Heips, oiskos jollain ideaa että mistä vhh aineksista saisi tehtyä ruoan, esimerkiksi keiton, jota voisi tehdä kerralla isomman satsin niin että riittäisi koko viikolle. Ainekset sais mielellään olla edullisia. Kiitos vinkeistä etukäteen!
Mistä aineksista isompi satsi
saklsalölasösa
2
181
Vastaukset
- Lilleri Loo
Kaalileitto (lihaa, sipulia, kaalia, ehkä porkkanaa)
Kalakeitto (kalaa, vihanneksia, kermaa)
Sosekeitto vihanneksista
Kanakeitto (kanaa, vihanneksia)
Makkarakeitto (sopivaa makkaraa ja vihanneksia) - kerralla paljon
Minulla tulee kaikista ruuista monen päivän satsi kun yksin ne syön. Muilla on eri ruuat niin minä jauhan aina samaa monta päivää. Eli vastaus kaikista aineksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298