Mitä kukin hakee

Kävin pitkän tauon jälkeen treffipalstalla vilkaisemassa sinkkutarjontaa virtuaalimaailmassa. Siellä etsitään edelleen rehellistä, avointa, keskustelutaitoista, mukavaa, pitkää, komeaa miestä. Samat naamat ja nimimerkit ovat kuukaudesta toiseen linjoilla. Ilmeisesti järjen kirjoittamia vaatimusmäärittelyjä eivät tunteet ja vuosien aikana kerrytetyt suuret ennakko-odotukset täytäkään.

Jostain syystä mukavat, avoimet, huomaavaiset, huumorintajuiset herrasmiehet pääsevät kyllä lukemattomille ensitreffeille. Intellektuelli sanailu ja kiusoittelu toimii siihen asti kun päästään leffateatterin eteiseen, kahvilan pöytään, parhaassa tapauksessa toisille ja kolmansille iltakävelyille… Sitten tulee eteen kuuluisat sanat “voidaanko me olla ystäviä”. Ystäviä, sekä naispuolisia että miespuolisia, sattuu vain olemaan useita kymmeniä muutenkin kuin naamakirjan laskurissa. Ei kai sitä olisi treffipalstalla jos tarvitsisi lisää ystäviä?
Mitä naiset oikein etsivät? Muutosta omaan tylsään tai kiireiseen rutiininomaiseen elämään varmaankin. Lapselliset (kirjaimellisesti) naiset näyttävät kuuluvan tuohon jälkimmäiseen kiireiseen kategoriaan. Lasten ja vuorotyön täyttämään elämään pitäisi mahduttaa vielä mieskin, kun vähäinen vapaa-aika menee heilläkin ystävien tapaamiseen. Siinä on vaikea antaa ihmissuhteelle mahdollisuutta.

Kun sitä unelmien miestä ei löydykään treffipalstalta, niin vaihtoehdoksi tulee (taas kerran) etsiä se unelmien mies tyttöjen illan jälkeen baaritiskiltä ja tanssilattialta. Sieltä löytyy sitten se samanlainen tuttu renttu, josta on juuri isolla vaivalla päässyt eroon edellisen suhteen lopuksi.

Vastauksena kysymykseen: “Mitä kukin hakee”… Ei ainakaan sitä mitä kertoo hakevansa.

37

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

naiset juurtuvat bitti avaruuteen... muutaman kuukauden ilmaisen ajan jälkeen tuo pitäisi tehdä ehdottomasti maksulliseksi ja samasta ip-osoitteesta ei voi tehdä ilmoituksen, kuin kerran vuodessa...

• Älyn sisko

"Siellä etsitään edelleen rehellistä, avointa, keskustelutaitoista, mukavaa, pitkää, komeaa miestä."

Et ole komea. Sitä paitsi ei noi riitä, on vaan ehdotuksia.

• Kiitos mielipiteestäsi. En ole väittänytkään itseäni pakinan kuvaamaksi stereotyyppiseksi mieheksi. Kirjoitus oli tehty herättämään keskustelua. Tavoite on saavutettu, mikäli sillä on saatu ajatuksia heräämään jopa vastineen kirjoittamiseen asti.

• Miettijä

Mulle kelpais ihan rehellisesti sanottuna lapsista pitävä, itsestään jollain tavalla huolta pitävä, sisäsiisti mies... Joka vois tiettyolla mua vähä pidempi, joka ei kovinkaan vaikee toteuttaa :)

Eli älä yleitä.

• Voinen ei

"sanottuna lapsista pitävä"

Eli olet yh?

Kuinka yllättävää.

Kaikki lähempänä 30-vuotiaat naiset joilla kriteeri ovat alhaalla ovat pullan hajuisia ja muotoisia perheenäitejä joko lasten kanssa tai uuni lämpimänä.

• Mettijä
        Voinen ei kirjoitti:

"sanottuna lapsista pitävä"

Eli olet yh?

Kuinka yllättävää.

Kaikki lähempänä 30-vuotiaat naiset joilla kriteeri ovat alhaalla ovat pullan hajuisia ja muotoisia perheenäitejä joko lasten kanssa tai uuni lämpimänä.

No enpä ulkoiselta muodoltani ole "pulla" tms... :D äiti kylä olen ja ylpeä siitä!

