Paraniko työpaikka vaihtamalla?

vaihtasko.......

Työpaikkaa vaihtaneet, paraniko työpaikka vaihtamalla vai jouduitteko ojasta allikkoon ja samaa paskaa siellä uudessakin paikassa?

3

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maxmin

      ei parantunut , pakkorako vaihtaa 6v.sitten kun ent. työnantaja sairastui ja firma loppui siihen. Pääsin heti uuteen paikkaan mutta palkka oli alkuu ihan p.stä ja 3kk jouduin vuorotyöhön, josta irti pääsin onneksi ja sain päivähomman.Palkkakin nousi ja sieltä pois jäädessä oli samaa tasoa kuin ent. paikassa 6v sitten. Tosin oli isontalon edut sairauskassoineen mutta ei vastannut kuitenkaan sen toisen firman etuja ja vapautta valita mitä tekee ja milloin sekä pekkasten ja lomien valinnan iloa.Onneksi kuitenkin tuli yt ja sain sovittua työnantajan kanssa ettå putkeen lähden.

    • 345674564

      Parani, koska tuli saumaa vaihtaa itselleni sopivaan työympäristöön ja palkkakin kohentui. Olin ollut edellisessä työpaikassa 8 vuotta eli kohtuullisen pitkään ja nykyisessä 4 vuotta ja olen edelleenkin tyytyväinen vaihdokseeni.

      Kannattaa miettiä mikä nykyisessä työpaikassa on hyvää ja jos ei mikään, niin sitten olisi kannattanut jo lähteä.

    • dreeeez

      Parani todella paljon. Edellisessä työpaikassa (pieni firma) tunsin oloni koko ajan ahdistuneeksi. Tuntui, että omat kyvyt valuvat täysin hukkaan kun firman omistajat olivat tottuneet tekemään asiat kuten ne on aina ennekin tehty. Minkäänlaista kehitystä ei ollut edes luvassa. Palkka oli huono ja mitään etuja tai bonuksia ei ollut. Firman omistajien taidot ihmisten käsittelyssä olivat olemattomat, tunsin itseni koko ajan "sisäpiirin" ulkopuolella olevaksi työntekijäksi.

      Uuteen firmaan vaihtaessa palkkani nousi 35% ja myös bonuksia tulee nyt useamman kerran vuodessa. Työtehtävät vaihtuivat suorittavasti työnteosta tutkimus/kehityspainotteisiin hommiin ja nyt työnkuva on haastavampi, vapaampi ja huomattavasti luovempi kuin aiemmin. Kaikki työvälineet ja oman työpisteen on saanut vapaasti muokata haluamakseen kuluista tinkimättä. Bonuksena tähän vielä todella mukavat työkaverit ja hyvä ryhmähenki.

      Jos nykyinen työ ahdistaa, niin vaihda toiseen paikkaan. Jokainen elää vain kerran ja luo yleensä vain yhden uran. Mielestäni ei kannata haaskata vuosia epämiellyttävissä hommissa. Itse päätin, että hypin työpaikkoja niin kauan, kunnes löydän mieleisseni. Nyt olen tuossa pisteessä ja toivon, että sama homma jatkuu mahdollisimman pitkään. Töihin on mukava lähteä joka aamu, itse asiassa usein jo odotan töihin pääsemistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      110
      1961
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1417
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1265
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1177
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1168
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      82
      1002
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1000
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe