Kuinka kurvikas nainen saa olla ?

Charlotteeee

Olen sinkku tyttö 18v
75/165
80 D, iso takamus..
Puristeltavaa on, mutta hoikka vyötärö löytyy.
Onko kurvikas nainen (edes joidenkin) miesten mieleen, vai pitääkö naisen painaa alle 70 kg ?

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kettu ketonen

Jos on hoikka vyötärö, niin ei helposti ole liikaa kurveja.

• 789012

Yli 50 kg naiset kuuluvat biojäteastiaan.

• rakastettu sammakko

Mitä täällä kyselet? Täälläkö määritellään ihmiset joilla on lupa elää, rakastaa ja olla onnellinen?

Nämä miehet jotka täällä kommentoi on yleensä naisia halveksivia. ei kannattaisi täällä mitään lueskella. Tuolla ulkomaailmassa on fiksujakin miehiä.

taidat olla aika epävarma nainen kun tommosia kyselet. katso nyt ympärilles, kaikenmoiset ihmiset on rakastuneet ja pariutuneet.

• Hah hah, joopa joo..

Voin vakuuttaa, ettei tuosta läskikasasta vyötäröä erotu. Voihan se vyötärö sulla olla kuinka hoikka vaan, siinä vaan on "hieman" ylimääräistä ympärillä.

• 165 ja 75 kiloa

Kyllä nuo lukemat 165cm pitkä ja 75 painava nainen vähän pahalta vaikuttavat,oli se bodin malli sitten mikä hyvänsä. Tuohan on vain jotain 5 kiloa alle sen mitä minä keskiraskasrakenteisena 182 senttisenä miehenä olen aina painanut.

• Mies1985

Ihannenainen saisi painaa ainakin pari kiloa alle 70kg. Tietysti pitkä nainen voi painaa sitä sun tätä mutta en myöskään hae pitkää naista.

Pituutesi on täydellinen.

• anonymous_

Taitaa asiat olla enemmän kiinni kaikesta muusta kuin viidestä kilosta. Ainakin itselleni ulkoisessa olemuksessa tärkeintä on kokonaisuus. Siihen taas vaikuttaa fyysisten mittojen lisäksi pukeutumisen tyyli.

Tässä siis ainakin yksi mies, jonka mielestä viiden kilon ero ei voisi vähempää kiinnostaa. Enemmän on merkitystä tyylillä ja naisen persoonallisuudella.

• Vaikka painaisit 70 kg, painaisit enemmän kuin minä, ja olet ainakin 15 senttiä lyhyempi. Kyllähän tuossa on ylipainoa, jos itse painaisin enemmän, niin rupeaisi jo vatsamakkaroita näkymään. Jos olisin vaikka 180/90, niin olisin ihan ihrapallo, voisin lähes vyöryä ympäriinsä mahallani.

Noin 70 kg on maksimipaino naiselle, ja silloinkin pituutta tulisi olla noin 175 cm, jos normaalin kirjoissa haluaa pysyä. Olettaen tietysti, ettei nainen ole mikään bodari, mikä olisi aika epätavallista.

Sinun pitäisi laihduttaa ainakin 15 kg pois, että tuosta tulisi mitään. Se on monen joulukinkun arvoinen suoritus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe