Oaaaaafff!!
Kiira Korven pikkarit vilahti tv:ssä!!!
9
247
Vastaukset
- kundi.kundine
ny tääki tumputtais
- zzy
Kiiralla onihan varmaan poslari
- Kairaisin
Missä, missä!!?? ;-P
- Ziisös kraistus:.!1%
.
Vihdoinkin lupamaksulle katetta!!!!!!!
Vielä kun saa ne ylimääräiset FST-mainokset pois joita kukaan ei ole pyytänyt niin aina parempi
.- No niin,
har-man, ei muuta kuin karjavaunuun ja suuntana vinku-intia. Ei sinuakaan ole kukaan pyytänyt tänne: olet ylimääräinen FST-mainos, niin sanoakseni.
- Voe helkutti:.!1%#?+
No niin, kirjoitti:
har-man, ei muuta kuin karjavaunuun ja suuntana vinku-intia. Ei sinuakaan ole kukaan pyytänyt tänne: olet ylimääräinen FST-mainos, niin sanoakseni.
.
Olin niin tohkeissani että aivan unohtui se Har!
* HAR! *
.
Hei kuule! Tehdään diili, saat kahdet K.K:n pikkarit ja kaupan päälle Pamella Anderssonnin tissiliivit mun nimmarilla, jos hoidat mun mutsille jouluksi kuusen, niin meikä pääsee uittvvn täältä.jjjja loppiaisena kuusi roskiin.
- K.K.:n pikkarit:.!1%
.
ne on vakava asia
Jopa miestappoja voidaan tehdä niiden takia
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973704Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652832Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652775On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632504Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152