En ymmärrä miksi naiset -varsinkin akateemiset sellaiset - sotkevat politiikan rakkauselämään. Itse olen ulkomaalaiskriittinen, en rasisti niinkuin tuo nainen väitti ja intti. En halua, että tänne tuodaan ihmisiä loisimaan jostain Afrikasta, mutta toivotan kaikki työtä tekevät maahanmuuttajat, jotka mukautuvat tapoihimme, tervetulleeksi. Monet naiset on niin aivopestyjä, että he eivät suostu edes seurustelemaan miehen kanssa joka ajattelee järkevästi.
Nainen antoi pakit kun kerron äänestäneeni Jussi Halla-ahoa
48
457
Vastaukset
- haaaaaaamu
Suomalaisen naisen suvaitsevaisuuden takana on himo eksoottista kyrpää kohtaan eikä mitään sen ylevämpää.
Etelä-eurooppalaiset naiset eivät välittömästi 18 vuotta täytettyään lähde ulkomaille panettamaan itseään isukkinsa rahoilla. Ei sellaista naista kunnioitettaisi missään maassa.- Yhdistyneet aisurit
Haaaaamu eduskuntaan! Vaietun aisurikansan ääni!
- Ota joku tavallinen
kansan nainen (esim. lähihoitaja).
Aina se akateemisen kuivapillun jyystämisen voittaa!
Ne ovat yleensä pirun rumiakin......- Syvällisiä mietteitä
Oman kokemukseni mukaan paremmin koulutetuista naisista löytyy sekä fiksumpaa että muutenkin paremman näköistä sakkia. Amiksisista löytyy sitten niitä perus bilehileitä joilla kaikilla samat henkkamaukan kledjut. Toki niistä akateemisista naisistakin löytyy niitä femakkokuivapilluja. Parhaaksi naisryhmäksi valkkaisin siis sieltä keskiväliltä eli AMK:sta. Siellä on harvemmin naistutkimuksen opiskelijoita, eikä toisaalta mitään karvanoppa-Toyotan takapenkillä neitsyytensä 13-vuotiaana menettäneitä röökimuijia.
- haaaaaaamu
Syvällisiä mietteitä kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan paremmin koulutetuista naisista löytyy sekä fiksumpaa että muutenkin paremman näköistä sakkia. Amiksisista löytyy sitten niitä perus bilehileitä joilla kaikilla samat henkkamaukan kledjut. Toki niistä akateemisista naisistakin löytyy niitä femakkokuivapilluja. Parhaaksi naisryhmäksi valkkaisin siis sieltä keskiväliltä eli AMK:sta. Siellä on harvemmin naistutkimuksen opiskelijoita, eikä toisaalta mitään karvanoppa-Toyotan takapenkillä neitsyytensä 13-vuotiaana menettäneitä röökimuijia.
Noin mäkin luulen. Mulla on työkavereina liuta todella rasittavia akateemisia ämmiä.
- carpe diem!
Naiset haluavat vapauden imea musaa kalua ilman lutkittelua.
- Se oli sulle
natsipelle ihan oikein!
- tweetwtee
"Suvaitsevaiston" öykkäröinti on koomista.
- Dr Obvious
tweetwtee kirjoitti:
"Suvaitsevaiston" öykkäröinti on koomista.
Niinpä. Sen eriäviä mielipiteitä suvaitsemattomampaa porukkaa kuin nämä "suvaitsevaiset" saa hakemalla hakea. Eivätkä he koskaan näe asian ironiaa.
Olet eri mieltä = olet natsi.
Ihan oikein. Pakit minäkin olisin antanut. Samoin jos olisit äänestänyt kristillisdemokraatteja tai kokoomusta (jne.)
- urea jacta est
Naurettavaa. Itse en antaisi pakkeja naiselle vaikka äänestäisi vihreitä tai kommunisteja.
- Ilmeisesti oletkin
urea jacta est kirjoitti:
Naurettavaa. Itse en antaisi pakkeja naiselle vaikka äänestäisi vihreitä tai kommunisteja.
niitä miehiä, jolle naisen henkinen elämä ja ajattelu on täysin toisarvoista.
- ed.
Ilmeisesti oletkin kirjoitti:
niitä miehiä, jolle naisen henkinen elämä ja ajattelu on täysin toisarvoista.
Jos äänestää noita puolueita, ajattelu on jäänyt puolitiehen, tai tunne on voittanut.
- Yleensä naisen syy
ed. kirjoitti:
Jos äänestää noita puolueita, ajattelu on jäänyt puolitiehen, tai tunne on voittanut.
äänestää noita puolueita on, se että ne halauvat päästää suomeen isomunaisia Afrikkalaisia ja muita eksoottisia miehiä katukuvaa rikastuttamaan.
- Oletusarvoisesti
Yleensä naisen syy kirjoitti:
äänestää noita puolueita on, se että ne halauvat päästää suomeen isomunaisia Afrikkalaisia ja muita eksoottisia miehiä katukuvaa rikastuttamaan.
punavihereää naista on käynyt joku mamu jyystämässä..
- twetwetwetw
Puolue jota äänestää ei kyllä kerro ihmisen elämänarvoista noin muutoin kuin suuntaa-antavasti. Mutta eipä näiltä hipstereiltä voi tuon syvällisempää ajattelua odottaakaan kuin se että mihin jengiin haluaa itsensä yhdistää: hipsterivegaanit vs. muu maailma, jne. Kaikki on mustavalkoista ja minua ei voi koskaan syyttää mistään koska olen aina ollut hyvien puolella.
urea jacta est kirjoitti:
Se on sinun ongelmasi. Minulle sillä on väliä. En missään nimessä ottaisi persua, hihhulia tai kommaria.
Yleensä naisen syy kirjoitti:
Vaikka sinä et osaa ajatella kuin sukupuolielimilläsi (kielikuva), ei se tarkoita että muidenkin motiivit olisivat noin yksinkertaisia.
Minähän en äänestä yhtäkään puoluetta mutta kannatan humanitäärisistä syistäkin tapahtuvaa maahanmuuttoa.
Ja jos kuumista mamu miehistä puhutaan, niin irkkuja ehdottomasti enemmän Suomeen!- troijalainen
gloriana_demeter kirjoitti:
Vaikka sinä et osaa ajatella kuin sukupuolielimilläsi (kielikuva), ei se tarkoita että muidenkin motiivit olisivat noin yksinkertaisia.
Minähän en äänestä yhtäkään puoluetta mutta kannatan humanitäärisistä syistäkin tapahtuvaa maahanmuuttoa.
Ja jos kuumista mamu miehistä puhutaan, niin irkkuja ehdottomasti enemmän Suomeen!Nimenomaan, IRKUJA LISÄÄ, pe*kele! Olen ehdottomasti mamujen kannalla, ja mun mielestä me voidaan hyvin ottaa irkkuja ja jenkkejäkin ihan jo humanitäärisistä syistä. Jenkeistä pitäisi pelastaa kyllä jokainen, mutta ei ne kaikki tänne mahdu, joten voidaan vähän valikoida. Mä tietäisin muutaman tosi hyvän vaihtoehdon ja ois tosi humaania.
- ErkkiPetäjän
Oletko nyt saatana tosissasi
Totta kai poliittisella suuntautumisella on väliä, mikäli se ei natsaa henkilön oman ideologian kanssa.
Kyllä minuakin kuvottaisi kaltaisesi mies, jolla on epävarmuuksia tietyillä elämänalueilla ja ne pitää korvata munakateellisuudella ulkomaan miehiä kohtaan. Muistathan samalla syrjiväsi ulkomaalaisia naisia, vai kelpaavatko he sittenkin suomalaisen lihavan ja vastenmielisen miehen kotiorjaksi?- voe tokkiisa
kuvottava kommentti. Ei kaikkea ole pakko suitsuttaa sen pelosta, että muuten joku voi luulla, että on "epävarmuuksia".
- Mies nimeltä hän
Minustakin on typerää sekoittaa politiikkaa ihmissuhteisiin.
