Rosso muuttaa tyyliään, paikka näyttää koulukafeterialta.
Mutta pahinta on että pannupizza heitetään pois listalta.
Siihen loppuu myös minun vierailuni ko.ketjussa.
Sillä olen syönyt vuodessa tasan yhden pizzan, ja se on ollut Rosson pannu fantasiatäytteillä.
Kiitti tästäkin.
Uusi Rosso
5
603
Vastaukset
- JS
Rosso myös uudisti hiljaittain menyynsä eikä listalta enää löydy omaa suosikkipastaani. Menettivät asiakkaan...
- mene lidlin kautta
Aika ahdasmielinen kapeakatseinen ryppyotsainen tyyppi jos rosson listalla on vaan yksi syötävä vaihtoehto.
- JS
mene lidlin kautta kirjoitti:
Aika ahdasmielinen kapeakatseinen ryppyotsainen tyyppi jos rosson listalla on vaan yksi syötävä vaihtoehto.
Mielipiteet ovat kuin perseenreikiä ja sinullakin oikeus omaasi.
- PHut
Rosson ja Kotipizzan pannupizzat ei ole tai olleet ainakaan minun mieleeni.
Pizza Hutin versiot kelpaa kyllä, harmi vain kun ketju aikanaan supisti toimintaansa. - vanhukselle velliä
No jos nyt jätät käymättä sen kerran vuodessa niin siinä ei isoa vahinkoa tule. Eihän sitä kukaan edes huomaa. Myönnä vaan ettei hampaat pysty enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574