiä, ei mitään muuta. Itse halusin enempää. Mielestäni seksisuhde sopii niille jotka ei hae mitään vakavaa suhdetta, ei niille joilla on ennestään tunteita pelissä tai ei vaan osaa olla tuntematta mitään. Ja jos tunteita tulee suhteen aikana niin kannattaa miettiä mitä oikeesti haluaa, mihin pystyy ja mihin ei.

      Loputtomiin ei varmaan kannata jatkaa seksisuhdetta sillä ainaha jossain vaiheessa haluaa jonkun vakituisen kumppanin viereen ja kai sitä perhettäkin pitää hankkia jossain vaiheessa sopivan ehdokkaan kanssa...Seksisuhde piristää mutta luulen ettei siihen kannata kauheesti panostaa/tuhlata aikaa ja miettiä. Parempi hakea sopivan kumppanin jostain...Jotkut on seksisuhteessa myös vain sen takia koska vakituista suhdetta ei millään synny kenenkään kaa. En kannata kuitenkaan sellaiseen suhteeseen ryhtymistä koska siinä vain satuttaa itseenä ja harvoin seksisuhteen kautta löytää kunnollisen ja luotettavan kumppanin...

      • Pimu

        kysymys.. Voiko joku olla TUNTEMATTA mitään?? itellä tää toinen seksisuhteen osapuoli ei koskaan puhu tunteistaan ja sanoo vaan että tunteiden tai niistä puhuminen on sille vaan niin vaikeeta. Kunpa se ymmärtäis, miten paljo pieniki sana merkittis.. tietäis ettei oo samantekevä..


      • Titu*

        Kaksi aikuista ja kypsää ihmistä voi elää tasapainoisessa sekä nautinnollisessa seksisuhteessa loistavasti. Siltikin, vaikka suhteessa on tunteet mukana ja ainahan tyydyttävässä suhteessa on. Vähintään ihastumisen ja välittämisen tunteita! Normaalistihan intohimoonkin vaaditaan tunteet mukaan.

        Me, ystäväni juuri eronneena ja pienen lapsen isänä ja minä aviossa, mutta yksin elävänä olemme loistava tiimi! Tykkäämme ja haluamme valtavasti toisiamme, suunnittelematta yhteistä tulevaisuutta, koska siihen on olemassa liian monta estettä.
        Kulissiliitto, pieni lapsi, ikäero mm.


      • Anonyymi

        Pisin sex suhde kesti 5vuotta,toki tehtiin muutakin ja nähtiin joskus vaan kahvilla. No nyt on muuton myötä eri kaupungissa 7kk ollu sex suhde ja tykkään ja en tykkää ja tää entinen sex kumppani laipaa minua,siis hän on mies. En tiedä esittääkö tykkäävänsä ja kaipaavansa. Kaipaa varmaan panoa😂😂😂mut minä oon siis nainen ja sitoutumiskammoinen. Olen ollut aikoinaan naimisissa. Oli ahistavaa.


    • Pimu

      itelläni ollu kans/on tämmönen ns.seksisuhde.. itseasias se on parilla viimekerralla ollu ei-todellakaan-seksiä, vaan semmosta läheisyyttä muuten.. mutta 2 vuotta sitä ny on kestäny, eikä mulla rehellisesti sanottuna oo oikeen tarkaa tietoa siitä, oonko mä sille ainut joka sielä "käy".. mä en oikeen puhu tästä suhteesta mun kavereille tai kellekkään kenet mä nään noin naamatusten, koska se saa ihmiset ajattelemaan vähän outoja niin sanotusti.. sen takia mä oon purkanu tunteita lähinnä täälä.. Mutta siis siihen suhteeseen on mahtunu aika paljon kaikkea, mustasukkasuutta, jota on edelleen, "pettämistä" molemmin puolin, ikävää, sotkua mun sukulaisten kans, itkua ja ollaan oltu vähä toistemme tukena monesti se on jotunu silittelemään mun päätä maailman tuskalta. Noo, se suhde toimii mulle vähä niinku pakona muulta maailmalta, mä koen sen suojapaikkana, jossa voi olla ajattelematta mitään "normaalista" elämästä, ja se tekee älyttömän hyvää.. Toisaalta se, kun haluaisin tän tyypin kokonaan ittelleni, ja on täysin mahdollista, ettei se toive tuu koskaan toteutumaan, koska se ei oo tavallaan "oikeeta elämää" vaan justiin sitä pakenemista oikeesta elämästä.. Vähän vois verrata huumeeseen, tai riippuvuuteen, pakenemiseen siis.. Mutta tärkee ihmissuhde se silti mulle on, luulen että jos ja kun se on lopullisesti loppu, niin aloite tulee tältä toiselta osapuolelta, ei multa. Oon senverran nuori, että sitoutumisen halu saattaa tällä tyypillä yllättää aiemmin kuin mulla. ja kun se tapahtuu niin voin sanoa että se sattuu, ja lujaa.. ja tää tunneside siihen, ksokas e on myös ex-jätkäkaveri, joka huom. ei ollut kovin innokas silloinkaan- sitoutumaan.

    • tessa

      Meillä loppui siihen, kun ilmoitin löytäneeni miehen ja alkavani seurustelemaan. Vähän hän harmitteli, mutta asiallisesti otti. Meillä oli vain 4 kk juttu, jossa ei ollut tunteita juurikaan mukana.