Itse ainakin voisin ihan hyvin seurustella esim. vihreän naisen kanssa vaikka en voi sietää puoluetta.- Kysymys on arvoista
Jos elämänarvot ovat erilaiset, niin ei kyllä tultaisi toimeen.
- Suvaitsevainen mies
Meikä voi kanssa jyystää ihan minkä puoluekannan kinkkua tahansa. Ei millään muulla kuin naisen ulkonäöllä ole väliä. Muna suuhun vaan niin ei tarvi kuunnella sen politikointia.
Nämä poliittiset asiat osaa olla aika merkittäviäkin ns. arvomaailma statuksia. Joillekin poliittinen vakaumus ja puolue merkitsee koko sun yhteiskunnallaista olemustasi ja kantaasi sen olotilaan. Ja voi näin ollen sotia vastaan sen mahdollisen kumppanin arvomaailmaa. :-)
Tietysti pitäis aina malttaa hiukan kuunnella perusteluja. Varsinkin jos ihminen muuten tyyppinä kiinnostaa. Mutta me ihmiset joskus vedetään nopeita johtopäätöksiä ihan muutamasta sanasta, vaikka ne sanat olis äkkinäisiä eikä edes aina niin totta. Omat ennakkoasenteet vaikuttaa myöskin paljon...
Toki poliittista kantaa voidaan pitää tekosyynä, kuten mitä tahansa muutakin asiaa, jos vaan seura ei kiinnosta. Mutta vaikka se joskus hankalaa onkin, niin pitäs osata olla onnellinen, että joku suhde ei lähde etenmäänkään, ota tuulta purjeisiin. Jos ja kun kerran todellista mielenkiintoa ei ole molemmin puolin.
Säästyt tavallaan tulevilta tuskilta, kun juttu ajoissa jo lopahtaa."Nainen antoi pakit kun kerron äänestäneeni Jussi Halla-ahoa"
Kuulostaa vähän provolta. Mutta jos on totta, tämä osoittaa että ainakin tämä nainen on tyhmä. Naiset kai astuvat kaikkiin miinoihin ja kuoppiin mitä on viritelty median toimesta. Kuka nyt maahanmuttajia tänne kaipaa?
Naisilla ei kommenttien perusteella tunnu olevan minkäänlaisia käsityksiä asioiden todellisista puolista, kuten tavallista taas. Esim. Ranskassa on otettu niin paljon pakolaisia vastaan, niillä on jo omat slumminsa, jonne poliisien ja valkoihoisten on vaarallista mennä. Ne, jotka ajavat slummien läpi, ja pysähtyvät liikennevaloihin, saattavat saada kimppuunsa somalimoottoripyöräjengejä, jotka rikkovat autojen ikkunat, ja varastelevat tavaroita autoista lennosta. Ja muutenkin harrastavat tuhopolttoja.
Ja Ruotsissa on tapahtunut maahanmuuttajien joukkomellakoita, taloja on sytytetty esim. Malmössä, jossa on paljon pakolaisia, ja kouluissa on ongelmia maahanmuuttajien vuoksi jne. Media on raportoinut tapahtumista vain puolittain, jos joku on raiskattu tai on tapahtunut jokin tuhopoltto, niin ei sanota että kyseessä oli maahanmuuttaja joka sen teki, vaan yleisölle saattaa jäädä se käsitys että nämä tapaukset teki joku ruotsalainen kansalainen, mikä ei yleensä pidä paikkaansa.
Samaa taktiikkaa käytetään Suomessakin, vaikka hyvin tiedetään että ihan suurin osa raiskauksista ovat maahanmuuttajien tekemiä. Ja silti naiset vain haluavat lisää maahanmuuttajia, ei kyllä ole kaikki palikat kohdillaan. Puhumattakaan siitä, että pakolaiset vievät rahaa ja asuntoja suomalaisilta. Joukkomellakka Linnanmäellä oli myös maahanmuuttajien tekemä, mitä tapahtui tässä joskus ehkä pari vuotta sitten tai jotakin.
