Paraniko työpaikka vaihtamalla?

vaihtasko.......

Työpaikkaa vaihtaneet, paraniko työpaikka vaihtamalla vai jouduitteko ojasta allikkoon ja samaa paskaa siellä uudessakin paikassa?

3

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maxmin

ei parantunut , pakkorako vaihtaa 6v.sitten kun ent. työnantaja sairastui ja firma loppui siihen. Pääsin heti uuteen paikkaan mutta palkka oli alkuu ihan p.stä ja 3kk jouduin vuorotyöhön, josta irti pääsin onneksi ja sain päivähomman.Palkkakin nousi ja sieltä pois jäädessä oli samaa tasoa kuin ent. paikassa 6v sitten. Tosin oli isontalon edut sairauskassoineen mutta ei vastannut kuitenkaan sen toisen firman etuja ja vapautta valita mitä tekee ja milloin sekä pekkasten ja lomien valinnan iloa.Onneksi kuitenkin tuli yt ja sain sovittua työnantajan kanssa ettå putkeen lähden.

• 345674564

Parani, koska tuli saumaa vaihtaa itselleni sopivaan työympäristöön ja palkkakin kohentui. Olin ollut edellisessä työpaikassa 8 vuotta eli kohtuullisen pitkään ja nykyisessä 4 vuotta ja olen edelleenkin tyytyväinen vaihdokseeni.

Kannattaa miettiä mikä nykyisessä työpaikassa on hyvää ja jos ei mikään, niin sitten olisi kannattanut jo lähteä.

• dreeeez

Parani todella paljon. Edellisessä työpaikassa (pieni firma) tunsin oloni koko ajan ahdistuneeksi. Tuntui, että omat kyvyt valuvat täysin hukkaan kun firman omistajat olivat tottuneet tekemään asiat kuten ne on aina ennekin tehty. Minkäänlaista kehitystä ei ollut edes luvassa. Palkka oli huono ja mitään etuja tai bonuksia ei ollut. Firman omistajien taidot ihmisten käsittelyssä olivat olemattomat, tunsin itseni koko ajan "sisäpiirin" ulkopuolella olevaksi työntekijäksi.

Uuteen firmaan vaihtaessa palkkani nousi 35% ja myös bonuksia tulee nyt useamman kerran vuodessa. Työtehtävät vaihtuivat suorittavasti työnteosta tutkimus/kehityspainotteisiin hommiin ja nyt työnkuva on haastavampi, vapaampi ja huomattavasti luovempi kuin aiemmin. Kaikki työvälineet ja oman työpisteen on saanut vapaasti muokata haluamakseen kuluista tinkimättä. Bonuksena tähän vielä todella mukavat työkaverit ja hyvä ryhmähenki.

Jos nykyinen työ ahdistaa, niin vaihda toiseen paikkaan. Jokainen elää vain kerran ja luo yleensä vain yhden uran. Mielestäni ei kannata haaskata vuosia epämiellyttävissä hommissa. Itse päätin, että hypin työpaikkoja niin kauan, kunnes löydän mieleisseni. Nyt olen tuossa pisteessä ja toivon, että sama homma jatkuu mahdollisimman pitkään. Töihin on mukava lähteä joka aamu, itse asiassa usein jo odotan töihin pääsemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      163
      7250
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2648
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1948
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1471
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1365
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1149
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1147
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      51
      1127
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1123
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1027
    Aihe