      • tytteli

        Että miehet voi paneskella ilman tunteita.Kundini juuri kertoi että hänellä on ollut joskus sexisuhteita, ei haittaa minua.
        Hän soitti silloin kun teki mieli,kävi panemassa.
        Lepäili hieman ja lähti pois.Sellasia kai ne sexisuhteet on?Mutta en ymmärrä teitä ihmisiä kun lähdette mukaan sexisuhteeseen ja rupeatte sitten harmittelemaan kun tuteet tulee peliin eikä mies halua muuta.Sexisuhdehan on sexiä, suhde on sitten ihan muuta..Tiedän rutosti miehihä jotka vioivat panna ilman tuteita.Miehitä se käy helpommin.Kehtootaisin lopettamaan sexisuhteen kun tulee tunteita mukaan
        tai pitämään vain lyhyitä suhteita ettei kovin
        sitten satu kun suhde loppuu.Miehillä on myös taipumusta valkoisiin valheisiin(lupauksia ym jättää tyttöystävä ta salata se heti alussa).Pitää takaovi auki jos sitten tyttöystävänkanssa kariutuukin suhde.Sexisuhdehan sopii sinkuille jotka eivät halua sitoutua, ok.Mutta jos varattuihin sekaannutte niin siinä saa kyllä syyttää ihan itseään kun tulee takkiin eikä mies halua muuta kuin sexiä.On myös ikävää ettei ihmiset ole rehellisiä, ei ole mukaa jos sitä kolmatta osapuolta pidetään "roikkumassa" varalta vaikka sexisuhteen nimissä.Kehottaisin myös teitä tallaisessa suhteessa olevia että kun tulee tunteita niin kertokaa siitä kumppanillenne niin voittesitten miettiä että mitä tehdään, alkaako muukin kuin sexisuhde vai mitä teette..


      • yökisu

        Minä en ole koskaan ollut seksisuhteesa joten ei ole käytännön kokemusta mutta yhdyn edelliseen että jos alussa suostuu nimenomaan seksisuhteeseen ei pid odottaa toiselta että hänen mielensä muuttuu. Jos itsellä tulee tunteita mukasnse olisi hyvä katkaista mahdollisimman pian. Luin juuri jostakin toisaalta miesten kommentteja että he joskus lupailevat mahdollista tulevaisuutta ihan pitääkseen seksisuhdetta yllä kunnes löytävät sen "paremman" jos huomaavatettä toisella tulee tunteita mukaan. Se on tietysti epäreilua ja varmasti jotkut naiset tekevät samaa. Mutta se on helppo huomata myös siitä että toinen on haluton etenemään suhteessa esim siihen pisteeseen että esittelee perheelleen tai kavereilleen. Ja yhteudenpito on vain kun haluaa seksiä. Muuten ei halua kulkea yhdessä tms. Mutta tosiaan jos huomaa alkaneensa ihastua enemmän niin kannattaa testata että onko toinen valmis etenemään. Jos ei niin kannattaa laittaa poikki mahdollisimman pian ettei itseä satu todella paljon kun toinen laittaa poikki joko kyllästyttyään tai löydettyään jonkun toisen.


    • joku vain

      Seurustelin exäni kanssa sellasen reilu puoli vuotta, tunnettiin ennen sitä about 9 vuotta, nyt ollaan tunnettu reilu 10v ja eron jälkeen ollaan oltu ihan kavereita...ei meillä vois sanoa olevan ihan varsinaista seksisuhdetta mutta silloin tällöin me sekstaillaan, tosin todella harvoin. Syksyllä erottiin ja neljä kertaa ollaan vasta se tehty et ei me kovin usein sitä tehdä. Se on silti molemmille ok vaikka musta on alkanu tuntua et haluais pidemmän päälle muutakin kuin vain seksiä...toisaalta taas ei tää tilanne hassumpi ole...En mä osaa sanoa mitä sun pitäisi tehdä mutta ajattelin et oma juttuni ehkä auttais... Vaikka tälläinen ei joillakin toimi niin meillä se ainakin tuntuu toimivan...
      Tsemppiä sulle!

    • Liisteriähaavoihin

      2 vuotta seurustelua, siihen päälle 7 vuoden seksisuhde saman ihmisen kanssa. Elämän huumetta ja ihanuutta. Ikinä ei voi unohtaa. Eikä pääse yli. Juoskaa, kun vielä voitte!!

    • kkjain

      yli 10 vuotta jo pelkkä seksisuhde mut nyt tarttee varmaan pistää poikki. Vaatii jo aivan liikaa, pitäis kuulema alkaa jotain harrastaa tai matkustelee yhdessä. En kestä, on niin tyhmä akka mun mielestä. Seksi ollut hyvää ja se riittänyt mulle. Hommattava varmaan uusi vakipano?

    • hyvälämminhelläedelleen

      Neljävuotta kesti. Tunteet oli alusta alkaen minun puolelta rakastumista mutta ei koskaan hänen puoleltaan. Loppui kuin seinään . Se tuska minkä aiheutti ohjaa nykyään etten edes hae miessuhteita. Juttelen ja pidän hauskaa ja pidän välimatkan kaikkiin. Ei sydän suruja. Ei vanhoja murheita. Nainenhan ei välttämättä tarvise edes miestä jos on hyvä löytämään oman seksuallisuutensa muuten. Ei rahan kulua, eikä turhia riitoja.

    • lust

      Suhde mieheen vähän eri merkityksissä yhteensä vajaa 2 vuotta. Alkoi työpaikkaihastuksesta, päätyen lopuksi seksisuhteeksi. Seksisuhdeosiota kesti vain nelisen kuukautta. Olisin tahtonut enemmän ja useimmin häntä mutta se ei ollut kai mahdollista. Kävi vähän liian rankaksi henkisesti enkä osannut suhtautua häneen ilman mustasukkaisuutta yms.

    • Anonyymi

      Sen kun lopettaa vaan, siinähän se loppuu. Ilman selityksiä, koska niitä ei tarvi mihinkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe