Tietääkö joku mikä ole se pauke vartti sitte joka kuulu peurasaaressa?
kemissä paukkui
8
747
Vastaukset
- ihmettelijä myös
Siellä joku ampu raketteja! Ruutinrannalta näky ainaki.. Mutta miksi?
- hä?????????
ilotulitus oli maanantaina noin 21.50. Komia oli, mutta mistä tuli ja minkä vuoksi???
- Ahmed Khaheli
Rannasta tuli. Tais olla pursiseuralla jotkin juhlat tai jotain?
- ftuftiu
Söin vähän tulista ruokaa ja käväsin paskalla, ei sen kummempaa
- puhhfffff,,....
sääädä kuulolaite pienemmälle, ettei oma pieru kuulu.
- Kauniita olivat
Vuosi sitten vastaavat, noin iltakymmenen maissa ammutut raketit, olivat kuulemma rakettien testausta uuttavuotta varten. Tämänvuotiset lienevät samaa testimeininkiä.
- Kaikellaista
Joo hyvähän ne raketit on testata ennenku ne ampuu taivaalle. Voi pyhä isä.
- Mun kans
Kaikellaista kirjoitti:
Joo hyvähän ne raketit on testata ennenku ne ampuu taivaalle. Voi pyhä isä.
pitää aina testat tulitikutki, joka tikun testaan ennen varsinaista käyttöönottoä, et varmasti toimii! On ne testissä toiminu, mutta mikähän niihin tulee, kun ei varsinaisen tarpeentullen enää toimi? Teenkä jotain väärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481