• Voinen ei.
        Mettijä kirjoitti:

No enpä ulkoiselta muodoltani ole "pulla" tms... :D äiti kylä olen ja ylpeä siitä!

Lapsettomia aikuisia miehiä ei välttämättä toisten uroiden lapset kiinnosta.

Yksinhuoltajilla sen vuoksi kriteerit ovatkin alempana kun tarvitaan joku pyörittämään sitä yhteistä taloutta ja asettumaan aloilleen.

Jännityksen tarve on vähäisempi.

• Miettijä
        Voinen ei. kirjoitti:

Yksinhuoltajilla sen vuoksi kriteerit ovatkin alempana kun tarvitaan joku pyörittämään sitä yhteistä taloutta ja asettumaan aloilleen.

Tuntuu silti kiinnostavan :D Ei koskaan kannata yleistää :)

• 9+7
        Voinen ei. kirjoitti:

Ei tullut mieleenkään ottaa miestä saman katon alle silloin, kun lapsi oli pieni ja olin yh. Päinvastoin, silloin tapailtiin vain joka toinen viikonloppu ja lomilla.

Nyt kun lapsi on muuttanut kotoa, olisi aikaa enemmänkin, mutta omasta ajasta on oppinut nauttimaan niin paljon, että kriteerit ovat entistäkin korkeammat.

• Voinen ei.

Sinussa ei ole sitä jotakin, seksiä, särmää, jännitettä jne.

Sitä ne nykynaiset hakee elleivät kuulu tuohon ryhmään jota määrittelin vastatessani tuolle eräälle naiselle.

Suoraan sanottuna suosittelen että laajennat hakuasi rajojen ulkopuolelle. Nykynaisten kriteerit ovat naurettavat ja pääosassa on fyysinen vetovoima ja seksuaalinen kemia.

Millään muotoa en ainakaan treffidetteijä suosittele, baarit ovat niin ja näin. Kyse on täällä Suomessa ihan puhtaasta tuurista pääseekö normimies (vaikka kuinka olisi fiksu herrasmies yms.) muuhun kuin kivaksi kaveriksi.

• Voinen ei.

Ja suurin osa netin naisista muuten on jo valmiiksi "damaged goods" tai "dead on arrival".

Osasta tulee niitä kun ovat loikoilleet tarpeeksi pitkään netissä selaten satojen ja tuhansien miesten profiileja heidän kuviaan, tulojaan ja pituuksiaan tuijotellen.

Nykynainen etsii muuten järkeistetyn ja kiireellisen elämän vastapainoksi arvaamattomuutta, jännitystä ja perhosia vatsaanpohjaan joita tarjoaa vain sopivan komeat sporttiset ja spontaani apinamiehet.

Olen kokeillut netissä ja samat naiset jotka lopettivat vastaamisen muutaman viestin tai kuvan jälkeen olivat sitä mieltä tuossa toisessa feikkiprofiilissa "että voisi kyllä tavata silti".

• Voinen ei. kirjoitti:

Ja suurin osa netin naisista muuten on jo valmiiksi "damaged goods" tai "dead on arrival".

Osasta tulee niitä kun ovat loikoilleet tarpeeksi pitkään netissä selaten satojen ja tuhansien miesten profiileja heidän kuviaan, tulojaan ja pituuksiaan tuijotellen.

Nykynainen etsii muuten järkeistetyn ja kiireellisen elämän vastapainoksi arvaamattomuutta, jännitystä ja perhosia vatsaanpohjaan joita tarjoaa vain sopivan komeat sporttiset ja spontaani apinamiehet.

Olen kokeillut netissä ja samat naiset jotka lopettivat vastaamisen muutaman viestin tai kuvan jälkeen olivat sitä mieltä tuossa toisessa feikkiprofiilissa "että voisi kyllä tavata silti".

=)

"Nykynainen etsii muuten järkeistetyn ja kiireellisen elämän vastapainoksi arvaamattomuutta, jännitystä ja perhosia vatsaanpohjaan joita tarjoaa vain sopivan komeat sporttiset ja spontaani apinamiehet."

Tuo on varmaan totta. Tällä palstallahan tuo "Hahmis" on jo kerännyt suosiota naisilta kuvillaan. En tiedä, onko mieheltä kaikki hiukset jo lähteneet, vai onko vetänyt sileäksi, mutta kaljulta näyttää. Kaljut ovat kyllä rumia, mutta joidenkin naisten mielestä taas ei sitten.

Kyllä naiset varmaan etsivät jännittäviä miehiä vastapainoksi tylsälle työelämälleen. Sehän näkyykin joissakin profiileissä jo suoraan. Kun matkustelu, ja urheilu rupeaa maistumaan puulle, niin jännittävät miehet otetaan seuraavaksi avuksi.

"Olen kokeillut netissä ja samat naiset jotka lopettivat vastaamisen muutaman viestin tai kuvan jälkeen olivat sitä mieltä tuossa toisessa feikkiprofiilissa "että voisi kyllä tavata silti"."

En ole itse viitsinyt pitää mitään feikkiprofiilia vielä, mutta olisi varmaan paikallaan kartoittaa että miten vinksahtaneita nykynaisten mieltymykset oikeastaan ovat. Eihän naisilta saa mitään irti, ne ovat joko tuppisuita, tai sitten valehtelevat, tai sanovat yhtä kun tekevät toista.

• Voinen ei.
        m36-intj kirjoitti:

=)

"Nykynainen etsii muuten järkeistetyn ja kiireellisen elämän vastapainoksi arvaamattomuutta, jännitystä ja perhosia vatsaanpohjaan joita tarjoaa vain sopivan komeat sporttiset ja spontaani apinamiehet."

Tuo on varmaan totta. Tällä palstallahan tuo "Hahmis" on jo kerännyt suosiota naisilta kuvillaan. En tiedä, onko mieheltä kaikki hiukset jo lähteneet, vai onko vetänyt sileäksi, mutta kaljulta näyttää. Kaljut ovat kyllä rumia, mutta joidenkin naisten mielestä taas ei sitten.

Kyllä naiset varmaan etsivät jännittäviä miehiä vastapainoksi tylsälle työelämälleen. Sehän näkyykin joissakin profiileissä jo suoraan. Kun matkustelu, ja urheilu rupeaa maistumaan puulle, niin jännittävät miehet otetaan seuraavaksi avuksi.

"Olen kokeillut netissä ja samat naiset jotka lopettivat vastaamisen muutaman viestin tai kuvan jälkeen olivat sitä mieltä tuossa toisessa feikkiprofiilissa "että voisi kyllä tavata silti"."

En ole itse viitsinyt pitää mitään feikkiprofiilia vielä, mutta olisi varmaan paikallaan kartoittaa että miten vinksahtaneita nykynaisten mieltymykset oikeastaan ovat. Eihän naisilta saa mitään irti, ne ovat joko tuppisuita, tai sitten valehtelevat, tai sanovat yhtä kun tekevät toista.

Vaihdoin vain hiukset tummiksi, lisäsin pituutta 5 senttiä (186), vähensin koulutusta, mutta lisäsin tuloja ja kirjoitin profiilin sellaiseen muotoon jossa puhuttiin reipppasti ja suoraan sekä seksikkäästi flittarttaillen. Esitin kaupparatsua jolla pyyhkii hyvin.

Samat naiset jotka olivat akateemisina olleet tosi fiksuja yhtäkkiä muuttuivat aloitekykyisimmiksi kun aiemmin heidän kanssaan oli vaikea keskustella.

Se intellektualismi niistä profiileista unohtui sitä myöten...

Naisen profiililla kokeilin myös. 23-vuotias opiskelijaneito sai kuvattomaan profiiliin yli sata yhteydenottoa parin vuorokauden aikana.

Siinä niitä kylmiä faktoja.

• ..........
        Voinen ei. kirjoitti:

Vaihdoin vain hiukset tummiksi, lisäsin pituutta 5 senttiä (186), vähensin koulutusta, mutta lisäsin tuloja ja kirjoitin profiilin sellaiseen muotoon jossa puhuttiin reipppasti ja suoraan sekä seksikkäästi flittarttaillen. Esitin kaupparatsua jolla pyyhkii hyvin.

Samat naiset jotka olivat akateemisina olleet tosi fiksuja yhtäkkiä muuttuivat aloitekykyisimmiksi kun aiemmin heidän kanssaan oli vaikea keskustella.

Se intellektualismi niistä profiileista unohtui sitä myöten...

Naisen profiililla kokeilin myös. 23-vuotias opiskelijaneito sai kuvattomaan profiiliin yli sata yhteydenottoa parin vuorokauden aikana.

Siinä niitä kylmiä faktoja.

Naisetkin on pinnallisia. Tuliko se teille idiooteille ihan täydellisenä yllätyksenä?

Pitäiskö teidän käydä tuolla oikeassa maailmassa joskus, niin kohtaisitte elämän reaaliteetit?

• älyvapaata taas
        m36-intj kirjoitti:

=)

"Kaljut ovat kyllä rumia"

N00b.

• .......... kirjoitti:

Naisetkin on pinnallisia. Tuliko se teille idiooteille ihan täydellisenä yllätyksenä?

Pitäiskö teidän käydä tuolla oikeassa maailmassa joskus, niin kohtaisitte elämän reaaliteetit?

"Naisetkin on pinnallisia. Tuliko se teille idiooteille ihan täydellisenä yllätyksenä?"

Mistä moiset idioottisyytökset? Ei tullut todellakaan yllätyksenä. Lähinnä vaan yllätti se että yli 90% nettinaisista ovat tuollaisia. Tai no, statistiikkani saattaa olla vähän kurja, kun en satoja naisia sentään ole yrittänyt. Mutta useita kymmeniä kuitenkin. Jossakin N > 30 pitäisi olla riittävän hyvä otanta.

"Pitäiskö teidän käydä tuolla oikeassa maailmassa joskus, niin kohtaisitte elämän reaaliteetit? "

Ihan hyvä ajatus. Opiskeluissani tapaan nuoria naisia, tosin miesvaltaisella alalla. Ne saattaa olla vähän liiankin nuoria, mutta toistaiseksi ovat olleet rumia. Ei huvita tehdä mitään aloitteita ainakaan, katson poispäin, jos ne rupeavat tuijottamaan minua.

• kummaaa
        m36-intj kirjoitti:

"Naisetkin on pinnallisia. Tuliko se teille idiooteille ihan täydellisenä yllätyksenä?"

Mistä moiset idioottisyytökset? Ei tullut todellakaan yllätyksenä. Lähinnä vaan yllätti se että yli 90% nettinaisista ovat tuollaisia. Tai no, statistiikkani saattaa olla vähän kurja, kun en satoja naisia sentään ole yrittänyt. Mutta useita kymmeniä kuitenkin. Jossakin N > 30 pitäisi olla riittävän hyvä otanta.

"Pitäiskö teidän käydä tuolla oikeassa maailmassa joskus, niin kohtaisitte elämän reaaliteetit? "

Ihan hyvä ajatus. Opiskeluissani tapaan nuoria naisia, tosin miesvaltaisella alalla. Ne saattaa olla vähän liiankin nuoria, mutta toistaiseksi ovat olleet rumia. Ei huvita tehdä mitään aloitteita ainakaan, katson poispäin, jos ne rupeavat tuijottamaan minua.

"Ei huvita tehdä mitään aloitteita ainakaan, katson poispäin, jos ne rupeavat tuijottamaan minua."

Tuijottavat varmaan säälistä tai inhosta.

• kummaaa kirjoitti:

"Ei huvita tehdä mitään aloitteita ainakaan, katson poispäin, jos ne rupeavat tuijottamaan minua."

Tuijottavat varmaan säälistä tai inhosta.

Niinpä tietenkin :)

Mutta saatan näyttää "jännittävältä" heidän mielestään. Siellä oli yksi todella lihava vanhempi mies tänään joka yritti jotakin jutella sen yhden naisen kanssa, ja se mies oli kyllä ihan kauhistus minuun verrattuna, joten en usko että ne naiset säälivät tai inhoavat minua, jos sellaisenkin kanssa viittivät jutella.

• ääliöitä ei vaan jaksa
        m36-intj kirjoitti:

Niinpä tietenkin :)

Mutta saatan näyttää "jännittävältä" heidän mielestään. Siellä oli yksi todella lihava vanhempi mies tänään joka yritti jotakin jutella sen yhden naisen kanssa, ja se mies oli kyllä ihan kauhistus minuun verrattuna, joten en usko että ne naiset säälivät tai inhoavat minua, jos sellaisenkin kanssa viittivät jutella.

hahah... No, ihan jo tuon kommentin perusteella valitsisin teistä sen "lihavan". En usko, että voisi olla sinua huonompaa seuraa.

• hm?
        m36-intj kirjoitti:

"Ei tullut todellakaan yllätyksenä. Lähinnä vaan yllätti se että yli 90% nettinaisista ovat tuollaisia."

Miksi netissä ihmiset olis jotenkin merkittävästi erilaisia kuin tosielämässä?

• ääliöitä ei vaan jaksa kirjoitti:

hahah... No, ihan jo tuon kommentin perusteella valitsisin teistä sen "lihavan". En usko, että voisi olla sinua huonompaa seuraa.

"hahah... No, ihan jo tuon kommentin perusteella valitsisin teistä sen "lihavan""

Ehkä sinun ei pitäisi kommentoida asiaa, kun et mitään tiedä kuitenkaan. Sen lihavan miehen hengityskin haisi pahalle, jos erehtyi liian lähelle. Siinä sinulle ihanuus. En tiedä miksi edes vaivaudun kirjoittamaan tänne mitään tällaista, en haluaisi vaipua teidän muiden matalalle tasolle.

• hm? kirjoitti:

"Ei tullut todellakaan yllätyksenä. Lähinnä vaan yllätti se että yli 90% nettinaisista ovat tuollaisia."

Miksi netissä ihmiset olis jotenkin merkittävästi erilaisia kuin tosielämässä?

Nettideteissä ihmiset toimivat toisin kuin tosielämässä. Ehdokkaiden runsaus varsinkin naisten näkökulmasta katsottuna tekee todella valikoivaksi.

• m36-intj kirjoitti:

Nettideteissä ihmiset toimivat toisin kuin tosielämässä. Ehdokkaiden runsaus varsinkin naisten näkökulmasta katsottuna tekee todella valikoivaksi.

Nettideiteissä*

• ei-kiinnostunut
        m36-intj kirjoitti:

"Ei huvita tehdä mitään aloitteita ainakaan, katson poispäin, jos ne rupeavat tuijottamaan minua. "

Itse saatan joskus jäädä tuijottamaan vastenmielistäkin tyyppiä. Toivottavasti tätä ei tulkita kiinnostuksen osoitukseksi.

"Mutta saatan näyttää "jännittävältä" heidän mielestään. Siellä oli yksi todella lihava vanhempi mies tänään joka yritti jotakin jutella sen yhden naisen kanssa, ja se mies oli kyllä ihan kauhistus minuun verrattuna, joten en usko että ne naiset säälivät tai inhoavat minua, jos sellaisenkin kanssa viittivät jutella. "

Mitä miehen logiikkaa. Samoin juttelen kyllä epäkiinnostavan tyypin kanssa, jos tämä vaikka kohteliaasti kysyy jotain. Toivottavasti tätäkään ei tulkita kiinnostukseksi. Olen ystävällisille ihmisille kohtelias, kuuluu hyviin käytöstapoihin.

• 21

Hmmmm... Naisten ei kuuluisi siis toimia itsemääräämisoikeutta käyttäen, vaan ottaa se joku-jota-kohtaan-tunteet-ovat-yhtä-intohimoiset-kuin-kylmää-kaurapuuroa-kohtaan, muuten tuo kaurapuuromaisen kiinnostava mies saa itkupotkuraivarin ja huutaa: "mut sä lupasit! Ihan varmasti lupasit deittiprofiilissa!"

Jos ihmissuhteet perustuisivat järkeen, tai edes jonkinlaiseen pätevään logiikkaan, tuskin kukaan hakisi yhtään ketään mistään, vaan Kansallisessa Pariuttamisvirastossa toisilleen järkeenkäyvästi sopivat ihmiset yhdistäis tietokonesofta. Sit annettais vaan ilmotus, kun on se ois optimaalisin kumppani löytyny kaiken datan joukosta..

• höh.

en osannut sitten päättää ollako vai olla konditionaalissa..

• ...

Tottakai naiset saavat käyttää itsemääräämisoikeutta. Mutta miesten olisi myös hyvä muistaa valintatilanteissa, että nainen ensisijaisesti etsii miestä joka täyttäisi hänen omat tarpeensa, esim. Yksinhuoltajuudet yms.
        Mies ei siten ole naiselle sellainen henkilö, jollaiseksi hän itsensä tuntee, vaan persoona X, tuote, joka sopii enemmän kuin muut saatavilla olevat.
        Nettideiteissä ihmiset on tuotteistettu ominaisuuksiensa mukaan. Ei siis ihme että monet löytävätkin kumppanin kavereiden jne, kautta.

• Sori, sattuko?

Sinulta ainakin itsemäärämisoikeus pois koska vaikutat todella vitun tyhmältä.

• Konan Parpaari

Jotenkin se vain huvittaa, kun naiset jaksavat hokea vuodesta toiseen noita kivankuuloisia mormonipoika-kriteereitään, mutta oikeasti hakevat sellaista viihdyttävää ja kuumottavaa viettelijää tai panomiestä. Tapa suhtautua siihen on joko halveksia tai huvittua, itse olen huvittunut.

• 5
        ... kirjoitti:

Tottakai naiset saavat käyttää itsemääräämisoikeutta. Mutta miesten olisi myös hyvä muistaa valintatilanteissa, että nainen ensisijaisesti etsii miestä joka täyttäisi hänen omat tarpeensa, esim. Yksinhuoltajuudet yms.
        Mies ei siten ole naiselle sellainen henkilö, jollaiseksi hän itsensä tuntee, vaan persoona X, tuote, joka sopii enemmän kuin muut saatavilla olevat.
        Nettideiteissä ihmiset on tuotteistettu ominaisuuksiensa mukaan. Ei siis ihme että monet löytävätkin kumppanin kavereiden jne, kautta.

Ok, i see... En tunne nettideittimaailmaa. Kommenttini oli ironiaa.

• 33
        Konan Parpaari kirjoitti:

Jotenkin se vain huvittaa, kun naiset jaksavat hokea vuodesta toiseen noita kivankuuloisia mormonipoika-kriteereitään, mutta oikeasti hakevat sellaista viihdyttävää ja kuumottavaa viettelijää tai panomiestä. Tapa suhtautua siihen on joko halveksia tai huvittua, itse olen huvittunut.

Ei kai kaikki miehet ole noin helposti kategorioitavissa??

• korjaus*
        33 kirjoitti:

kategorisoitavissa*

• Konan Parpaari
        33 kirjoitti:

No onhan siinä tietysti vielä että onko kuumottava ja viihdyttävä atleetti, rokkari, veijari tai hipsteri tms. Mutta se on vähän erilainen kysymys.

• mies ilman naista

naisille kelpaa vaan juoppo narsisti joka huutelee muijalleen et tua kaljaa, pese pyykit, käy kaupassa, tee ruokaa, anna seksiä, pese lattiat. Ja jos nainen ei tottele niin mies alkaa haukkumaan huo..raksi ja pettäjäksi.

• "naisille kelpaa vaan juoppo narsisti joka huutelee muijalleen et tua kaljaa, pese pyykit, käy kaupassa, tee ruokaa, anna seksiä, pese lattiat. Ja jos nainen ei tottele niin mies alkaa haukkumaan huo..raksi ja pettäjäksi."

No ei kyllä noin yleisesti. Tuo pätee alemman tason naisiin, ne ovat mestareita valitsemaan väärin (ja todellakin, ei heitä huolikaan mitkään kunnolliset miehet).

Mutta joku maisterinainen, niin luuletko tosiaan että kelpuuttaisi tuollaisen. Ajattele nyt, ylpeänä jostakin landelta vaikka Lapista asti (ja parhaiten luokalla menestynyt), tullut Helsinkiin asti opiskelemaan ja menestymään. Siinä lentää risut ja männynkävyt, kun maisterinainen tulee Helsinkiin asti pätemään ja menestymään. Minun mielestäni tosin työt ovat niin tylsiä, ettei tarvitse Lapista tai muualta asti tulla tänne samaan oravanpyörään. Työ kyllä tyhmentää tosissaan, mitä nyt näkee ihmisistä.

• etsii itsekin jotain

Ehkä vain et ole ollut mieleinen tai on tietty kipinä puuttunut..vai? Olisitko voinut jatkaa kaikkien kanssa vakavasti?

• tavis

Se nyt taitaa vain olla niin, että se mistä tykkäisi, ei kuitenkaan ole välttämättä se mihin päätyy, koska ihmisen sisäisetkin ominaisuudetkin vaikuttavat puntarissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5860
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5197
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3165
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2729
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2581
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2260
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2040
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1830
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1761
    Aihe