Genie Bra rintaliivit?

( . ) ( . )

Tvshop mainostaa Genie Bra rintaliivejä.
Onko kenelläkään kokemusta niistä?
Varsinkin isorintasia,jotka ovat kokeilleet? (G H I kuppisia).
Kiitoksia!

10

2887

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!
    • sporttidaami

      Kaikki kaverit ovat todenneet saman asian. Näistä uusista rintaliiveistä Genie Bra on ehdottomasti paras. Selkeästi paras materiaali eli ovat pehmeät ja tukevat. Kannattaa ostaa se paitakokoa isompi koko eli jos paitakoko on L niin valitse Genie Bra XL kun ovat sen verran napakat. Todella isorintaisista en tiedä kun tuttavapiirissä suurin kokeiltu koko on XXL mutta hekin ovat hyvin tyytyväisiä Genie Braahan.

    • hunnibee

      Mä tilasin kans Genie Brat ja olen todella tosi tyytyväinen. Mulla ei ole mitkään isot rinnat (kuppikoko B), mutta tykkään näistä, kun ne ei hierrä mistään eikä tartte olkaimia nostella koko ajan ylös. Olen käyttänyt näitä myös urheillessa ja hyvin toimii. Todella kätevää kun nää voi pestä pesukoneessa. Suosittelen!

    • 85I

      Liivikoko 85 I tai joskus H. Tilasin ja palautin. Ei ollut toivoakaan että ne olisivat tukeneet riittävästi, tai edes peittäneet. Eikä minulla ollut edes suuret odotukset, kunhan vain ilta/yöliiveiksi niitä olisin halunnut. Käytän jatkossakin H &M :stä ostamaani urheilutoppia "liivinkorvikkeena" aina silloin kun hermot menee kaaritukiin.

    • tekisi mieli ostaa

      jos on 95 C mikä koko tuolta sitten olisi kun enkku mitoin ovat.. miten jos koko väärä? onko palautus oikeutta?

      • nsavo

        katso www.tvshop.com sieltä Genie Bra koko ja palautusoikeus selviää


    • iso iita

      Olen kookas tyttö, jonka selässä on paljon löllöä. Rinnat on kokoa D ja ympärysmitta n. 100 cm rinnan alta. Ostin Genie Bra liivit kokoa xxxl. Koko oli just oikea. Isompirintaiselle en suosittele.

      Mainos tietty lupaa ummet ja lammet, mutta eihän niihin lupauksiin järkevä ihminen usko. Arvelin kuitenkin liivien sopivan pitkälle automatkalle, kun kaarituet olisi kaivaneet muhun semmoisessa käytössä reiät ja olkaimet putoilleet kahden kilsan välein tuolilla vääntelehtiessäni. Eli tavoitteeni oli saada mukavat liivit, jotka pysyvät istuessakin paikallaan.

      Sellaiset sainkin. Materiaali on kyllin napakka, muttei silti purista liikaa, eikä se tunnu hikoillessakaan ikävän märältä. Alareuna rullaantuu (luonnollista, kun rinnan alta olen kaposempi kuin viisi senttiä alempaa mitaten), muttei liivi silti tunnu pahalta päällä. Ja olkaimia ei ole kertaakaan tarvinnut nostaa. Selässä makkarat on ennallaan: mites joku liivi vois mun läskit pois loihtiakaan.

      Rinnat litistyy, jos liivin pukee yläkautta, mutta alakautta päälle sujauttamalla niin ei käy. Kuppityynyt on ihan pöhköjä. Ne luiskahtelee minne sattuu ja sitten on rinnat eri paria. Ilman tyynyjä liivit on ihan käyttökelpoiset.

      Pesu on helppoa koneessa ja kuivuvat aika nopeasti. Pysyvät napakoina pesusta toiseen. Mustat napakimmat, valkoiset vähiten.

    • yöhh

      Rintsikat kokoa 85B ja puserot 42-44, niin tilasin XL Geniet. Oikein hyvät ja mukavat pääällä, mutta...se rullaantuminen rintojen alta sekä selästäkin...Nakkasin lepikkoon!

    • Kärsivällisyyttä

      yöhh:ille... Tuli vain mieleen, että olisiko ympäryskoko ollut sittenkin hiukan väärä? Jioskus oikean koon hakeminen vaatii etsimistä, eri mallisia kun ollaan jokainen. :)

    • Mulle sopivat

      Mulla ei rullaa vaikka oon iso ja lihava. Hyvin toimii mulla. Veikkaan että jos rullaaom väärä koko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe