Oaaaaafff!!
Vastaukset 9
- kundi.kundine
ny tääki tumputtais
- zzy
Kiiralla onihan varmaan poslari
- Kairaisin
Missä, missä!!?? ;-P
- Ziisös kraistus:.!1%
.
Vihdoinkin lupamaksulle katetta!!!!!!!
Vielä kun saa ne ylimääräiset FST-mainokset pois joita kukaan ei ole pyytänyt niin aina parempi
.- No niin,
har-man, ei muuta kuin karjavaunuun ja suuntana vinku-intia. Ei sinuakaan ole kukaan pyytänyt tänne: olet ylimääräinen FST-mainos, niin sanoakseni.
- Voe helkutti:.!1%#?+
No niin, kirjoitti:
har-man, ei muuta kuin karjavaunuun ja suuntana vinku-intia. Ei sinuakaan ole kukaan pyytänyt tänne: olet ylimääräinen FST-mainos, niin sanoakseni.
.
Olin niin tohkeissani että aivan unohtui se Har!
* HAR! *
.
Hei kuule! Tehdään diili, saat kahdet K.K:n pikkarit ja kaupan päälle Pamella Anderssonnin tissiliivit mun nimmarilla, jos hoidat mun mutsille jouluksi kuusen, niin meikä pääsee uittvvn täältä.jjjja loppiaisena kuusi roskiin.
- K.K.:n pikkarit:.!1%
.
ne on vakava asia
Jopa miestappoja voidaan tehdä niiden takia
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331815Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233894Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144871- 76793
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36792- 55751
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47737- 85671
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65641Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561