elikkäs, tässä on kohta jo joulu ovella ja alkaa iskeä paniikki lahjan suhteen. eihän sitä välttämättä mitään huimaa tarvitse, mutta joku pieni lahja voisi olla ihan kiva. joten jos jollakin on jotain vinkkejä niin tänne vaan :--D mielessä on käynyt https://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product/Kiroileva-siili-kylpypyyhe-punainen-valkoinen/240362/91128/83348? tuollainen, mielestäni ihan hauska :D mutta tosiaan, jos on jotain ideoita niin saa toki kertoa.
Joululahja poikaystävälle?
2
199
Vastaukset
- Pohdintaa.
Todella vaikee sanoa yhtään mitään, kun et kerro mistä poikaystäväsi tykkää, millainen hän on, minkä ikäinen hän on. Oma poikaystäväni tykkää kaikesta autoon ja kasvien hoitoon liittyvästä, joten ostin mulletoi.comista hänelle kahvinkeittimen autoon (Tämä oli toivomus) ja posliinisen yrttienkasvatusalustan ja kynsikkäitä olen tekemässä.
Sinä tunnet poikaystäväsi parhaiten. Mitä jos tekisit hänelle jotain? Vaikka villasukat tai kaulahuivin? Hän varmasti arvostaa lähes mitä tahansa mitä vain hommaat, miehet yleensä tykkää käytännöllisistä ja hyödyllisistä lahjoista. - parhaat lahjat
Ihan oikeesti naiset unohtakaa ainakin ne kravatit, kalsarit, mukit jne "typerät lahjat". Jouluna ei tarvii oikeesti -ostaa- mitään. Ite olisin ainakin niin helvetin mielissäni, että jos tyttö oikeesti ajattelee mitä ostaa eikä vaan mene kauppaan ja osta jotain "tää on niin hauska muki, kun tässä lukee THE BOSS"-juttua.
Ite nautin seksistä, niinku miehet yleensä. Kuuntele sitä ja sano vaikka jouluaattona, että illalla saa toivoa ihan mitä haluaa tai sitten vaan annat kortin jossa kerrot, että mitä aiot tehdä. Tai tosiaan yrität tehdä jotain itse muuta. Ite ainakin arvostan ajatusta enemmän kun sitä rahamäärää, mitä lahjaan menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6392807Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252247Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892016
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201829Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271241- 661174