MOI,TOSIAAN TÄMÄ ON TÄMÄN PÄIVÄN VIIMINEN KIRJOITUS JA TOINEN 38 VUOTTA OLEN KUUNNELLUT 50-LUKU ROCK,N,ROLL JA ROCKABILLYÄ SUOMEN PARAS TANSSIJA JA ROKKARI,JÄÄ HÖLMÖJEN TAKIA BILEET HISTORIAAN,OLI GENE VINCENT T-PAITA,EDDIE COCHRAN T-PAITA,MYÖS STRAY CATS T-PAITA TATUOINTI ALA-ASTE 1977 VUONNA3 LUOKKA KUN KÄVIN KOULUA..KETÄÄN EI SUOMESSA OSAA SITÄ RYTMITAJUA,MINKÄ MARKO ON SAANUT SYNTYMÄ LAHJAKSI.EIKÖHÄN KOHTA IKÄÄ 44-VUOTTA RIITÄ SIIHEN SUKUPOLVEN VAIHDOS..NO HYVÄT ITSENÄISYYS PÄIVÄN ILLAN JATKOT,ON KULTALETJU SUOMEN SOTALEIJONA JA SORMUS HOPEA KULTA SUOMEN SOTALEIJONA..HYVÄT JATKOT..T.MARKO
MTK(MARKO TWISTIN KUNINGAS)38 VUOTTA ROCK,N,ROLL PARISSA.
MR.TWIST.ROCKABILLY
1
174
Vastaukset
- ferge4thce
Mutta pildeä et ole ikinä saanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351