Tutkimusten mukaan, jos jonnekin alueelle muuttaa tarpeeksi pakolaisia, niin valkoihoiset rupeavat muuttamaan alueelta pois, eli niin paljon me niitä haluamme tänne. Ei naurata enää kun naapurissa asuu somaleita.- 8+20
"Samaa taktiikkaa käytetään Suomessakin, vaikka hyvin tiedetään että ihan suurin osa raiskauksista ovat maahanmuuttajien tekemiä."
Oisko sulla jotain todistusaineistoa tukemaan väitettä, etteivät suomalaiset miehet raiskaisi eniten Suomessa? - sillitrooli
Kyllä minulle ainakin kelpaisi lisää mamuja Suomeen. Nimittäin NAISmamuja. Olen tästä aiemminkin kirjoittanut täällä, että totuus Suomen mamupolitiikastahan on se, että eksoottisen munan perään olevat feministivirkamiehet ministeriöissä ja mamuhallinnossa ovat järjestäneet niin, että Suomeen tulee paljon enemmän mamumiehiä kuin mamunaisia. Tätä se eksoottisen munan kaipuu teettää, yhdistettynä naisten miehittämiin virastoihin.
Herääkin kysymys, että missä ne meidän eksoottisesti värähtelevät mamunaiset viipyvät. Missä on tasa-arvo? - Jätkä 26
8+20 kirjoitti:
"Samaa taktiikkaa käytetään Suomessakin, vaikka hyvin tiedetään että ihan suurin osa raiskauksista ovat maahanmuuttajien tekemiä."
Oisko sulla jotain todistusaineistoa tukemaan väitettä, etteivät suomalaiset miehet raiskaisi eniten Suomessa?Siinä sulle todistusaineistoa, oleppa hyvä! http://www.youtube.com/watch?v=VBihvh_UhnU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Gg2i0RwP6_Q&feature=related
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus kertoo karua kieltä Etelä-Afrikan raiskauksista/1135261935210
”Kun ihmiselle annetaan liikaa aikaa, hän turhautuu… he tulevat sotatoimialueilta ja täällä sanotaan, että niiden pitää vaan sopeutua…"
- Somalinkielen tulkki Abdirahim Hussein ”Ajankohtaisessa kakkosessa” selittelee, miksi somalit tekevät paljon raiskauksia. - 8+20 kirjoitti:
Oisko sulla jotain todistusaineistoa tukemaan väitettä, etteivät suomalaiset miehet raiskaisi eniten Suomessa?"Oisko sulla jotain todistusaineistoa tukemaan väitettä, etteivät suomalaiset miehet raiskaisi eniten Suomessa? "
Niin no, pitäisi sanoa että "Tilastot kertovat kuitenkin karun totuuden siitä, että ulkomaalaisten osuus Suomessa tehdyistä raiskauksista on huomattava."
Vielä ei ulkomaalaisten osuus ehkä ole selvästi yli 50% kaikista raiskauksista, mutta toisaalta suurin osa raiskauksista jää myös ilmoittamatta.
Mutta raiskauksiin syyllistyneistä 40,5 prosenttia oli ulkomaalaisia vuonna 2009, ja kun ottaa huomioon että ulkomaalaisten osuus on vain noin 4.8% väestöstä, niin eiköhän tuossa ole jo hyviä perusteita.
Eduskuntakysely:
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/kk_153_2011_p.shtml
Toisaalta tilastoja ei kannata lukea kuin raamattua, viranomaiset voivat väärentää niitäkin. Esim. työllisyyden osalta annetaan yleensä parempi kuva kuin mitä pitäisi olla. Kaikenlaisia kikkailuja keksitään, että miten joku vaikka lasketaan työttömäksi, että tilastot näyttäisivät kauniimmilta.
