Kenelle kaikille ostat joululahjoja?

Palstan väki

15

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

millaisia lahjoja ostat? -en mitään kellekään
      mitäs toivoisit itse saavasi lahjaksi? -jotain mitä olen toivonut

• Siskojen lapsille saatan ostaa.
      En minä mitään toivo. Itselleni saatan ostaa xfirea varten toisen 6950:sen, vaan enpä nyt ole oikeastaa pelaillut, joten mitäpä järkeä... ja toisaalta kun kaikki tapaa pyöriä muutenkin... Mut tavallaan haluis...

• pittääkö lahjat ostaa???eikö niitä voi itte rakentaa

• Palstan väki

Voi toki rakentaa, jos vaan on *lahjoja*

:)

• Palstan väki kirjoitti:

Voi toki rakentaa, jos vaan on *lahjoja*

:)

niin jos on lahjoja ei tartte rakentaa mitään senkun jakaa lahjansa :)

• Jos haluat olla, se jonka lahjoihin tulee kovin teennäinen kiitos, niin askartele pois.

• Rahat vähissä - opiskelija rakensi tyttöystävälleen iPadin
      Keskiviikko 23.11.2011 klo 15.26
      Kiinalainen opiskelija Wei Xionlong ei antanut rahapulan haitatata, kun hän päätti antaa tyttöystävälleen lahjaksi kannettavan tietokoneen.
      iPadit maksavat normaalisti noin 500 euroa. Wein itse tehty "iPadi" maksaa noin 60 euroa. (PAULA NIKULA/KL)Wein laite muistuttaa hyvin paljon iPadia. Sen tekemiseen kului kymmenen päivää. Ohjeet tabletin rakentamiseen Wei sai internetistä.

- Laitteellani voi ladata tiedostoja, lukea, katsoa elokuvia ja pelata pelejä, luettelee Wei China Daily -lehdelle.

Kuten aidot iPadit, toimii Wein rakentama oma tabletti myös kosketusnäytöllä. Näytön ja akun Wei osti netistä. Kaiken muun hän keräsi vanhasta kannettavastaan.

- Tämä on paras saamani lahja ikinä. En luovu tästä koskaan, Wein tyttöystävä Sun Shasha iloitsi.
      http://www.iltalehti.fi/digi/2011112314809917_du.shtml

• kuka haluaa ferrarin, aattelin alkaa nikkaroimaan, paljonko saa olla tehoa, mitenkä lujaa haluutte liitää?
        aattelin jos tekis kaksmoottorisen ja nelivetoisen ja hiirenkolo ovet, et saatte ryömiä sen sisään

• puska

Annan lahjan mulle tärkeille ihmisille. Haluan yhden vaatteen.

• vanhemmilleni, sisarusteni lapsille, kummipojalleni ja hänen kahdelle veljelleen sekä ukkelille annan lahjat, en kerro minkälaisia :)
      tosin lukuunottamatta vanhempien lahjaa en ole ostanut niitä vaan tehnyt itse,
      itse en oikeastaan toivo mitään, paitsi suklaata ja paljon

mur

• Lapsilleni ostan useita lahjoja. - Äidille, veljelle, veljen lapsille, kummilapsille, kummilasten sisaruksille, lasteni kummien vanhemmille ja muutamalle ystävälle. - Ja maksan myös muutaman pikkulahjan lasten kavereille.

Itse pidän eniten sellaisista aika pienistä, kulmikkaista, kovista paketeista... - Kirjoja ja suklaata kun saan, niin olen iloinen :)

• Vaimolle, lapsilleni, vanhemmilleni, kummilapsilleni.
      Ei oo vielä mitään käsitystä mitä tulee ostettu.

Tällä hetkellä taas vituttaa siinä määrin, että vois toivoo joululahjaksi uuden ja paremman parisuhteen tai edes kunnon panon.

• Palstan väki
      • Oliks toi mulle? No voinen kertoa, että paljon helpommallakin irtois tällä hetkellä. Ois oikein mistä valita. Mun habitukseni on ilmeisesti nyt oikein kunnon iskussa, kun ei saa baarissakaan istua rauhassa.

• Äidille, anopille ja vaimolle.

Itse toivoin autosuunnistusautoa, mutta sain 47" taulutelkkarin sen sijaan. Ei saisi olla pettynyt, mutta ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5494
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1535
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      981
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      57
      880
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      868
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      839
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe