Työpaikkaa vaihtaneet, paraniko työpaikka vaihtamalla vai jouduitteko ojasta allikkoon ja samaa paskaa siellä uudessakin paikassa?
Paraniko työpaikka vaihtamalla?
3
198
Vastaukset
- maxmin
ei parantunut , pakkorako vaihtaa 6v.sitten kun ent. työnantaja sairastui ja firma loppui siihen. Pääsin heti uuteen paikkaan mutta palkka oli alkuu ihan p.stä ja 3kk jouduin vuorotyöhön, josta irti pääsin onneksi ja sain päivähomman.Palkkakin nousi ja sieltä pois jäädessä oli samaa tasoa kuin ent. paikassa 6v sitten. Tosin oli isontalon edut sairauskassoineen mutta ei vastannut kuitenkaan sen toisen firman etuja ja vapautta valita mitä tekee ja milloin sekä pekkasten ja lomien valinnan iloa.Onneksi kuitenkin tuli yt ja sain sovittua työnantajan kanssa ettå putkeen lähden.
- 345674564
Parani, koska tuli saumaa vaihtaa itselleni sopivaan työympäristöön ja palkkakin kohentui. Olin ollut edellisessä työpaikassa 8 vuotta eli kohtuullisen pitkään ja nykyisessä 4 vuotta ja olen edelleenkin tyytyväinen vaihdokseeni.
Kannattaa miettiä mikä nykyisessä työpaikassa on hyvää ja jos ei mikään, niin sitten olisi kannattanut jo lähteä. - dreeeez
Parani todella paljon. Edellisessä työpaikassa (pieni firma) tunsin oloni koko ajan ahdistuneeksi. Tuntui, että omat kyvyt valuvat täysin hukkaan kun firman omistajat olivat tottuneet tekemään asiat kuten ne on aina ennekin tehty. Minkäänlaista kehitystä ei ollut edes luvassa. Palkka oli huono ja mitään etuja tai bonuksia ei ollut. Firman omistajien taidot ihmisten käsittelyssä olivat olemattomat, tunsin itseni koko ajan "sisäpiirin" ulkopuolella olevaksi työntekijäksi.
Uuteen firmaan vaihtaessa palkkani nousi 35% ja myös bonuksia tulee nyt useamman kerran vuodessa. Työtehtävät vaihtuivat suorittavasti työnteosta tutkimus/kehityspainotteisiin hommiin ja nyt työnkuva on haastavampi, vapaampi ja huomattavasti luovempi kuin aiemmin. Kaikki työvälineet ja oman työpisteen on saanut vapaasti muokata haluamakseen kuluista tinkimättä. Bonuksena tähän vielä todella mukavat työkaverit ja hyvä ryhmähenki.
Jos nykyinen työ ahdistaa, niin vaihda toiseen paikkaan. Jokainen elää vain kerran ja luo yleensä vain yhden uran. Mielestäni ei kannata haaskata vuosia epämiellyttävissä hommissa. Itse päätin, että hypin työpaikkoja niin kauan, kunnes löydän mieleisseni. Nyt olen tuossa pisteessä ja toivon, että sama homma jatkuu mahdollisimman pitkään. Töihin on mukava lähteä joka aamu, itse asiassa usein jo odotan töihin pääsemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070