Ruotsissa on esimerkiksi toiseksi eniten raiskaustapauksia koko maailmassa, ja heillähän on paljon maahanmuuttajia:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12417039.ab
Norja on sivistynyt maa, eivätkä siellä juuri syntyperäiset norjalaiset tee seksuaalirikoksia, vaan lähes kaikki on ulkomaalaisten tekemiä:
http://jameshirvisaari.puheenvuoro.uusisuomi.fi/79461-totuus-oslon-raiskauksista
Suomalaiset miehet ovat kyllä myös juntteja kun vertaa vaikka norjalaisiin ja ruotsalaisiin miehiin, mutta itse voin pestä käteni asiasta, koska satun olemaan suomenruotsalainen =)
- Dr Obvious
Suomeen pitäisi saada samanlainen maahanmuuttopolitiikka kuin vaikkapa tänne Uuteen-Seelantiin: hakijat pisteytetään ja rupusakki jätetään rannalle vinkumaan. Pisteitä saa mm. koulutuksesta, tyokokemuksesta, valmiina olevasta tyopaikasta, kielitaidosta, iästä ja hyvästä terveydestä eli tänne haetaan porukkaa yhteiskuntaa rakentamaan, ei sitä murentamaan ja taakaksi sosiaaliturvalle.
Rikollisuus ja työttömyys täällä painottuu maoreihin ja Tyynen valtameren saarelaisiin eli liittyy alhaiseen sosio-ekonomiseen taustaan. Parhaiten menestyvät aasialaista ja eurooppalaista taustaa olevat joten työteliäiden ja koulutusta arvostavien aasialaisten lisääntyvä maahanmuutto on selkeästi posittvinen asia.
Olin juuri mukana äänestämässä National-oikeistopuoluetta takaisin valtaan. Työväenpuolueen, Labour, kannatus romahti ennätysalhaalle ja he jäivät oppositioon vihreiden seuraksi minne kuuluvatkin. Turmiollista "humanitaarista" maahanmuuttoa siksi tuskin tullaan lisäämään. - Mies1985
http://www.resist.com/CARTOON GALLERY/NIGGERS/nig_image24.jpg
- basistit on rasistej
Tuo on sikäli epärealistinen kuva että tuolle naiselle kuuluisi huumaantuneen onnellinen (lue: kiimainen) hymy kasvoille.
- tavis
Eihän siinä ole mitään ihmettelemisen aihetta. Itsestaan selvyydessä.
- manneqviini2
Ymmärrän naista! Kertoo ihmisestä jtkn, jos avaa suunsa heti politiikasta ja on vielä persu. Mitä se siis kertoo? Kyseessä tunteilla pelaava, vihaaruokkiva ja mahdollisesti omien arvojen vastakohta, populisti ja taantumuksellinen. Luulitko että teillä olisi "natsannut" ? Ja nyt haukut kai naista rumaksi vielä... Nainen vain näki lävitsesi eikä enää kiinnostanut.
- khurrrem sultanatrix
Muuten mitä sillä tunteisiin vetoavalla persupopulismilla on saatu aikaan? Huhtikuusta on pitkä aika jo. Eiköhän se Allah-ohoh loisi teidän veroillanne aivan samoin kuten nämä jota vihaatte ja nyt eivät persut uskalla edes tanssia, kun homoja voi näkyä väärässä linnassa.....
- AT-Man
Pelko perussuomalaisten noususta on saanut hallituksen heräämään ja kiristämään osittain mamupolitiikkaa, kuten Mestarin kirjoituksesta käy ilmi:
http://www.halla-aho.com/scripta/matka_addis_abebaan.html
En ole silti vieläkään täysin tyytyväinen, kiristyksiä voidaan tehdä vielä lisää, kuten Mestari ehdottaa.
- Sama on nyt edessä
jos kertoo äänestäneensä Timo Soinia. Naisille (ainakin akateemisille sellaisille) ainoa hyväksytty äänestyskohde on homo-Haavisto
- Naiset vievät
irrationaalisella äänestyskäyttäytymisellään tämän maan turmioon.
- gdfhdghjgthdthdth
Voiko joku muka ottaa Soinin tosissaan niiden aborttijuttujen jälkeen??
Ehkä 50 vuotta sitten olis menny viä hyvänä vitsinä :DD - nooh...,.,
gdfhdghjgthdthdth kirjoitti:
Voiko joku muka ottaa Soinin tosissaan niiden aborttijuttujen jälkeen??
Ehkä 50 vuotta sitten olis menny viä hyvänä vitsinä :DDNo mutta Soinin mä ainakaan en usko olevan rasisti, vaikken (todellakaan) perussuomalaisia äänestäkään. Tietysti on erikoista, että Soini kääntyi aikuisiällä katoliseksi, koska omat mun harvat tuntemani katoliset on kääntyneet sellaisiksi korkeintaan avioitumisen ulkomaalaisen katolista uskoa tunnustavan kanssa vuoksi ja Soini käsittääkseni on suomalaisessa liitossa, mutta ne sen ( Soinin) aborttipuheet on sinällään hänen uskoonsa kuuluvaa ja siten oikeutettuja, vaikkei niistä tykkääkään ja vaikka ne minusta vastenmielisiä ovatkin. Halla-aho sen sijaan mielestäni vaikuttaisi mielipiteiltään jopa silkalta fasistilta tai ainakin melkein, joten minulle naisena henkilökohtaisesti olisi täysi mahdottomuus seurustella miehen kanssa, joka äänestää sitä...
Halla-ahon kannattajakunnan luulenkin olevan pääasiassa nuoria miehiä: joko kokoomuksesta käännynnäisiä ex- kokoomuslaisia kokoomukseen pettyneitä äärikonservatiiveja (hyvätuloiset ja ahdasmieliset juristit jne., leuhkat talouseliitin edustajat - nuoret sellaiset ja pääosin vain miehet ehdottomasti) tai sitten niitä juntteja, jotka vetää päänsä klaniksi ja jotka kannattaa suurinpiirtein SS-armeijaa ja kutsuu itseään "suomalaisiksi" tai "suomalaisten puolustajiksi"...
Ei kiitos miestä, joka äänestää Halla-ahoa minulle(kaan).:) Ylipäätään perussuomalaisten äänestäjän kanssa olisi vaikea seukata... Mieluummin mulle mikä tahansa muu.:) Onneksi Halla-aho- kupla puhkeaa ja nämä itselleen Suurta johtajaa haaveilevat Halla-ahon kannattajafanaatikot, jotka kutsuvat kirkkoslaavin tohtoriaan "Mestariksi" ja jotka raiskaavat sanaa "kritiikki", ovat kohta yhä enemmän naurunalaisia ilmiselvässä junttimaisessa rasismisssaan, jollei se kuninkaansa Halla-ahonsa opi puhumaan kunnioittavasti kuin mies.
- KokkOkjkhjh
Ihan oikein; jos mies äänestää natsi-Halla-ahoa, kertoo, että en halua sellaisen ihmisen kanssa olla missään tekemisissä. Sitä vastoin Soinin/perussuomalaisten yleensä äänestäminen nyt vielä menee, vaikka en siitä innostuisikaan. Sellainen ihminen voi olla vielä ihan normaali, mutta jos specifisti fanittaa Halla-ahon sairaita, suoraan toisia ihmisiä halveksivia mielipiteitä niin se kertoo paljon miehestä. Ja ei hyvää.
- nainen +
Olen saanut haukut parilta USA mustalta, kun he kysyivät, onko Suomessa mustia ja joko olen kokeillut ? Sanoin, että on täällä, en todellakaan ole kokeillut.
Yritin selittää että USA kulttuurissa kasvanut musta ja Afrikan musta (muslimi koko ikänsä sotatila-alueella kasvaneena) ovat täysin eri asia. Edes ystävyys jälkimmäisen kanssa ei ole mahdollista. Näiden naiset kulkee burkha päällä ja niiden miehet pitää kaikkia Suomalaisia...viis siitä mitä esim minä olen.
Mielestäni mamuja on jo liikaa Suomen omiin kansalaisiin nähden. Rahat ei riitä, koko "sopeuttava" organisaatio ei riitä. Ja paljon muita perusteluita. Apu pitäisi viedä kohdemaahan, eikä ottaa niitä kaikkia tänne. Ongelmat ovat vasta tulossa.
En äänestä Halla-ahoa, koska hän on sekopää ja hyökkäilee vähän joka asiasta. Enkä äänestä äärioikeistolaisia, koska he kahmivat vain omaan taskuun. Äänestän niitä jotka ovat keksittyneet Suomalaisten omiin asioihin, työllisyyteen, koulutuksen, ympäristön, terveydenhuollon järjestelmän ylläpitämiseen. Jotta Suomalaiset saisivat käyttää omat verorahansa omaan käyttöön. Kai tuollaisia Halla-ahojakin pitää olla, se on demokratiaa. Jonkun seki pitää sanoa. Mutta luotan että muut äänestävät häntä. Ei ole poliitikkoa joka kannattaisi kaikkia samoja arvoja kuin minä. Eu, mamut ja työllisyys on nyt isoimmat asiat. Jäljellä olevaa Suomen rakennetta pitää suojella yhtäaikaa.
Jos sinä sanot äänestäväsi Halla-ahoa, jarruttaisin. Voi olla etten hylkäisi samantein, mutta hidastaisin ja tutkisin, kuuntelisin jos olet muuten ok.
Kaikki naiset ei todellakaan kannata mamujen lisäämistä. He vain äänestävät muidenkin asioiden puolesta.
Yllä kerrotut Ranskan ja Ruotsin slummitapaukset on tiedossa. Kyllä Suomestakin löytyy slummeja mamuilla ja ilman. Kyllä Suomalaisetkin osaa gettoilla. Osa väestä lusmuaa, koska järjestelmä antaa siihen mahdollisuuden. Yhteiskunta perustuu työnteolle ja verotuloille. Pitäiskö herättää keskustelu natural loss -osuudesta, jossa osan erinäisistä syistä annetaan olla? Suomen nykyisessä taloustilanteessa tuo osio ei voi olla paljon suurempi.
ps. olen matkustanut puoli maailmaa, muttei ole koskaan tullut edes mieleen seksi muiden kuin Suomi (oman) miehen kanssa. Suomi mies: niin ärsyttävän jäykkäniskoja kun ne osaakin olla.- nainen +
Ai niin ja en äänestä oikeistolaisia senkään tähden koska ne pussaa eu:n prc:ttä minkä ehtivät.
- heh!
Niin muuten antaisin minäkin pakit, jos joku muuten potentiaalinen miesystävä kertoisi äänestävänsä Halla-ahoa. Niin se vaan menee, että mikään pakko ei liian erilaisten ole kaveerata keskenään ja Halla-ahoa äänestävä olisi minulle selkeä turn-off. Eti eukko, joka tykkää Halla-ahostasi.
En kannata Halla-Ahon ajatuksia, en edes ole niihin sen paremmin tutustunut, mutta aika älyvapaata on teilata kenet tahansa siksi, että ajattelee toisin, kannattaa "väärää" puoluetta tai ei ole riittävän trendikästä. Voin muuten kertoa aivan suoraan, että äänestin Soinia presidentiksi. :)
- vaalikeksi
Niinpä niin. Tässäpä se esille tulee, miksi vaalisalaisuus on hyvä pitää.
- Tie helvettiin on...
"Riippumatta siitä että persut ovat vastemielisiä, fasismi ei synny persujen kannatuksesta vaan persujen vastustamisesta. Haavistohuumaiset ovat pelästyneet persuista, ja kun ovat huomanneet että persuja ei saada torjuttua puheella eikä lehtijutuilla, joten otetaan käyttöön kovemmat aseet: sensuuri, sananvapauden rajoitukset yms. kunnes olemme levittäneet fasismille punaisen maton ja saaneet sen osaksi lainsäädäntöä. Tämä vaihe on jo pitkällä. Seuraavassa vaiheessa todellinen äärioikeisto tulee demokraattisesti valituksi, ja heillä on haavistohuumaisten pohjatyön ansiosta täysin vapaat kädet laillistettuun fasismiin."
http://kaymala.blogspot.com/2012/01/viherstalinismi-ja-haavistohuuma.html
Täsmälleen näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821